想生BB

跳至

首頁
45678...14

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


101#
發表於 11-9-22 14:22 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 14:21
各等待中&準mimi有無諗個買預防妊娠紋的東西用??有無好介紹??
你上胎有無用??


大宅

積分: 4617


102#
發表於 11-9-22 14:29 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:21
可能岩岩食飽, 頂住!!!而家有都有谷m feel

我都係呀....我剛剛沖涼但發現我的咪咪頭黑黑地(深啡色)唔知係我心理作用定係.....!!但如果嚟M會唔會咁嫁,因這4天我已發現我的皮膚好似已有黑色素,因我星期一出門上堂都無這樣??!!
妳哋有無這種事情發生呀???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


103#
發表於 11-9-22 14:30 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 14:29
我都係呀....我剛剛沖涼但發現我的咪咪頭黑黑地(深啡色)唔知係我心理作用定係.....!!但如果嚟M會唔會咁嫁, ...
呢樣我唔可以作準, 因為我仲餵緊人奶


大宅

積分: 4617


104#
發表於 11-9-22 14:35 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:22
你上胎有無用??

似注自己後生咩都無用呀!!但我未懷孕94磅,生之前係128磅...但生完都唔係太多紋而且我開刀(唔知有無關係?)但現在年紀開始大我又貪靚,所以想問吓有無介紹哦

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


105#
發表於 11-9-22 14:37 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:30
呢樣我唔可以作準, 因為我仲餵緊人奶

妳有無諗過餵人奶到bb幾多歲???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


106#
發表於 11-9-22 14:39 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 14:37
妳有無諗過餵人奶到bb幾多歲???
餵到兩歲就停, 不過有左細b就要諗下
有人話可以照餵, 有人話會宮縮, 諗緊~~

上胎我搽橄欖油, 不過都有爆紋


大宅

積分: 4617


107#
發表於 11-9-22 14:40 |只看該作者
妳哋出門有無搽防晒??因我近排睇電視話大肚婆唔搽得防晒呢,有令bb有畸形發展哦
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


108#
發表於 11-9-22 14:44 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈,咁咪要買個bb奶樽?


男爵府

積分: 6108


109#
發表於 11-9-22 14:45 |只看該作者
下,唔搽防晒好大獲!!!


男爵府

積分: 5940


110#
發表於 11-9-22 14:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:45
下,唔搽防晒好大獲!!!
我而家多數都有搽, 晒左好易出斑


大宅

積分: 4617


111#
發表於 11-9-22 14:48 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:39
餵到兩歲就停, 不過有左細b就要諗下
有人話可以照餵, 有人話會宮縮, 諗緊~~

我見彩豐行$65有隻天然無痕護膚油(預防妊娠紋)200ml,我有諗過try,因有d好貴呀....我d fd話無用wor買牌子呢....
我唔可以餵人奶,因我剛戒了煙但對b都唔好,所以我都係餵奶粉,其實我好"登"妳哋可以餵人奶的mimi開心,因可以和bb有親密接觸又可以減肥!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


112#
發表於 11-9-22 14:49 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 14:48
我見彩豐行$65有隻天然無痕護膚油(預防妊娠紋)200ml,我有諗過try,因有d好貴呀....我d fd話無用wor買牌子呢 ...
到你餵人奶時都10個月後....無影響架
食人奶d b真係會健康d


大宅

積分: 4617


113#
發表於 11-9-22 14:51 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:44
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈,咁咪要買個bb奶樽?

hahahaaaa~~~咁妳可以扮注bb sin law
其實十字個樽都ok呀,而且奶味濃d和香港出貨;唔係大陸運落嚟!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


114#
發表於 11-9-22 14:52 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我未試過...如果有幸生 到個b,我都一定要揀餵人奶呀,個bb會健康d


男爵府

積分: 5940


115#
發表於 11-9-22 14:54 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:52
回覆 cc_ivy 的帖子

我未試過...如果有幸生 到個b,我都一定要揀餵人奶呀,個bb會健康d
一定有機會


大宅

積分: 4617


116#
發表於 11-9-22 14:55 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:49
到你餵人奶時都10個月後....無影響架
食人奶d b真係會健康d
咁都係.....到時我要妳教我煲湯可有多d奶水出,因之前我俾d護c姐姐話我奶水短缺叫我餵番奶粉
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


117#
發表於 11-9-22 14:58 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:54
一定有機會

無錯!!!!唔好咁灰sin喇....要對自己有信心呢!!!我哋現在都係一齊等出成績表哦mouth:加油努力!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


118#
發表於 11-9-22 14:59 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 14:55
咁都係.....到時我要妳教我煲湯可有多d奶水出,因之前我俾d護c姐姐話我奶水短缺叫我餵番奶粉
...
以前未咁支持母乳,一定話餵奶粉,bb食飽就訓, 唔使煩住佢地!!


大宅

積分: 4617


119#
發表於 11-9-22 15:00 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:45
下,唔搽防晒好大獲!!!

真係咁恐怖????
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


120#
發表於 11-9-22 15:02 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

嘻嘻,好呀,到時一定要請教你地呀!!

首頁
45678...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo