自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


101#
發表於 12-2-23 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50467


102#
發表於 12-2-23 15:19 |只看該作者
基本上同意,無老公男朋友果d會難頂d。

不過我最衰果個老闆系男0既


禁止訪問

積分: 16862


103#
發表於 12-2-23 15:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22414


104#
發表於 12-2-23 15:24 |只看該作者
都係, 未婚嘅就更麻煩.


子爵府

積分: 12370


105#
發表於 12-2-23 15:28 |只看該作者
女人較小氣


水晶宮

積分: 57552

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


106#
發表於 12-2-23 15:28 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-2-23 15:18
咁你算係咩意思呢?佢地三個唔應該跳槽,定係要問過你先好跳呀??

哦, 無咩意思喎.....
咁我知內裏原因先會咁講啦....
不過, 5須要係呢度交代囉....


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


107#
發表於 12-2-23 15:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57552

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


108#
發表於 12-2-23 15:39 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-2-23 15:38
既然另有内情,你又唔肯講,你講出來既理由,又令人,甘,唔講好過講啦.
...

我5G有人求知慾咁强架嘛....梳ly.....


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


109#
發表於 12-2-23 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6296


110#
發表於 12-2-23 15:48 |只看該作者

回覆:tobyinlove 的帖子

我返赤鱲角架




琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


111#
發表於 12-2-23 15:48 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 12-2-23 15:39
我5G有人求知慾咁强架嘛....梳ly.....

我求豬肉唔強, 但作為人地上C, 又係已婚有細路嘅女人, 如我跳槽冇預大肚婆結果比人鬧賤婦, 我都好想知係咩一回事

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 6296


112#
發表於 12-2-23 15:55 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

你地做咩咁燥,係咪比女上司激親?




男爵府

積分: 7498


113#
發表於 12-2-23 15:59 |只看該作者
我個女上司, 現於更年期

仲勁.........我日日以淚洗面


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


114#
發表於 12-2-23 16:03 |只看該作者
女上司都不太難頂, 最難頂係管數果位係女人

而家我呢份工, 係相反... 男既難頂 d


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


115#
發表於 12-2-23 16:07 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

我遇過既都係!



若要人不知 唔好咁低B !  : P


珍珠宮

積分: 39417

2018復活節勳章


116#
發表於 12-2-23 16:11 |只看該作者
女上司難頂, 男上司陰濕

My Egg Egg Egg Egg Easter House


侯爵府

積分: 24828


117#
發表於 12-2-23 16:20 |只看該作者

引用:我果個真係超惡頂! 我以前果啲上司全部都

原帖由 jitjitma 於 12-02-23 發表
我果個真係超惡頂!

我以前果啲上司全部都係男人,仲要係外國男人,佢地全部都好好人,好通情達理。
遇過2 個,一個講道理,好肯教我野(我第一份工)下面同事有事,比人虾會力撐!(我比個客屈,客投訴,第二部門亞頭鬧鬼,佢鬧返人地)第二個女人係卜街,八婆中嘅八婆,我生日男朋友送個蛋糕,同gucci 銀包上公司,我啲同事分蛋糕比佢個八婆食,佢話:嘩,咩而家追女仔咁重手架咩?都唔知係唔係a貨!




別墅

積分: 753

畀面勳章


118#
發表於 12-2-23 16:28 |只看該作者
我覺得女人多數都比男人痷尖,
所以覺得女上司真係麻煩好多


水晶宮

積分: 72641


119#
發表於 12-2-24 09:15 |只看該作者
係女人都不得不講,果d唔結婚既女人零舍可怕。

好似tvb d drama..真係情人節, 平安夜, happy friday都要人ot...
仲歧視結婚同有bb既女同事。話人顧住屋企唔ot,一結婚就話人做c9唔會有上進心,又唔鍾意人有bb,好衰。


大宅

積分: 4982


120#
發表於 12-2-24 09:18 |只看該作者
Yes!! most of female boss are "un Tinglable". My senior is one of them,very means!!!! And the juniors also comment that I am very moody sometimes.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo