想生BB

跳至

首頁
45678...47

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


101#
發表於 11-10-2 19:57 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 19:55
哈哈...買黎助興架..唔係上人屋企食飯必備架咩....

上我屋企唔需要因無人飲酒....可6就差不多!!!2打呀唔該
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


102#
發表於 11-10-2 19:57 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 19:56
唉~~我之前見自己作嘔成呁都以為....原本係bb_pig
唔緊要啦...大家都努力啦...我地要加油呀...到時都係遲一個半個月生jor....


大宅

積分: 4051


103#
發表於 11-10-2 19:58 |只看該作者
本帖最後由 Ding's 於 11-10-2 20:00 編輯
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 19:57
上我屋企唔需要因無人飲酒....可6就差不多!!!2打呀唔該

馬上到....
c野呀...飲可樂?


大宅

積分: 4617


104#
發表於 11-10-2 20:00 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 19:55
我打錯字咋..係未買過呀....呵呵

但話係藥房買哈哈笑都得....其實呢d輔助工具我從未用過又唔懂....攪到好似大鄉里出城...

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


105#
發表於 11-10-2 20:01 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 19:58
馬上到....
c野呀...飲可樂?

都無....飲多2can!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


106#
發表於 11-10-2 20:03 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 20:00
但話係藥房買哈哈笑都得....其實呢d輔助工具我從未用過又唔懂....攪到好似大鄉里出城... ...

哈哈笑唔係就係CB個隻排卵棒咩?我仲大鄉里過你呀...哈哈


大宅

積分: 4617


107#
發表於 11-10-2 20:04 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 19:57
唔緊要啦...大家都努力啦...我地要加油呀...到時都係遲一個半個月生jor....

妳有無check吓dodo表呀...我昨晚check番呢2個月dodo表才發現我d14,15,16都無dodo過,我諗住今次集中火力這3天...再加量體溫!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


108#
發表於 11-10-2 20:04 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 20:01
都無....飲多2can!!!

我日日都有飲呀..頭先飲涷O6 TIM呀...而家飲緊涷維他奶....哈哈....


大宅

積分: 4051


109#
發表於 11-10-2 20:05 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 20:04
妳有無check吓dodo表呀...我昨晚check番呢2個月dodo表才發現我d14,15,16都無dodo過,我諗住今次集中火力這3 ...

我唔識呢D野架...今個月我第一次之嗎....點做架?
但我都未M...


大宅

積分: 4617


110#
發表於 11-10-2 20:06 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 20:03
哈哈笑唔係就係CB個隻排卵棒咩?我仲大鄉里過你呀...哈哈

唔知呀....唉!!!點算好呀??!!!我見我C6見到我Miss m立即眼濕濕呢....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


111#
發表於 11-10-2 20:07 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 20:06
唔知呀....唉!!!點算好呀??!!!我見我C6見到我Miss m立即眼濕濕呢....

下..真係架?咁不如買D野CHECK排卵呀....可以一撃即中嗎..機會係唔係大D架?


大宅

積分: 4617


112#
發表於 11-10-2 20:12 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 20:05
我唔識呢D野架...今個月我第一次之嗎....點做架?
但我都未M...

我會mark dodo日子(賽後檢討)成個月,妳要個cycle準wor~~我30-31day!!如今個月nono,下個月就唔係之前嗰d 日子做law...如M準排卵多數在M前14天就到妳係佢前3後3做就70%機會再加量體溫(個體溫會比之前低D這時候差不多排卵)我睇婦產書講嫁,做定功課嘛
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


113#
發表於 11-10-2 20:13 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 20:12
我會mark dodo日子(賽後檢討)成個月,妳要個cycle準wor~~我30-31day!!如今個月nono,下個月就唔係之前嗰d 日 ...

謝謝你呀WINGWING>....我真係唔識呢d野架呢..等我mark低先...


大宅

積分: 4617


114#
發表於 11-10-2 20:13 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 20:04
我日日都有飲呀..頭先飲涷O6 TIM呀...而家飲緊涷維他奶....哈哈....

未柯過....咁攪法
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


115#
發表於 11-10-2 20:15 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

傻瓜 唔該你先 我頭先落左去 成$95 好貴




男爵府

積分: 6108


116#
發表於 11-10-2 20:16 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

係呀 呢個咪哈哈笑 一盒有七支




大宅

積分: 4051


117#
發表於 11-10-2 20:16 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 20:13
未柯過....咁攪法

係呀..程序如下...今日無訓教...去飲茶...再飲lemon tea...再飲涷06...而家飲緊維他奶....都無肚all...我巳習慣了...反而飲熱野會唔c服...


大宅

積分: 4617


118#
發表於 11-10-2 20:16 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 20:13
謝謝你呀WINGWING>....我真係唔識呢d野架呢..等我mark低先...

我MARK咗2個月昨晚才CHECK功課咋...之前諗住順其自然喇...點知見到我c6咁我才check功課睇吓邊到出錯呢,唉...幫到就幫喇,自己唔得都希望人哋得呢...傻瓜
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


119#
發表於 11-10-2 20:16 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

紅d真係平好多呀 $1條 不過一買就買左100 條




大宅

積分: 4051


120#
發表於 11-10-2 20:17 |只看該作者
本帖最後由 Ding's 於 11-10-2 20:18 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 20:15
傻瓜 唔該你先 我頭先落左去 成$95 好貴

我前幾日買89咋....屈人氐..
不好客氣啦....傻豬..

首頁
45678...47

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo