想生BB

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   0


大宅

積分: 2856


101#
發表於 11-9-4 14:28 |只看該作者
JgB 發表於 11-9-3 23:43
過兩日你都可以CHECK啦, 希望大家都快啲有好消息.

我今日係DAY 26. 呢幾日兩邊都有扯下扯下感覺, 所以今朝試下用綠D CHECK, 見到有條好淺好淺線. 但我唔知關唔關我呢個星期病左食左藥有影響. 同埋睇過有D JM話M前綠D有淺線但之後都有M COME. 所以我而家唔敢抱咁大希望!

而家朝朝量體溫都好驚會跌返低溫, 已經叫自己盡量唔好比咁大壓力自己. 我過多2, 3日先再CHECK下.

其他JM有無好消息呀? 希望大家過幾日可以上黎報喜啦!


大宅

積分: 3515


102#
發表於 11-9-4 16:33 |只看該作者

引用:回覆+katrinamama+的帖子 hi+我係11/8+day

原帖由 beanie430 於 11-09-04 發表
回覆 katrinamama 的帖子

hi 我係11/8 day 1的,宜家都係等check bingo,你唔好失望住先,過兩三日再check ...
我都係11/8 day 1 ar!今日day 24 啦!剛check 紅d 有20-30%有線,用綠d 白雪雪呀!我都係牽埋雙手等M小姐黎!吾想再日日甘check !嗚嗚!




珍珠宮

積分: 30303


103#
發表於 11-9-4 17:44 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-1+19:26+都係4/9先

原帖由 喵喵^^ 於 11-09-04 發表
Check左未呀? 好緊張呀, 希望你中啦! 等你好消息!
唔駛check, 今日又day 1




珍珠宮

積分: 30303


104#
發表於 11-9-4 17:45 |只看該作者

引用:Quote:JgB+發表於+11-9-3+23:43+過兩日你都

原帖由 喵喵^^ 於 11-09-04 發表
我今日係DAY 26. 呢幾日兩邊都有扯下扯下感覺, 所以今朝試下用綠D CHECK, 見到有條好淺好淺線. 但我唔知關 ...
祝妳bingo





大宅

積分: 2856


105#
發表於 11-9-4 18:05 |只看該作者
MaryB 發表於 11-9-4 16:33
我都係11/8 day 1 ar!今日day 24 啦!剛check 紅d 有20-30%有線,用綠d 白雪雪呀!我都係牽埋雙手等M小姐黎 ...

唔好灰心, 今日DAY 24之嘛, 呢幾日放鬆心情等多4-5日先再CHECK啦.

祝BINGO!


大宅

積分: 2856


106#
發表於 11-9-4 18:08 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-4 17:44
唔駛check, 今日又day 1

咁快, 你都係唔好灰心, 下個月到你架啦. 努力呀!

祝早孕!


大宅

積分: 2856


107#
發表於 11-9-4 18:12 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-4 17:45
祝妳bingo

其實我都懷疑今次綠D唔係幾準. 點都好, 都係過多2-3日先再CHECK啦. 我自己都打定輸數.

ANYWAY, 多謝你先!


侯爵府

積分: 24474


108#
發表於 11-9-4 18:44 |只看該作者
各位, 今朝我話紅綠d白雪雪, 好唔開心, 之後我去了搬野, 下午去toilet抺到一些血絲, 唔知係M就快到or我搬了重野??? 但抺完那幾條血絲後, 一直都冇血出....不過我都係打定輸數了.
今個月做哂功課都失敗, 好唔開心....下個月都唔知點.


大宅

積分: 2708


109#
發表於 11-9-4 22:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+喵喵^^+於+11-09-04+發表Chec

原帖由 qqj 於 11-09-04 發表
唔駛check, 今日又day 1
我同你一樣




大宅

積分: 2335


110#
發表於 11-9-5 19:32 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-4 14:28
我今日係DAY 26. 呢幾日兩邊都有扯下扯下感覺, 所以今朝試下用綠D CHECK, 見到有條好淺好淺線. 但我唔知關 ...

恭喜你呀~~
有好消息,希望可以帶旺我哋啦。
有淺線好大機會架啦,過兩日再上嚟分享呀~
我啱啱已經有谷M FEEL,唉...又失敗啦。
過幾日唔係CHECK BINGO,係等M小姐嚟。


大宅

積分: 2335


111#
發表於 11-9-5 19:34 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-4 17:44
唔駛check, 今日又day 1

新開始,繼續加油!


侯爵府

積分: 24474


112#
發表於 11-9-5 21:38 |只看該作者
各位, 我今日又有血絲出....睇怕M小姐就快到, 又要預備M巾, 好灰:(((


大宅

積分: 2856


113#
發表於 11-9-5 21:42 |只看該作者
JgB 發表於 11-9-5 19:32
恭喜你呀~~
有好消息,希望可以帶旺我哋啦。
有淺線好大機會架啦,過兩日再上嚟分享呀 ...

我都唔敢抱咁大希望呀. 我頭先位5點幾開始子宮位勁抽住呀, 又好重谷M FEEL, 但又未見啡OR紅. 唔知想點!

聽日先係DAY 28, 我想快D到星期四, 唔洗等我不停估係唔係M小姐又黎. 又要失望......但又好唔想M小姐黎. 就黎癲啦.


大宅

積分: 2856


114#
發表於 11-9-5 21:44 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-5 21:38
各位, 我今日又有血絲出....睇怕M小姐就快到, 又要預備M巾, 好灰((

你平時係咪都係有血絲就黎M架? 你CHECK清楚好D喎, 可能BINGO架! 你應該幾多號黎M架?


侯爵府

積分: 24474


115#
發表於 11-9-5 21:44 |只看該作者
我想問係咪人人都係M前1-2日有啡or紅出現??


大宅

積分: 2856


116#
發表於 11-9-5 21:51 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-5 21:44
我想問係咪人人都係M前1-2日有啡or紅出現??

我不嬲都係先黎1-2日啡先見紅, 中醫講話咁樣唔係好既現象. 我早幾個月轉左個中醫之後, 6, 7月都係上午黎啡, 下午可以見紅啦. 但唔知點解8月又你係黎日半啡先見紅.

你有無睇中醫調理架?


大宅

積分: 2335


117#
發表於 11-9-5 21:53 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-5 21:42
我都唔敢抱咁大希望呀. 我頭先位5點幾開始子宮位勁抽住呀, 又好重谷M FEEL, 但又未見啡OR紅. 唔知想點!

...
真係人都癲。但你好過我呀,綠D有淺線啦。
其實綠D好難有淺線架,你放鬆啲,好多BINGO咗嘅JM話,都會有谷M FEEL。
但我排卵後D9/10咋,已經有谷M FEEL,就失敗居多啦。



大宅

積分: 2335


118#
發表於 11-9-5 21:56 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-5 21:44
我想問係咪人人都係M前1-2日有啡or紅出現??

我多數先嚟紅,係最後一兩日先嚟少少啡。


大宅

積分: 2335


119#
發表於 11-9-5 21:58 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-5 21:51
我不嬲都係先黎1-2日啡先見紅, 中醫講話咁樣唔係好既現象. 我早幾個月轉左個中醫之後, 6, 7月都係上午黎啡 ...

我今個CYCLE第一次睇,依家仲飲緊藥。
剛才有谷M FEEL,都仲要飲,仲有3日藥.....覺得自己好似好傻


大宅

積分: 2856


120#
發表於 11-9-5 21:59 |只看該作者
JgB 發表於 11-9-5 21:53
真係人都癲。但你好過我呀,綠D有淺線啦。
其實綠D好難有淺線架,你放鬆啲,好多BINGO咗嘅JM話, ...

你都識得話就算BINGO都有谷M FEEL, 可能你都中呢. 咁大家放鬆D. 過多2日再上黎睇下有無好消息啦!

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo