想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 5376


101#
發表於 11-9-16 16:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


102#
發表於 11-9-16 16:46 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 16:37
回覆 smile_w99 的帖子

祝你一路順風啊...我都有lin lin 痕啊...同埋個肚脹得好緊要個肚腩勁大囉...平時未 ...

我都係呀...胃腩同肚腩...~
好耐之前試過同個fd食飯見倒個舊男同事~
佢一見倒我個肚就話"恭喜晒"呀~
唉,都唔知好嬲定好笑~佢之後勁尷尬話"唔好意思 x 10"~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


103#
發表於 11-9-16 16:48 |只看該作者
回覆 smile_w99 的帖子

去旅行個人relax d,心情又唔同d,易好多呀~加油呀~!


大宅

積分: 2708


104#
發表於 11-9-16 17:06 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 16:48
回覆 smile_w99 的帖子

去旅行個人relax d,心情又唔同d,易好多呀~加油呀~! ...
但係e家得唔得都已成定局,所以算吧! 只係諗緊去到介唔介口好! 唔食好嘥!



男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


105#
發表於 11-9-16 17:09 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-16 17:06
但係e家得唔得都已成定局,所以算吧! 只係諗緊去到介唔介口好! 唔食好嘥!

...

去旅行唔食個夠本又好曬既...哈哈哈~
during the trip繼續進行個plan囉哈哈~


別墅

積分: 647


106#
發表於 11-9-16 21:29 |只看該作者

引用:回覆+Lazytam+的帖子 我同老公結左婚兩年

原帖由 rabdotrab 於 11-09-16 發表
回覆 Lazytam 的帖子

我同老公結左婚兩年多啦....上年開始諗住想生免b....都唔成功, 睇下今年生唔生到龍b ...
估計2013年2月過新年的話~咁就要係2012年5月前bingo不過我都係估計咋




大宅

積分: 3520


107#
發表於 11-9-16 21:46 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

23/8 day1,下星期先可以check ,平時大約30日 今日三角位毛毛上少少既位,赤赤痛,又唔係扯住咁,你地覺得咩事?




大宅

積分: 2708


108#
發表於 11-9-16 22:32 |只看該作者
今晚多手check紅d,等左一陣慢慢出現左好明顯既線,淺過排egg少少! 唔好係空歡喜一場呀!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


109#
發表於 11-9-16 22:44 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 15:28
會lin lin痛~?我未試過呀~
不過唔知會否係你生過而乳線發達左所以m前痛呢~?
...
黎M之前果1個星期到就會胸漲+乳頭痛..
我自己係咁..我係呢度睇好多JMS話都有咁既情況


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


110#
發表於 11-9-17 13:37 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-16 22:32
今晚多手check紅d,等左一陣慢慢出現左好明顯既線,淺過排egg少少! 唔好係空歡喜一場呀! ...


禁止訪問

積分: 5376


111#
發表於 11-9-17 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4667


112#
發表於 11-9-17 23:26 |只看該作者
823~ 一齊等派彩啦


別墅

積分: 647


113#
發表於 11-9-18 01:06 |只看該作者

引用:823~+一齊等派彩啦

原帖由 keroppi_JJ 於 11-09-17 發表
823~ 一齊等派彩啦
我下星期就派彩~緊張中




禁止訪問

積分: 5376


114#
發表於 11-9-18 09:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


115#
發表於 11-9-18 10:00 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

我頭先...忍唔住用綠d,因為尋晚成晚條腰都勁酸同埋好有m時先有效嗰種嘅痛但只係出咗條淺到基本上唔鬥雞眼都睇唔倒嘅線,睇嚟我又食炸胡喇




別墅

積分: 647


116#
發表於 11-9-18 10:18 |只看該作者

引用:我頭先...忍唔住用綠d,因為尋晚成晚條腰都

原帖由 edith_ricky 於 11-09-18 發表
我頭先...忍唔住用綠d,因為尋晚成晚條腰都勁酸同埋好有m時先有效嗰種嘅痛但只係出咗條淺到基本上 ...
其實幾時先用綠D?




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


117#
發表於 11-9-18 10:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+edith_ricky+於+11-09-18+發

原帖由 Lazytam 於 11-09-18 發表
其實幾時先用綠D?
我諗day22開始應該可以check倒咖喇




別墅

積分: 647


118#
發表於 11-9-18 10:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lazytam+於+11-09-18+發表其

原帖由 edith_ricky 於 11-09-18 發表
我諗day22開始應該可以check倒咖喇
咁我都試下先




大宅

積分: 4108

畀面勳章


119#
發表於 11-9-18 10:30 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-18 10:23
我諗day22開始應該可以check倒咖喇
Day22 check 綠D好似早過頭喎..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


120#
發表於 11-9-18 10:33 |只看該作者

引用:Quote:edith_ricky+發表於+11-9-18+10:23+

原帖由 樂遙BB 於 11-09-18 發表
Day22 check 綠D好似早過頭喎..
係?我之前上網見倒有啲jm話day22都check倒咋




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo