想生BB

跳至

首頁
45678...49

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


101#
發表於 11-9-28 17:31 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-28 17:27
點解我留唔到言?

唔係呀!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


102#
發表於 11-9-28 17:32 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我淨坐都痛,裏面好似"秋"住咁痛


男爵府

積分: 6108


103#
發表於 11-9-28 17:33 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

一日m小姐未到, 一日都未輸!!!!!!!!


大宅

積分: 4617


104#
發表於 11-9-28 17:33 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:30
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我準備放工,行下會好d

小心d呀...擔心妳哦之前我以為妳太痛會傾唔到,所以走咗去晝圖晝law....早之就陪妳傾計喇~~~

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


105#
發表於 11-9-28 17:35 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我果陣離開左電腦,,..然後豪哭....冷靜後番黎你地就唔見晒
唔緊要,宜家又齊人


大宅

積分: 4617


106#
發表於 11-9-28 17:35 |只看該作者
bb_pig.....有咩Good news or not 都同我哋講呀,就算幫不上都可以心靈上分擔吓呢.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


107#
發表於 11-9-28 17:35 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:33
回覆 ChanyeungC9 的帖子

一日m小姐未到, 一日都未輸!!!!!!!!

無錯,,,,,大家加油!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


108#
發表於 11-9-28 17:37 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:33
回覆 ChanyeungC9 的帖子

一日m小姐未到, 一日都未輸!!!!!!!!

YEAH~大家努力呀..等你好消息呀...


大宅

積分: 4617


109#
發表於 11-9-28 17:38 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:35
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我果陣離開左電腦,,..然後豪哭....冷靜後番黎你地就唔見晒

傻瓜~~~唔好咸喇...好小事呢,,,我之前都經歷過這種事,我個仔仍好健康出世呢...!!可能怕妳唔知所以俾d提示妳呢~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


110#
發表於 11-9-28 17:43 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 我淨坐都痛,裏面好似"

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

我淨坐都痛,裏面好似"秋"住咁痛
我試過入院,都有幫我驗孕,同照肚,話怕係宮外孕

但我肚下腹好痛,旭少少都痛




大宅

積分: 4051


111#
發表於 11-9-28 17:44 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-28 17:43
我試過入院,都有幫我驗孕,同照肚,話怕係宮外孕

但我肚下腹好痛,旭少少都痛

但係宮外孕唔係會發燒架咩???


大宅

積分: 4051


112#
發表於 11-9-28 17:45 |只看該作者
hihi..同大家打個招呼先..我係叮叮..


大宅

積分: 4617


113#
發表於 11-9-28 17:45 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-28 17:43
我試過入院,都有幫我驗孕,同照肚,話怕係宮外孕

但我肚下腹好痛,旭少少都痛

咁bb-pig係唔係入急症會好d呢???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


114#
發表於 11-9-28 17:46 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 17:45
hihi..同大家打個招呼先..我係叮叮..

hihi~~~welcome~~~我係樓主...Wing!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


115#
發表於 11-9-28 17:47 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 17:44
但係宮外孕唔係會發燒架咩???

Ivy~~會唔會嫁
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


116#
發表於 11-9-28 17:48 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 17:46
hihi~~~welcome~~~我係樓主...Wing!!
HIHI WING~


大宅

積分: 4617


117#
發表於 11-9-28 17:49 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 17:48
HIHI WING~

妳又係829呀???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


118#
發表於 11-9-28 17:49 |只看該作者

引用:Quote:Ding's+發表於+11-9-28+17:44+但係宮

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-28 發表
Ivy~~會唔會嫁
我當時唔識,只係痛左幾日就睇醫生轉介入醫,佢講乜我做乜,檢查之後話無事無b,離奇唔再痛,後來估係入風,食果皮粥驅風




大宅

積分: 4051


119#
發表於 11-9-28 17:50 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 17:49
妳又係829呀???

唔係呀....我係904呀...


大宅

積分: 4617


120#
發表於 11-9-28 17:50 |只看該作者
bb_pig係唔係收咗工on the way la~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
45678...49

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo