想生BB

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   2


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


101#
發表於 11-9-19 15:59 |只看該作者
本帖最後由 MACY姐姐 於 11-9-19 16:00 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 15:48
回覆 qqj 的帖子

我老公都係成日話無所謂

哈哈~~我就喺剪咗個男人頭返嚟我老公先有反應。之前都喺話無所謂。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


102#
發表於 11-9-19 16:00 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 15:54
回覆 siutreasure 的帖子

咩叫懶佬鞋? 哈哈
唔洗粘貼、唔洗綁鞋帶
一穿入去就得果d鞋呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


103#
發表於 11-9-19 16:01 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-19 15:57
咁搞笑
好衰格架佢mouth:
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1142


104#
發表於 11-9-19 16:01 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


105#
發表於 11-9-19 16:01 |只看該作者
180811 發表於 11-9-19 16:01
噚日係K仔睇左玲玲姐本2012運程書,話c6出年會添丁
咩生肖呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1142


106#
發表於 11-9-19 16:06 |只看該作者

引用:Quote:180811+發表於+11-9-19+16:01+噚日係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5569


107#
發表於 11-9-19 16:08 |只看該作者
好like呢個topic 呀....我上星期去check眼想做lasik, 原來有左係唔可以做架...我諗住mark係M期後7日做...., 若bingo咪唔做lasik, 唔bingo 咪做囉....

冇理由個個月等到咩都唔做...10月頭仲plan 埋去旅行....yeah!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


108#
發表於 11-9-19 16:10 |只看該作者
180811 發表於 11-9-19 16:06
依依依
咁龍女都係有機會嘛
冇分男、女
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1142


109#
發表於 11-9-19 16:11 |只看該作者

引用:好like呢個topic+呀....我上星期去check眼

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


110#
發表於 11-9-19 16:11 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:08
好like呢個topic 呀....我上星期去check眼想做lasik, 原來有左係唔可以做架...我諗住mark係M期後7日做...., ...
十月去邊呀
如果有左仲去唔去
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


111#
發表於 11-9-19 16:11 |只看該作者
180811 發表於 11-9-19 16:11
我都想旅行呀,想去大板,本來今年4月去點知地震結果去左韓國
我上半年去左兩劑
加埋個幾月
冇得再去lu
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1142


112#
發表於 11-9-19 16:12 |只看該作者

引用:Quote:180811+發表於+11-9-19+16:06+龍依依

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5569


113#
發表於 11-9-19 16:15 |只看該作者
本帖最後由 bigbigsnake 於 11-9-19 16:15 編輯
siutreasure 發表於 11-9-19 16:11
十月去邊呀
如果有左仲去唔去

去台灣之嘛...bingo 左的話都會照去, 當慶祝.....因為呢幾日應該會嚟M, 冇咩反應, 唔中多....

去完番嚟之後M嚟就月尾去做lasik...., 中, 當然唔做住啦.....

我而家咩都唔 check, 中E都唔睇, ......


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


114#
發表於 11-9-19 16:16 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:15
去台灣之嘛...bingo 左的話都會照去, 當慶祝.....因為呢幾日應該會嚟M, 冇咩反應, 唔中多....

去完番嚟之 ...
你指唔check 紅d
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


115#
發表於 11-9-19 16:16 |只看該作者
180811 發表於 11-9-19 16:12
應該冇分嘅
我又有機
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5569


116#
發表於 11-9-19 16:17 |只看該作者
本帖最後由 bigbigsnake 於 11-9-19 16:21 編輯
siutreasure 發表於 11-9-19 16:11
我上半年去左兩劑
加埋個幾月
冇得再去lu

你就好啦...我2年冇去玩啦.....因為D時間就唔到....而今次咩都唔理book 左機票先....咁一定要去啦...


男爵府

積分: 6108


117#
發表於 11-9-19 16:18 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

哦!!!
呢d就係大肚婆要著ge鞋款?


男爵府

積分: 5569


118#
發表於 11-9-19 16:20 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 16:16
你指唔check 紅d
紅D我唔多信, 我量體溫(中E叫量)同睇中E, 睇左2-3個月冇咩料到, 同體溫個個差唔多個幾日高幾日底, 唔量loooo.

係呀, 你D post 我都有睇開, 你好好人, 成日答我地D問題, 想順便問下你, 高溫得10-12日係咪都唔夠長呢?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


119#
發表於 11-9-19 16:23 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:17
你就好啦...我2年冇去玩啦.....因為D時間就唔到....而次咩都唔理book 左機票先....咁一定要去啦...
...
我今年去之前
對上一次係差唔多兩年前
不過兩年前果時半年去左四劑
我黎緊兩年唔方有得去
如果冇b就今年年尾去shanghai
出年年尾去melbourne
參加親戚、朋友既wedding ceremony

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


120#
發表於 11-9-19 16:26 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:20
紅D我唔多信, 我量體溫(中E叫量)同睇中E, 睇左2-3個月冇咩料到, 同體溫個個差唔多個幾日高幾日底, 唔量looo ...
應該係排卵果日跌
排完就升
排完後14日even你中定唔中都係高溫
關鍵係睇你14日後架
如果中就持續高溫
但如果中左係變低溫
代表你可能黃體不足

而14日後低溫就當然係唔中啦
不過係m當日低定m前幾日開始低就人人唔同


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo