自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2620


101#
發表於 12-3-15 20:54 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?






男爵府

積分: 9417

睛靈勳章 BK Milk勳章


102#
發表於 12-3-15 21:00 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

只喜歡美心的杏仁條,好好味!
myphoto.jpg



靚太唔易做!!


男爵府

積分: 8945


103#
發表於 12-3-15 21:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Little☆Tiger+於+12-03-15+

原帖由 bearbear333 於 12-03-15 發表
凱c面包附送小强在面包紙
佢地又會睇唔倒既




伯爵府

積分: 15266


104#
發表於 12-3-15 21:01 |只看該作者
同意, 藍莓芝士蛋糕好好食, 正過東海堂


子爵府

積分: 10666


105#
發表於 12-3-15 21:03 |只看該作者

引用:唔只蛋糕好食,+連面包都好味好多!!尾心....

原帖由 殷!! 於 12-03-15 發表
唔只蛋糕好食, 連面包都好味好多!!
尾心....越來越差!!!
有啲後悔買左尾心餅咭.. ...
嘩...美心D麵包幾年前試過1次,亦是最後1次。




男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


106#
發表於 12-3-15 21:08 |只看該作者
食美心D包好似食風咁~ 食完好似冇食, 但又好貴

唯一美心食係"芝士糙米包", 不過有時品質參差D, 有時幾片都冇一粒芝士
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 42493

2018復活節勳章 畀面勳章


107#
發表於 12-3-15 21:13 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

面包⋯聖安娜好味啲!
蛋糕⋯禾鐘意美心多啲!




子爵府

積分: 14705


108#
發表於 12-3-15 22:06 |只看該作者
本帖最後由 tobyinlove 於 12-3-15 22:07 編輯

兩間都唔多掂 .

多數幫襯樓下麵包小店, 新鮮出爐, 富人情味, 又平, 又方便 (梗有一兩間系附近). 為小商戶出一份力, 小d幫襯連鎖式麵包店.


大宅

積分: 2815


109#
發表於 12-3-15 22:14 |只看該作者
美心最近出了新款麵包, 我的小朋友很喜歡.


大宅

積分: 2620


110#
發表於 12-3-16 00:07 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo