想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3276

畀面勳章


101#
發表於 11-9-20 19:03 |只看該作者
忍唔住check咗,睇完想喊,浪費一條排卵棒,成廾蚊支•••想點?又中醫又補品,浪費金錢又浪費時間!高齡啦,邊有時間順其自然?!


禁止訪問

積分: 2483


102#
發表於 11-9-20 19:04 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8444


103#
發表於 11-9-20 19:13 |只看該作者
回覆 atny 的帖子

atny,

唔好咁唔開心啦! 下個月又一條好漢, 繼續努力呀!!

我都等緊, 唔敢check住, 不過都預咗冇機, 因為體溫唔高, 唉~~


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


104#
發表於 11-9-20 21:04 |只看該作者
我今日有少少尿道炎呀
心情好down呀~c6仲要怪我~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


105#
發表於 11-9-20 21:29 |只看該作者
sandy997 發表於 11-9-20 16:02
係呀, 唔好諗咁多啦, 到左m到果日仲未黎先再check, 可能到時一深就.....
我自己就唔期望, 而且我又 ...
好多JMS話去旅行好易中..
因為成個人放鬆晒..會易中D架..
希望你唔駛等去旅行就中啦..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


106#
發表於 11-9-20 21:31 |只看該作者
atny 發表於 11-9-20 19:03
忍唔住check咗,睇完想喊,浪費一條排卵棒,成廾蚊支•••想點?又中醫又補品,浪費金 ...
冇紅D/綠D咩???


大宅

積分: 4108

畀面勳章


107#
發表於 11-9-20 21:32 |只看該作者
iloveqoo 發表於 11-9-20 19:04
我26號day 1 , 今個星期五派彩,其實有既話係咪應該開始嫩綠d會有野睇?



...
未必架..好多JMS都話綠D敏感度低..有時就算BINGO左..有D JMS都未必咁快CHECK到架..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


108#
發表於 11-9-20 21:34 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-20 21:04
我今日有少少尿道炎呀
心情好down呀~c6仲要怪我~
我個個月都有念珠菌同尿道炎..
個個月都要塞藥


大宅

積分: 3276

畀面勳章


109#
發表於 11-9-20 22:12 |只看該作者
我冇紅綠d,我用嘅係响醫生度買嘅,每次排卵由day 12用到雙紅,通常係day 15。成廾蚊支,唔想亦唔敢用。


大宅

積分: 3276

畀面勳章


110#
發表於 11-9-20 22:16 |只看該作者
真係好難唔唸:經前總有身體心情變化,分泌就會知排卵要準備勤開工,之後等月小姐(都已經唔唸等bingo)又有身體變化,•••點放鬆呢?mouth:


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


111#
發表於 11-9-20 22:49 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-20 21:34
我個個月都有念珠菌同尿道炎..
個個月都要塞藥

個個月都有咪好辛苦??無得徹底醫治??

我上個同今個cycle都有一日有少少尿道炎feel,好急尿,有dd痛,但狂飲水幾個鐘之後就無事,

唔知甘樣會唔會影響bingo??

原本今晚想再dodo補多穫都無feel了~so sad~


大宅

積分: 1585


112#
發表於 11-9-20 23:25 |只看該作者

引用:Quote:sandy997+發表於+11-9-20+16:02+係呀

原帖由 樂遙BB 於 11-09-20 發表
好多JMS話去旅行好易中..
因為成個人放鬆晒..會易中D架..
希望你唔駛等去旅行就中啦..
希望啦,我就係成日諗住等bingo先唔敢去旅行住,等左咁多個cycle都...所以唔理,去左先算




男爵府

積分: 8444


113#
發表於 11-9-21 08:49 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

今日係排卵後day 12, 用晨尿check紅d, 唉!! 得條好淺好淺嘅水印, 今日cycle又冇機了!! 下個月再努力過!




禁止訪問

積分: 2483


114#
發表於 11-9-21 08:57 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 757


115#
發表於 11-9-21 10:45 |只看該作者
報到~
day@27/8, 等緊result, nervous....


複式洋房

積分: 213


116#
發表於 11-9-21 11:01 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

Me too ~~~ result at 23/9




複式洋房

積分: 213


117#
發表於 11-9-21 11:11 |只看該作者

回覆:qqlun 的帖子

自從同老公dodo,比D丁丁留係入面,第二日先起身冲涼,三四日後,就開始有分泌,跟住就會有陰道炎徵狀!




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


118#
發表於 11-9-21 11:18 |只看該作者

引用:自從同老公dodo,比D丁丁留係入面,第二日

原帖由 karrychan 於 11-09-21 發表
自從同老公dodo,比D丁丁留係入面,第二日先起身冲涼,三四日後,就開始有分泌,跟住就會有陰道炎徵狀!:si ...
我自從dodo完後無去廁所vv。因為吾想丁丁流出黎。就有少少尿道炎發作陰道炎徵狀系點架




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


119#
發表於 11-9-21 13:33 |只看該作者
你地不如試下,dodo完搵枕頭墊高patpat,大約15mins左右就去廁所,vv唔使太用力,佢會自然流出,但係丁丁又冇留返哂出唻,之後用濕紙巾清潔下,睇下會唔會改善到發炎既問題啦!


大宅

積分: 3276

畀面勳章


120#
發表於 11-9-22 18:32 |只看該作者
今日流咗經前啡•••就黎啦•••

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo