想生BB

跳至

首頁
45678...21

尾頁
   3


別墅

積分: 984


101#
發表於 11-8-30 12:46 |只看該作者

引用:回覆+adawmy+的帖子 溫泉+水上活動....小

原帖由 jocat102 於 11-08-30 發表
回覆 adawmy 的帖子

溫泉+水上活動....小心呀! 唔好玩得咁癲呢!!!
放心,以我咁蛇wer既性格,癲極有個限度!各位齊齊努力,祝大家早日bingo!




珍珠宮

積分: 30303


102#
發表於 11-8-30 16:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jocat102+於+11-08-30+發表回

原帖由 adawmy 於 11-08-30 發表
放心,以我咁蛇wer既性格,癲極有個限度!各位齊齊努力,祝大家早日bingo!



...





子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


103#
發表於 11-8-30 16:34 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

咁就好啦! 等你好消息呀!! made in taiwan bb!!!


大宅

積分: 2277


104#
發表於 11-8-30 18:55 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我今日用咗紅D,影到冇個!可能黎兩次cycle太長啦!





別墅

積分: 984


105#
發表於 11-8-31 09:41 |只看該作者
呢個星期的分泌好古怪~
上星期六有D白白地杰杰地色短短的拉絲分泌,諗住就快排卵...
尋日中午去尿尿時,發現有一舊白白地透明色的分泌係陰道流左出黎,但流出黎時完全冇乜唔舒服感覺~
點知今朝起身尿尿後,再次發現有條透明長長地的拉絲吊住係陰道口...

咁大個女都未試過咁,有冇人知發生左乜野事呀???


大宅

積分: 1683

畀面勳章


106#
發表於 11-8-31 11:54 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

開緊喇, 仲啱啱去完旅行,
唔知會唔會好似其他jm講,
去旅行會易中d呢???


男爵府

積分: 7674


107#
發表於 11-8-31 15:28 |只看該作者
mama_2001 發表於 11-8-31 11:54
回覆 jocat102 的帖子

開緊喇, 仲啱啱去完旅行,

會架 good luck


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


108#
發表於 11-8-31 15:35 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

咁古怪...咁你有無check 紅d ar????


別墅

積分: 984


109#
發表於 11-8-31 15:55 |只看該作者
jocat102 發表於 11-8-31 15:35
回覆 adawmy 的帖子

咁古怪...咁你有無check 紅d ar????

我冇check紅D啊.. 剩係計日子同睇分泌...


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


110#
發表於 11-8-31 16:02 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我都無用紅d check 架~~~~~ 我以為好少jm 會好似我咁...咩都唔做.....好懶!! kekekekekke


別墅

積分: 984


111#
發表於 11-8-31 16:31 |只看該作者
本帖最後由 adawmy 於 11-8-31 16:32 編輯
jocat102 發表於 11-8-31 16:02
回覆 adawmy 的帖子

我都無用紅d check 架~~~~~ 我以為好少jm 會好似我咁...咩都唔做.....好懶!! kekekeke ...

give me FIVE, yeah!!!!

我剩係計日子同睇分泌,懶到爆!!!!!!!!!

仲有,我除左頭一個cycle懶乖咁介凍飲外,跟住呢兩個cycle乜都冇介,繼續飲凍奶茶,凍O茶,凍朱古力... 盡情"管pair"呀,呵呵呵~ :;pppp:


大宅

積分: 1683

畀面勳章


112#
發表於 11-8-31 16:49 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

希望係啦.....


大宅

積分: 1683

畀面勳章


113#
發表於 11-8-31 16:53 |只看該作者
adawmy 發表於 11-8-31 16:31
give me FIVE, yeah!!!!

我剩係計日子同睇分泌,懶到爆!!!!!!!!!

Me too.........都係乜都無用, 只係睇分泌咋


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


114#
發表於 11-8-31 17:06 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

咁凍野...我都比以前少飲左既! 不過我成日覺得做左咁多野...而都係失望....會更唔開心
而且c6話.....順其自然....咪順其自然囉!
佢話都唔想為生b先dodo喎....... 咁我咪唔攪咁多野law!


別墅

積分: 984


115#
發表於 11-8-31 17:53 |只看該作者

引用:回覆+adawmy+的帖子 咁凍野...我都比以前

原帖由 jocat102 於 11-08-31 發表
回覆 adawmy 的帖子

咁凍野...我都比以前少飲左既! 不過我成日覺得做左咁多野...而都係失望....會更唔開心 ...
我都係咁諗,順其自然至係對自己,對老公,對bb最好的!
同埋我諗應該呢兩日至係正式排卵,頭先去尿尿時拉過d分泌,可以拉到好長,今次至係堅排卵呀!不過今晚應該唔會曳曳了,老公話有d頭暈喎,希望尋晚個劑有機會中到啦,哈哈!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


116#
發表於 11-8-31 18:28 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我自己唔係好識咩係拉絲.....唉! 我諗都係2-3日dodo一次.....博下中唔中la~~~~hahhahahaa


別墅

積分: 984


117#
發表於 11-8-31 20:02 |只看該作者

引用:Quote:adawmy+發表於+11-8-31+16:31+give+m

原帖由 mama_2001 於 11-08-31 發表
Me too.........都係乜都無用, 只係睇分泌咋
Give me FIVE too, haha!




別墅

積分: 984


118#
發表於 11-8-31 20:06 |只看該作者

引用:回覆+adawmy+的帖子 我自己唔係好識咩係拉

原帖由 jocat102 於 11-08-31 發表
回覆 adawmy 的帖子

我自己唔係好識咩係拉絲.....唉! 我諗都係2-3日dodo一次.....博下中唔中la~~~~hahhaha ...
我會形容拉絲分泌似係蠟筆小新入面小新個fd阿呆成日吊住個條鼻涕的texture,哈哈!




大宅

積分: 3515


119#
發表於 11-8-31 22:32 |只看該作者

回覆:adawmy 的帖子

我係11/8 day 1 ,幾時驗係最好!今日係day 20!今早用紅D無線,係吾係早左d?應該幾時再check ???




大宅

積分: 1683

畀面勳章


120#
發表於 11-9-1 12:11 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

Haha....你形容得好貼切呀.......

首頁
45678...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo