在職全職

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 618


101#
發表於 12-6-30 13:39 |只看該作者

回覆:CANDYDING 的帖子

我冇得下載whatapps'冇得同你地吹水'激死我了




別墅

積分: 802


102#
發表於 12-7-6 22:37 |只看該作者
各位好,剛剛看到有這個post,我都係麗城人呀,估唔到會在這裡相遇鄰舍。
我個女依家三個多月,想問下要報麗城d幼稚園N1要幾多個月開始報呢?定還是好似救世軍咁一出世就要報呢?


別墅

積分: 618


103#
發表於 12-7-7 15:44 |只看該作者

引用:各位好,剛剛看到有這個post,我都係麗城人

原帖由 handyspring2000 於 12-07-06 發表
各位好,剛剛看到有這個post,我都係麗城人呀,估唔到會在這裡相遇鄰舍。
我個女依家三個多月,想問下要報 ...
歡迎加入'




別墅

積分: 679


104#
發表於 12-7-21 11:55 |只看該作者
最近好安靜


別墅

積分: 618


105#
發表於 12-7-21 13:01 |只看該作者

回覆:CANDYDING 的帖子

大家出來吹水啦。:;pppp:




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo