夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2884


101#
發表於 12-3-13 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 niyuki_0619 於 12-03-12 發

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-13 發表
本人無支持亦無反對,因為大家唔係當時人無乜必要去抹黑整件事。寫當然無問題,覆嘅人都係討論吓。但我個人 ...
有無品係到你黎講既咩你真係好有正義感呀:;pppp:




大宅

積分: 2884


102#
發表於 12-3-13 23:42 |只看該作者

引用:Quote:豬仔mama 發表於 12-3-13 02:11 咪係

原帖由 jackie428wsy 於 12-03-13 發表
祝願所有做緊同一樣嘢嘅賤人,終有一曰有報應

十卜十卜十卜




點評

lili2509    發表於 12-3-14 00:12
lili2509    發表於 12-3-14 00:12


子爵府

積分: 11206


103#
發表於 12-3-13 23:51 |只看該作者
cat_lady_128 發表於 12-3-13 23:19
呵呵呵呵~大家都有言論自由!各人有各人發言。唔啱聽咪當時運高囉



...
so~我有阻止你發言咩?我都無放你在眼內~


大宅

積分: 2613


104#
發表於 12-3-13 23:57 |只看該作者

引用:Quote:cat_lady_128+發表於+12-3-13+23:19+

原帖由 豆丁 於 12-03-13 發表
so~我有阻止你發言咩?我都無放你在眼內~
ME TOO :;pppp:





大宅

積分: 2613


105#
發表於 12-3-13 23:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat_lady_128+於+12-03-13+發

原帖由 niyuki_0619 於 12-03-13 發表
有無品係到你黎講既咩嘩你真係好有正義感呀
我當然無正義感,只係唔做抹黑人嘅事囉




大宅

積分: 2613


106#
發表於 12-3-14 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat_lady_128+於+12-03-13+發

原帖由 niyuki_0619 於 12-03-13 發表
有無品係到你黎講既咩嘩你真係好有正義感呀
居有人對號入座喎>>> 無品




大宅

積分: 4717


107#
發表於 12-3-14 00:11 |只看該作者
回覆 niyuki_0619 的帖子

d小三都唔知.人地大婆為咗頭家負出好多嘢.我都比大6小三害到我無咗頭家.死八婆.成日打嚟我屋企激我..
毛毛豬


男爵府

積分: 8382


108#
發表於 12-3-14 01:10 |只看該作者
果d贱人,影衰哂d女人.


大宅

積分: 2884


109#
發表於 12-3-14 01:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 niyuki_0619 於 12-03-13 發

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-14 發表
居有人對號入座喎>>> 無品
你話去寫篇野去抵毁人,難道呢個post唔係人寫既?難道我不是人嗎?難道你就係時運低,所以睇到呢個post




大宅

積分: 2884


110#
發表於 12-3-14 01:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 niyuki_0619 於 12-03-12 發

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-13 發表
本人無支持亦無反對,因為大家唔係當時人無乜必要去抹黑整件事。寫當然無問題,覆嘅人都係討論吓。但我個人 ...
Sorry:;pppp:我並沒有抹黑小三小姐,我地寫既全部都係呢位小三小姐自然寫出來訴佢所謂既苦請問你明白抹黑的意思嗎




大宅

積分: 2884


111#
發表於 12-3-14 01:24 |只看該作者

引用:回覆 niyuki_0619 的帖子 d小三都唔知.人

原帖由 lili2509 於 12-03-14 發表
回覆 niyuki_0619 的帖子

d小三都唔知.人地大婆為咗頭家負出好多嘢.我都比大6小三害到我無咗頭家.死八婆. ...
好就係女人,唔好就係累人呀




大宅

積分: 2884


112#
發表於 12-3-14 01:26 |只看該作者

引用:冷靜D ~ 妳地個個都話個女人賤 (但我地自己

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-12 發表
冷靜D ~ 妳地個個都話個女人賤 (但我地自己咪又係女人)
一隻手掌拍唔响 . 我覺得男人响出邊有第二 ...
我地係女人,所以先接受唔到小三,更加唔會容許囉




大宅

積分: 2884


113#
發表於 12-3-14 01:28 |只看該作者

引用:Quote:cat_lady_128 發表於 12-3-13 23:19

原帖由 豆丁 於 12-03-13 發表
so~我有阻止你發言咩?我都無放你在眼內~
講得好!




大宅

積分: 2884


114#
發表於 12-3-14 01:29 |只看該作者

引用:Quote:cat_lady_128 發表於 12-3-13 23:27

原帖由 maisy-lee 於 12-03-13 發表
我咪就係時運高lor.





大宅

積分: 2613


115#
發表於 12-3-14 10:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat_lady_128+於+12-03-14+發

原帖由 niyuki_0619 於 12-03-14 發表
你話去寫篇野去抵毁人,難道呢個post唔係人寫既?難道我不是人嗎?難道你就係時運低,所以睇到呢個post:hap ...
今次你講得啱喎,我真係時運低先睇到唔知係咪人類嘅物体寫呢篇嘢喎!




大宅

積分: 2613


116#
發表於 12-3-14 10:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat_lady_128+於+12-03-13+發

原帖由 niyuki_0619 於 12-03-14 發表
Sorry我並沒有抹黑小三小姐,我地寫既全部都係呢位小三小姐自然寫出來訴佢所謂既苦請問你 ...
(抹黑)其中一個意思是外人將不真實的內容加入事件內描述.
那自稱小三的女子可自由寫出自己情感。外人可不加理會但加入惡意批評或低毀而誤導他人便叫描黑




大宅

積分: 2884


117#
發表於 12-3-14 16:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 niyuki_0619 於 12-03-14 發

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-14 發表
今次你講得啱喎,我真係時運低先睇到唔知係咪人類嘅物体寫呢篇嘢喎!



...
如果我唔係人,我相信你更加唔係囉!因為你好似陰魂不散咁



點評

maisy-lee  咬含住唔放果隻, 可以不理!  發表於 12-3-14 19:07


大宅

積分: 2884


118#
發表於 12-3-14 17:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 niyuki_0619 於 12-03-14 發

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-14 發表
(抹黑)其中一個意思是外人將不真實的內容加入事件內描述.
那自稱小三的女子可自由寫出自己情感。外人可不加 ...
sorry呢個係討論區我地當然可以攞黎討論啦!如果你講抹黑既我覺得你先係抹黑人既人囉.:;pppp:




大宅

積分: 2884


119#
發表於 12-3-14 17:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 豆丁 於 12-03-12 發表5通個

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-13 發表
呵呵呵呵~大家都有言論自由!各人有各人發言。唔啱聽咪當時運高囉



...
如果你唔岩睇不如你當自己時運高吧啦




大宅

積分: 2497


120#
發表於 12-3-14 17:35 |只看該作者
其實女人就係犯賤的動物,只是佢0既目標錯左,思路錯晒,攪死自己,可悲的女人呀!!!
~~就算我曾淌著淚,狠心放棄自己,然而袮卻說不會把我遺棄~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo