想生BB

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   0


別墅

積分: 822


101#
發表於 11-10-5 18:20 |只看該作者
今日Day 27好似見到有好輕微嘅粉紅色, 今個月都係失敗多嫁喇
不過今日竟然發現yahoo團購有CB驗孕棒賣$325/5支, 好抵呀 不過5支....想入貨的話可以留意吓
強媽咪


別墅

積分: 877


102#
發表於 11-10-5 23:25 |只看該作者

回覆:zoe0214 的帖子

我今個月失敗了




別墅

積分: 877


103#
發表於 11-10-6 16:27 |只看該作者

引用:今日Day+27好似見到有好輕微嘅粉紅色,+今個

原帖由 zoe0214 於 11-10-05 發表
今日Day 27好似見到有好輕微嘅粉紅色, 今個月都係失敗多嫁喇
不過今日竟然發現yahoo團購有CB驗孕 ...
加油




別墅

積分: 822


104#
發表於 11-10-6 19:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zoe0214+於+11-10-05+發表今

原帖由 MaggiEricBB 於 11-10-06 發表
加油
無錯,一齊加油。今日Day29反而又無色喎。不過都凶多吉少嫁喇




強媽咪


侯爵府

積分: 24474


105#
發表於 11-10-6 19:43 |只看該作者
我上星期一二有紅d深粗同哈哈笑, 今日已10日, 今早紅d冇反應, 現在肚谷, 恐怕失敗


別墅

積分: 822


106#
發表於 11-10-6 21:15 |只看該作者
我剛剛用紅D check過, 無反應, 今個月宣告失敗
強媽咪


別墅

積分: 877


107#
發表於 11-10-7 01:17 |只看該作者

引用:我剛剛用紅D+check過,+無反應,+今個月宣告

原帖由 zoe0214 於 11-10-06 發表
我剛剛用紅D check過, 無反應, 今個月宣告失敗
你都有講一日未嚟一日都有希望嘛,不要灰心,加油呀,十卜你㗎




侯爵府

積分: 24474


108#
發表於 11-10-7 08:22 |只看該作者
今早紅d仲係白雪雪呀:(((


別墅

積分: 822


109#
發表於 11-10-7 11:23 |只看該作者

引用:今早紅d仲係白雪雪呀((

原帖由 katrinamama 於 11-10-07 發表
今早紅d仲係白雪雪呀((
Relax~ 你仲早啫



強媽咪


別墅

積分: 822


110#
發表於 11-10-7 11:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zoe0214+於+11-10-06+發表我

原帖由 MaggiEricBB 於 11-10-07 發表
你都有講一日未嚟一日都有希望嘛,不要灰心,加油呀,十卜你㗎



...
好彩有個地方畀我哋互相十卜吓,唔中都有人安慰



強媽咪


別墅

積分: 822


111#
發表於 11-10-7 11:43 |只看該作者

回覆:9月8日 Day 1, 2x號準備造人的, 請進~

M 後清血煲玫瑰花茶好定煲益母草飲好呢?



強媽咪


大宅

積分: 1460


112#
發表於 11-10-7 22:28 |只看該作者
hello...我9月8日day 1 架.想知道幾時先可以check有冇bb呀? thanks!!


大宅

積分: 2142


113#
發表於 11-10-7 22:29 |只看該作者
vwlvlp0425 發表於 11-10-7 22:28
hello...我9月8日day 1 架.想知道幾時先可以check有冇bb呀? thanks!!

你平時CYCLE幾多? 知唔知幾時排卵?


別墅

積分: 822


114#
發表於 11-10-7 22:31 |只看該作者
vwlvlp0425 發表於 11-10-7 22:28
hello...我9月8日day 1 架.想知道幾時先可以check有冇bb呀? thanks!!
你今日Day30, 如果你cycle正常的話, 今日已經可以check嫁喇。
強媽咪


大宅

積分: 1460


115#
發表於 11-10-7 22:37 |只看該作者
你地好好呀,gum快覆我,我cycle係31日呀,gum係咪check得喇??用咩牌子好呀?thanks!!


別墅

積分: 822


116#
發表於 11-10-7 22:42 |只看該作者
vwlvlp0425 發表於 11-10-7 22:37
你地好好呀,gum快覆我,我cycle係31日呀,gum係咪check得喇??用咩牌子好呀?thanks!!
如果你係31日, 我見意你可以等多兩日先check。

強媽咪


大宅

積分: 1460


117#
發表於 11-10-7 22:45 |只看該作者
等待真係好漫長呀mouth:


別墅

積分: 822


118#
發表於 11-10-7 22:50 |只看該作者
vwlvlp0425 發表於 11-10-7 22:45
等待真係好漫長呀
係呀, 不過無辦法啦, 好快啦, 仲有兩日之嘛
強媽咪


大宅

積分: 2142


119#
發表於 11-10-7 22:53 |只看該作者
vwlvlp0425 發表於 11-10-7 22:37
你地好好呀,gum快覆我,我cycle係31日呀,gum係咪check得喇??用咩牌子好呀?thanks!!

如果你唔想等,平時CYCLE又準,其實用CB 已經可以CHECK到。
有好多牌子寫明,下一個CYCLE前4天可以CHECK到。
不過,醫生一般都係叫我哋,係下個CYCLE未嚟M後4日先好驗。


子爵府

積分: 13931


120#
發表於 11-10-7 23:05 |只看該作者

引用:Quote:vwlvlp0425+發表於+11-10-7+22:37+你

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
如果你唔想等,平時CYCLE又準,其實用CB 已經可以CHECK到。
有好多牌子寫明,下一個CYCLE前4天可以CHECK到 ...
我如無意外下星期三m,咪要等多10日。等真係好辛苦。



魚魚媽

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo