想生BB

跳至

首頁
45678...35

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


101#
發表於 11-9-24 14:06 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

嗯下個月再努力過




男爵府

積分: 6108


102#
發表於 11-9-24 14:06 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

點解要食?




大宅

積分: 4617


103#
發表於 11-9-24 14:07 |只看該作者
生仔開刀是用線逢...我就用釘勁恐怖!!!!!拆釘嗰日幾驚好痛,因傷口好番時連釘一齊痴住嘛....但唔知女人是否幾忍得痛,所以都OK!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


104#
發表於 11-9-24 14:09 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 13:35
我老公都同我個肚腩傾計....又同阿仔講做哥哥...HAHA

咁都得.....

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


105#
發表於 11-9-24 14:14 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-24+13:35+我老公

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-24 發表
咁都得.....
我又有衝動明天驗

成日都係天使同魔鬼之間




大宅

積分: 4617


106#
發表於 11-9-24 14:18 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 14:06
點解要食?

因有d女人荷爾蒙唔夠所以補番law...我姑仔都係咁而且佢重未生bb就有,所以E生話生朱古力瘤年輕化喇...重有呀,如果發現自己個肚唔係去大大而又食過止痛藥都止唔到痛必須入急症而且一定要話好痛勁痛,如果唔係E生又俾d無用止痛藥妳架喇!!!我嗰次陰陰痛都同急症嗰邊話勁痛條腰伸唔直先叫我留E咋....如果唔係我到現在都未幫我做手術!!因佢話幫我排期兩年後,我來回去急疳4次留院4次才找到病因!!!!重要話我無理由咁痛....緊係喇痛嗰個又唔係佢!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


107#
發表於 11-9-24 14:19 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 14:14
我又有衝動明天驗

成日都係天使同魔鬼之間

唔好喇....等"買"我喇
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


108#
發表於 11-9-24 14:21 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-24+14:14+我又有

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-24 發表
唔好喇....等"買"我喇
但星期二驗,同星期四又相差唔遠,不如星期四無,星期5先驗




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


109#
發表於 11-9-24 14:25 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

大家好。我831 day1。今日排卵後第六日。但因尿道炎食緊抗生素希望有一絲希望




大宅

積分: 4617


110#
發表於 11-9-24 14:35 |只看該作者
另外我分享我之前鉈仔驚險D耶......
我有咗3個半月,嗰日和朋友食LUNCH,我哋食完就各散東西我就要入東涌食晚飯,但我等車途中突然感覺M COME...係勁濕嗰隻兼條杏色褲變紅褲我心諗C喇........小產!!!!流咗喇!!!我立即去M記廁所望望點知又急急哋VIVI所以去廁所...呀~~去去吓聽到"DOM"一聲立即3云唔見7"拍"立即行去廣華,但入到E院血停咗,照個BB重係到...E生重話"無耶呀!!!好穩陣wor又健康重要係入面一路照一路腳吔吔~~~!!!C未...激C未!!!妳哋話d血係咩嚟呀??!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


111#
發表於 11-9-24 14:38 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-24 14:25
大家好。我831 day1。今日排卵後第六日。但因尿道炎食緊抗生素希望有一絲希望



...

飲多d水...而且買絲瓜滾湯,會好d架!!!!!take care
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


112#
發表於 11-9-24 14:43 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 14:21
但星期二驗,同星期四又相差唔遠,不如星期四無,星期5先驗

我昨日都係咁諗...TUE check好似好無聊...如星期二驗不如929無M就驗喇!!!!就快痴線成日自言自語!!!諗驗定係等都好似人生"膠"义點
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


113#
發表於 11-9-24 15:01 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哈哈 因為每次見到無線都好失落 所以唔驗等m小姐黎就算




男爵府

積分: 6108


114#
發表於 11-9-24 15:03 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

真係諗起都痛 有時啲醫生真係好衰 你唔講嚴重啲佢真係唔理你




男爵府

積分: 6108


115#
發表於 11-9-24 15:03 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

哈哈 又想又唔想咁




男爵府

積分: 6108


116#
發表於 11-9-24 15:04 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

下 係咪作小產 咁醫生無講係咩事?




大宅

積分: 4617


117#
發表於 11-9-24 15:34 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 15:01
哈哈 因為每次見到無線都好失落 所以唔驗等m小姐黎就算

無錯!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


118#
發表於 11-9-24 15:35 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 15:03
真係諗起都痛 有時啲醫生真係好衰 你唔講嚴重啲佢真係唔理你

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


119#
發表於 11-9-24 15:38 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 15:04
下 係咪作小產 咁醫生無講係咩事?

E生咩都無講....只係話好平常啫!!!所以妳擔心佢放心,唔覺一回事
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


120#
發表於 11-9-24 16:47 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我諗我真係有問題 尋晚到今日 中途無飲水 痾左七次尿.....
之後飲左杯蜜糖水 都係細細杯 再痾左兩次.......




首頁
45678...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo