想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


101#
發表於 11-9-20 19:45 |只看該作者
jc0515 發表於 11-9-20 19:42
你哋去咗探悅同喇? 我miss咗添~.~

我地仲以為你唔得閒呀,
我地尋日去左探悅同,
仲有幾個BABY都有黎


大宅

積分: 4761

畀面勳章


102#
發表於 11-9-20 19:47 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-19 08:17
我家姐知道我今日有網友黎屋企,佢好擔心,因為家中得我同bb,佢話BK好多擋肚狂徒。叫我小心d,lee ...
點解佢唔擔心得我同陪月 or鐘點呢??

因為未有新聞出過丫嘛


大宅

積分: 4761

畀面勳章


103#
發表於 11-9-20 19:53 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-9-19 22:28
我痛左一個星期...

我痛咗2個星期, 不過第二個星期都無第1個星期咁痛, 我出咗院第一個Sunday都可以自己幫小豆沖涼, Gangting到時你湊住BB就唔會覺好痛架喇


大宅

積分: 4761

畀面勳章


104#
發表於 11-9-20 21:34 |只看該作者
本帖最後由 jc0515 於 11-9-20 21:35 編輯
悅同 發表於 11-9-20 16:31
今日的煩事,好事,趣事。

bb成朝都唔訓,搞到我都無時間pump milk。真係煩到爆!!

點解我幾個月都請唔到鐘點既~~" 你嗰時有無講明要幫手睇BB架? 都唔知係因為要煮嘢而請唔到定係要幫手湊BB而請唔到, 都over $60個鐘丫, 係咪都太平呢??


大宅

積分: 4761

畀面勳章


105#
發表於 11-9-20 21:42 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-20 18:13
佢大仔已經17歲。其實一家人賺到2-3千蚊,做兩三家都有成7-8千蚊,仲可以照顧到家庭,不過真係辛苦錢。容 ...

我哋嗰時登$8,000-$8,500包月都無人做, 嚟過兩個, 兩個都話自己以前幾有錢幾有錢, 第一個清潔時將自己對socks 洩係個門柄, 我見到都係眼都凸埋, 都算數, 佢叫我哋私底下請佢, 比埋佢開嗰價, 第二日就打嚟話都係唔做, 有個直情連吸塵機都唔識用, 話自己係屋企唔洗做家務, 做唔慣唔做, 真係頭都大埋~.~


大宅

積分: 4761

畀面勳章


106#
發表於 11-9-20 21:45 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-20 19:45
我地仲以為你唔得閒呀,
我地尋日去左探悅同,
仲有幾個BABY都有黎

我就係忙係屋企湊住小豆囉, 而家佢成都要人同佢玩呀 咁近都miss咗添, 下次我一定要Join埋呀


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


107#
發表於 11-9-20 22:21 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-20+18:13+佢大仔已

原帖由 jc0515 於 11-09-20 發表
我哋嗰時登$8,000-$8,500包月都無人做, 嚟過兩個, 兩個都話自己以前幾有錢幾有錢, 第一個清潔時將自己對so ...
乜家下啲人咁唔憂做




伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


108#
發表於 11-9-20 23:54 |只看該作者

引用:今日的煩事,好事,趣事。bb成朝都唔訓,搞

原帖由 悅同 於 11-09-20 發表
今日的煩事,好事,趣事。

bb成朝都唔訓,搞到我都無時間pump milk。真係煩到爆!!
Good ar....




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


109#
發表於 11-9-21 01:32 |只看該作者
jc0515 發表於 11-9-20 21:42
我哋嗰時登$8,000-$8,500包月都無人做, 嚟過兩個, 兩個都話自己以前幾有錢幾有錢, 第一個清潔時將自己對so ...
你係唔係想搵鐘點丫...我可以問下我個FD...佢有個EE 同佢煮開飯架...聽佢講幾好架...我幫你問下啦...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


110#
發表於 11-9-21 01:33 |只看該作者
jc0515 發表於 11-9-20 21:42
我哋嗰時登$8,000-$8,500包月都無人做, 嚟過兩個, 兩個都話自己以前幾有錢幾有錢, 第一個清潔時將自己對so ...
你係唔係想搵鐘點丫...我可以問下我個FD...佢有個EE 同佢煮開飯架...聽佢講幾好架...我幫你問下啦...



哈哈


侯爵府

積分: 21177


111#
發表於 11-9-21 06:05 |只看該作者
jc0515 發表於 11-9-20 21:42
我哋嗰時登$8,000-$8,500包月都無人做, 嚟過兩個, 兩個都話自己以前幾有錢幾有錢, 第一個清潔時將自己對so ...

做全日好難搵人,因為d c9都係搵d唔使湊仔的時間做幾個鐘,賺下外快。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


112#
發表於 11-9-21 06:07 |只看該作者
jc0515 發表於 11-9-20 21:34
點解我幾個月都請唔到鐘點既~~" 你嗰時有無講明要幫手睇BB架? 都唔知係因為要煮嘢而請唔到定係要幫手湊BB ...

你打去將軍澳區的樂活一站出廣告啦! 31946613,我果個係家姐朋友個朋友,唔係樂活到請架。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


113#
發表於 11-9-21 06:09 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-20 23:54
Good ar....

但係bb越黎越識扭計呢??lee一個最煩!!唔知係咪開始進入猛長期,有時食極都唔飽,都唔知佢真餓定假餓,因為可以早好多時間已經餓啦!唉!有排摸索呀!!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


114#
發表於 11-9-21 06:15 |只看該作者
其實有樣野,我一直都無同人講過,只係兩個best fd知道,我bb係臍帶血驗到有甲狀線問題,所以第5日要回醫院抽血,因為臍帶血裡面有我同佢的血,出黎report唔sure。所以要專登抽bb的血。

lee一個病,如果無發現,影響發育,可以好矮,可以影響智商,但hk Gov全民都scan,所有bb都有得驗,所以一定會好早發現,如果真係有lee個病,就要一生一世食藥。

醫院話2個weeks如果無電話到,就代表bb無事。感謝主!平平安安地過左兩個weeks。bb無事!

初初果時嚇到我老公口都寒,因為會影響智商,以前的人,或外地國家,無驗出黎的bb,無及時醫治,就會弱智。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


115#
發表於 11-9-21 06:21 |只看該作者
好奇怪,我覺得自己對住bb無咩感動,無咩感情,只有做做做做做的感覺。好似係責任多過親情,但我老公佢返工會掛住bb,會抱住佢感到滿足,會覺得佢好可愛,會留意佢每一個笑容。

相反我對隻貓先有lee種感覺。我老公話我,真係好可愛,愛隻貓愛得咁緊要。諗起隻貓都會落淚!

我覺得自己的情感世界好怪。或許我太倦啦!或許我責任心太重,感到湊bb係責任多過享受。

大家有無試過咁樣?定係我太冷漠????
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


116#
發表於 11-9-21 08:53 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-21 06:15
其實有樣野,我一直都無同人講過,只係兩個best fd知道,我bb係臍帶血驗到有甲狀線問題,所以第5日要回醫院 ...

感謝主.....bb無事


伯爵府

積分: 17022


117#
發表於 11-9-21 08:54 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-21 06:07
你打去將軍澳區的樂活一站出廣告啦! 31946613,我果個係家姐朋友個朋友,唔係樂活到請架。 ...

係呀....樂活一站好多人介紹架


伯爵府

積分: 17022


118#
發表於 11-9-21 08:55 |只看該作者
jc0515 發表於 11-9-20 21:34
點解我幾個月都請唔到鐘點既~~" 你嗰時有無講明要幫手睇BB架? 都唔知係因為要煮嘢而請唔到定係要幫手湊BB ...

$60/Hour OK架啦


伯爵府

積分: 17022


119#
發表於 11-9-21 09:07 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-21 06:21
好奇怪,我覺得自己對住bb無咩感動,無咩感情,只有做做做做做的感覺。好似係責任多過親情,但我老公佢返工 ...

你太倦所以心情唔好啫....
唔好轉牛角尖


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


120#
發表於 11-9-21 10:30 |只看該作者

引用:其實有樣野,我一直都無同人講過,只係兩個

原帖由 悅同 於 11-09-21 發表
其實有樣野,我一直都無同人講過,只係兩個best fd知道,我bb係臍帶血驗到有甲狀線問題,所以第5日要回醫院 ...
冇事就好喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo