想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


101#
發表於 11-9-30 19:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cc_ivy+於+11-09-30+發表萬寧

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
我以後都唔會再買!果然萬寧係廢的
事實再次證明




大宅

積分: 4386


102#
發表於 11-9-30 19:05 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

無錯!我依嘉嬲多過失落




男爵府

積分: 5940


103#
發表於 11-9-30 19:07 |只看該作者

引用:無錯!我依嘉嬲多過失落 +

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
無錯!我依嘉嬲多過失落
岩岩買左枝棒,貴過上星期買




大宅

積分: 4386


104#
發表於 11-9-30 19:08 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

萬寧?





男爵府

積分: 5940


105#
發表於 11-9-30 19:18 |只看該作者

引用:萬寧? +

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
萬寧?
Clearblue




大宅

積分: 4386


106#
發表於 11-9-30 19:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iam.chili+於+11-09-30+發表

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
Clearblue
棒棒都會加價?




男爵府

積分: 5940


107#
發表於 11-9-30 20:01 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 19:53
棒棒都會加價?
萬寧托高個價再75折~~折完仲貴


大宅

積分: 4386


108#
發表於 11-9-30 20:30 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

萬寧>杏加ling:;pppp:




男爵府

積分: 5940


109#
發表於 11-9-30 20:35 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 20:30
萬寧>杏加ling
haha..休息幾日再check la~


大宅

積分: 3397


110#
發表於 11-9-30 20:43 |只看該作者
i think u r bingo lah! but still early stage....

i also used Manning first and used CB digital to checked bingo!!! the line was very light in color but CB digital showed "pregnant 1-2week"...take some rest and check a few days later!


大宅

積分: 4386


111#
發表於 11-9-30 22:02 |只看該作者

引用:i+think+u+r+bingo+lah!+but+still+early+s

原帖由 lengkwan 於 11-09-30 發表
i think u r bingo lah! but still early stage....

i also used Manning first and used CB digital to c ...
但係我係診所驗又無喎




大宅

積分: 3397


112#
發表於 11-9-30 22:13 |只看該作者
通常診所要條線好深色先算有㗎!


大宅

積分: 4386


113#
發表於 11-9-30 22:15 |只看該作者

引用:通常診所要條線好深色先算有㗎!

原帖由 lengkwan 於 11-09-30 發表
通常診所要條線好深色先算有㗎!
不是淺色,是無色甘我信唔信診所好?




大宅

積分: 3397


114#
發表於 11-9-30 22:26 |只看該作者
可能我同你驗孕嘅過程係一樣,所以我覺得你係早期懷孕囉!要POSITIVE啲,我BINGO嗰陣都有少少血絲分秘,係正常嘅!


大宅

積分: 4386


115#
發表於 11-9-30 22:28 |只看該作者

引用:可能我同你驗孕嘅過程係一樣,所以我覺得你

原帖由 lengkwan 於 11-09-30 發表
可能我同你驗孕嘅過程係一樣,所以我覺得你係早期懷孕囉!要POSITIVE啲,我BINGO嗰陣都有少少血絲分秘,係 ...
你係咪都係去左診所,醫生話無?




大宅

積分: 3397


116#
發表於 11-9-30 22:33 |只看該作者
我無睇到支驗孕棒,但醫生話我係WEAKLY POSITIVE,話我可能係宮外孕,仲驚!所以點都係遲啲先去診所驗好啲!


大宅

積分: 4386


117#
發表於 11-9-30 23:29 |只看該作者

引用:我無睇到支驗孕棒,但醫生話我係WEAKLY+POS

原帖由 lengkwan 於 11-09-30 發表
我無睇到支驗孕棒,但醫生話我係WEAKLY POSITIVE,話我可能係宮外孕,仲驚!所以點都係遲啲先去診所驗好啲! ...
我先岩岩好一個月,太早去驗?




男爵府

積分: 5940


118#
發表於 11-9-30 23:39 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

Chili,過幾多日再返醫生度?




大宅

積分: 4386


119#
發表於 11-10-1 00:04 |只看該作者

引用:Chili,過幾多日再返醫生度? +

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
Chili,過幾多日再返醫生度?
醫生話,如果過多幾日月經都未尼就睇醫生,尼左就唔洗




別墅

積分: 637


120#
發表於 11-10-1 02:31 |只看該作者

回覆:iam.chili 的帖子

Day 31




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo