立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5940
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 14:21 各等待中&準mimi有無諗個買預防妊娠紋的東西用??有無好介紹??
大宅
積分: 4617
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:21 可能岩岩食飽, 頂住!!!而家有都有谷m feel
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 14:29 我都係呀....我剛剛沖涼但發現我的咪咪頭黑黑地(深啡色)唔知係我心理作用定係.....!!但如果嚟M會唔會咁嫁, ...
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:22 你上胎有無用??
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:30 呢樣我唔可以作準, 因為我仲餵緊人奶
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 14:37 妳有無諗過餵人奶到bb幾多歲???
積分: 6108
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:45 下,唔搽防晒好大獲!!!
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:39 餵到兩歲就停, 不過有左細b就要諗下 有人話可以照餵, 有人話會宮縮, 諗緊~~
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 14:48 我見彩豐行$65有隻天然無痕護膚油(預防妊娠紋)200ml,我有諗過try,因有d好貴呀....我d fd話無用wor買牌子呢 ...
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:44 回覆 ChanyeungC9 的帖子 哈,咁咪要買個bb奶樽?
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 14:52 回覆 cc_ivy 的帖子 我未試過...如果有幸生 到個b,我都一定要揀餵人奶呀,個bb會健康d
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:49 到你餵人奶時都10個月後....無影響架 食人奶d b真係會健康d
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:54 一定有機會
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 14:55 咁都係.....到時我要妳教我煲湯可有多d奶水出,因之前我俾d護c姐姐話我奶水短缺叫我餵番奶粉 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy