烹飪搵食

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   29


子爵府

積分: 10330


101#
發表於 11-11-12 17:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-12+發表對

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
唔係你錯,原來我自己錯呀, egg 比左成隻呀
唔梗要
加多50克粉睇下會唔會無甘濕




子爵府

積分: 10330


102#
發表於 11-11-12 17:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-12+發表呢

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
唉,我自己衰左,pat 哂太濕呀
再整囉
呢個比小朋友自己玩印模都好玩




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


103#
發表於 11-11-12 17:37 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

各位,唔係樓主問題,係我睇錯譜

我今天之 total loss cookie


myphoto.jpg




子爵府

積分: 10330


104#
發表於 11-11-12 17:39 |只看該作者

引用:各位,唔係樓主問題,係我睇錯譜 我今天之

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
各位,唔係樓主問題,係我睇錯譜

我今天之 total loss cookie
個米奇都好靚





子爵府

積分: 10330


105#
發表於 11-11-12 17:40 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

下次試下用錫紙
甘焗完就掉得喇張紙
唔使使




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


106#
發表於 11-11-12 18:25 |只看該作者

引用:下次試下用錫紙 甘焗完就掉得喇張紙 唔使使

原帖由 colakola 於 11-11-12 發表
下次試下用錫紙
甘焗完就掉得喇張紙
唔使使
好好好,剩番個 d 係冰箱,天日再加番粉試下先

Thank u very much




子爵府

積分: 10330


107#
發表於 11-11-12 18:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-12+發表下

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
好好好,剩番個 d 係冰箱,天日再加番粉試下先

Thank u very much :iloveit ...
加油
下次記住唔好落蛋白




大宅

積分: 2917

好媽媽勳章


108#
發表於 11-11-12 20:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chickenwing2006+於+11-11-12

原帖由 colakola 於 11-11-12 發表
加油
下次記住唔好落蛋白
又係我呀!我應該用砂糖定係糖霜呀?如果砂糖,可唔可以用輕盈果糖?可以的話,係咪可以用少三份一份量?(個包裝寫住佢嘅甜度比普通糖高三份一)唔好意思,太多問題添!




子爵府

積分: 10330


109#
發表於 11-11-12 20:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-12+發表加

原帖由 raid0101hk 於 11-11-12 發表
又係我呀!我應該用砂糖定係糖霜呀?如果砂糖,可唔可以用輕盈果糖?可以的話,係咪可以用少三份一份量?( ...
你試下用一半先
就算出黎唔夠甜
仲可以加蜜糖掃面
彌補反唔夠甜既不足
掃面後記住放焗爐低溫焗多2~3分鐘




子爵府

積分: 10330


110#
發表於 11-11-12 20:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-12+發表加

原帖由 raid0101hk 於 11-11-12 發表
又係我呀!我應該用砂糖定係糖霜呀?如果砂糖,可唔可以用輕盈果糖?可以的話,係咪可以用少三份一份量?( ...
砂糖係有一種獨特風味
糖霜係比唔到嫁
糖霜多用於蛋糕方面




大宅

積分: 2917

好媽媽勳章


111#
發表於 11-11-12 20:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+raid0101hk+於+11-11-12+發表

原帖由 colakola 於 11-11-12 發表
砂糖係有一種獨特風味
糖霜係比唔到嫁
糖霜多用於蛋糕方面
唔該晒你呀,曲奇大師




子爵府

積分: 10330


112#
發表於 11-11-12 21:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-12+發表砂

原帖由 raid0101hk 於 11-11-12 發表
唔該晒你呀,曲奇大師
我都係跟人學
唔好甘講




大宅

積分: 3350

畀面勳章


113#
發表於 11-11-12 22:04 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

喂喂喂
我係你第一個fans呀,啱啱整完第二盤喇,今次係咖啡混合,都係好好味好鬆脆,但有個問題啲咖啡粉唔溶得晒仲有少少粒粒

睇唔睇到有粒粒
我老公頭先靜雞雞走入廚房偷食,佢話好味呀
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 16693


114#
發表於 11-11-12 22:16 |只看該作者
回覆 onyeema 的帖子

好靚呀


大宅

積分: 3350

畀面勳章


115#
發表於 11-11-12 22:20 |只看該作者

回覆:ARTOH 的帖子

多謝呀!多得樓主嘅教導
你都試下,唔難架!
但係仲未研究到點整到格仔,蠢豬左啲我要努力...




男爵府

積分: 6113


116#
發表於 11-11-12 22:22 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

我將最靚果d放左出黎喇!
(first round衰左
myphoto.jpg




大宅

積分: 3350

畀面勳章


117#
發表於 11-11-12 22:24 |只看該作者

回覆:tobbywong 的帖子

都焗得好靚呀
我地大家一齊再努力啦,加油




男爵府

積分: 6113


118#
發表於 11-11-12 22:26 |只看該作者

回覆:tobbywong 的帖子

多口問句,d砂糖是否應該同牛油一齊溶左先呢?同埋我用不到餅模,太軟了,請問問題在哪呢?請指教!thx




男爵府

積分: 9252


119#
發表於 11-11-12 22:33 |只看該作者
回覆 onyeema 的帖子

樓主, 恕我蠢, 我都只係想像到好呢呢位朋友咗, 做到一間間,
但格仔就真係諗唔明, 請再講清楚d...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


120#
發表於 11-11-12 23:20 |只看該作者

引用:我將最靚果d放左出黎喇!+ (first+round衰

原帖由 tobbywong 於 11-11-12 發表
我將最靚果d放左出黎喇!
(first round衰左)
好令仔,好羨慕呀




首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo