想生BB

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   1


複式洋房

積分: 497


101#
發表於 11-9-8 15:11 |只看該作者
係LAW...日日咁等...都唔係辦法...SLEEP 又唔好...個人又緊張....又驚自己動作大..又驚食錯野~壓力大到...老公係唔會明白~


大宅

積分: 2708


102#
發表於 11-9-8 15:41 |只看該作者
回覆 kathytong801 的帖子

我都係咁呀! 上兩個cycle成日睇bingo前有乜徵狀! 今次第三個cycle已經好d! 加上plan緊去旅行d嘢,可以分散下注意力! 希望M小姐唔好响我旅行時嚟! 最好未來9個月都唔好嚟!
e家唯有希望bb5月尾出世,可以同我一齊慶祝生日!
其實我好唔想係8月後出世,因為好難揾N/K班架! 不過真係人算不如天算! 見到咁多jm試咗好多cycle嘅post,真係有都好幸福/運!


大宅

積分: 2708


103#
發表於 11-9-8 15:43 |只看該作者
回覆 PERTH小寶 的帖子

不如咁諗 - 要有始終會有,未有係緣份未到 (响呢度學架)!
Be Relax!


複式洋房

積分: 497


104#
發表於 11-9-8 15:51 |只看該作者
大家都係咁...HAHAH..我都想返來HK 輕鬆一下...但自己又唔爭氣.....好彩有大家係度分享下LAW..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


105#
發表於 11-9-8 15:54 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-8 15:41
回覆 kathytong801 的帖子

其實我好唔想係8月後出世,因為好難揾N/K班架! 不過真係人算不如天算!
我都有咁諗呀~!所以快d攪店第時煩少好多~


大宅

積分: 3256


106#
發表於 11-9-8 16:45 |只看該作者
係....希望生過大B,因為細B找學校很煩同埋學習無大B叻......不過仲就得了...

點評

edith_ricky  我年尾生日,所以特別蠢~{:1_1:}  發表於 11-9-8 16:54


大宅

積分: 3256


107#
發表於 11-9-8 16:47 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

我剛剛先見到紅D有20%左右, 不過唔理DO左先......


大宅

積分: 4108

畀面勳章


108#
發表於 11-9-8 20:03 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

Day15
今日終於見到深粗喇..
myphoto.jpg





侯爵府

積分: 24474


109#
發表於 11-9-8 20:33 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-8 20:03
Day15
今日終於見到深粗喇..

wah...check得好密呀, 好努力, 今次一定成功!


侯爵府

積分: 24474


110#
發表於 11-9-8 20:37 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-8 20:03
Day15
今日終於見到深粗喇..

你是否今晚dodo同明晚? or 隔日?


大宅

積分: 3520


111#
發表於 11-9-8 21:14 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

可以開工,記住relax and enjoy!




大宅

積分: 3276

畀面勳章


112#
發表於 11-9-8 22:52 |只看該作者
27/8 day 1,今日有淺紅,尋晚開咗一次,應該聽晚黎多一次


大宅

積分: 2708


113#
發表於 11-9-9 11:12 |只看該作者
各位jm努力呀!


大宅

積分: 2708


114#
發表於 11-9-9 11:41 |只看該作者
想問下大家e家會唔會戒口? 我阿媽近來又煲菜乾湯,又煲冬瓜粒湯! 我又唔好意思同佢講! 我仲食埋冰皮月餅tim! :;pppp:
呢兩日覺得肚有d痛! 尤其琴晚抱起阿囝時!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


115#
發表於 11-9-9 11:53 |只看該作者
報到!

我24/8 day 1,前後開左3次工,依家都係等bingo~

祝各位jm早日bingo,生個健健康康既龍b~


複式洋房

積分: 497


116#
發表於 11-9-9 11:57 |只看該作者
我都係等緊BINGO....原來唔食得冰皮咩????我食左一個?????


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


117#
發表於 11-9-9 12:29 |只看該作者
冇戒口呀...但戒左沖凍水涼~我呢幾日都有少少痛~


大宅

積分: 2708


118#
發表於 11-9-9 12:37 |只看該作者
PERTH小寶 發表於 11-9-9 11:57
我都係等緊BINGO....原來唔食得冰皮咩????我食左一個?????
好似食凍嘢唔好! 而且我食咗芝蔴流沙味tim! 芝蔴係滑胎! 不過諗住未有,就食住先,有咗先戒!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


119#
發表於 11-9-9 13:09 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-9 12:37
好似食凍嘢唔好! 而且我食咗芝蔴流沙味tim! 芝蔴係滑胎! 不過諗住未有,就食住先,有咗先戒!

我都打算有左先戒口,因為之後打算餵人奶,所以我既戒口期應該係有咁長得咁長的!


大宅

積分: 2708


120#
發表於 11-9-9 13:49 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-9 13:09
我同你同一日day 1, 你cycle幾多?
你係咪已經有一個小朋友啦? 幾大個呀?


首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo