夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1113


101#
發表於 12-4-21 16:23 |只看該作者
本帖最後由 snowysnowy616 於 12-4-21 17:14 編輯
wendy_jed 發表於 12-4-14 16:09
回覆 Ling_P 的帖子

.....我明白...我真係會反醒..... 但我真係唔識點做... 好似話條行人路好迫.. D行人會 ...

係呀!因為老公最唔like老婆唔企係自己果面,佢地會覺得老婆咁親密信唔過自己反而信外人,再伸展到老婆對自己處理能力有懷疑。
或者可加少少說話技巧,先同意後才講出你意見。例如:"係喎!係喎!老公你岩,D行人都要負責任唔好行落馬路,阻住晒我地,最驚一陣唔知邊條盲毛突然彈出,車到佢不特止,仲阻住晒我地D時間攪呢攪路咁就無左半日同老公sweet sweet 啦! (如果老公講得笑既,以表示你幾咁撐佢,可以咁講埋--->) 我會捉住盲毛隻衰腳黎咬架! (不過晤好掛住笑小心driving)^^"


你先令佢覺得你撐佢既(for之後你講既野容易入耳),再借意講出後果(以老公為先角度),再冧下佢。
咁你既責任就完架啦!聽唔聽做唔做係老公自己決定。老婆若仍擔心,最多只可以諗定touch wood若有甚麼後果你會點善後。



老婆比較細心會留意很多細節因而會懷疑老公既方法可行否,其實,條條大路通羅馬,目的完成咪ok囉,可能佢既方法仲好呢。男人如小朋友唔錯唔記得,喝唔聽架只會厭煩氣添!
放心啦!老公自己揀架麻! 信自己眼光,對佢有信心!^^


男爵府

積分: 8793


102#
發表於 12-4-24 07:51 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

除非出面有女人 如果只係意見不合的小爭執 你叫你老公走真係好過份 而且仲要響個仔面前 你真係要心平氣和咁tum返個老公同佢傾下大家皮氣問題 亦要斗正仔仔吾可以咁同爸爸講野 因為爸爸係仔仔好仲要嘅一個人 會好影響第二時仔仔點樣去做人爸爸




複式洋房

積分: 203


103#
發表於 12-4-25 15:32 |只看該作者


大宅

積分: 2697


104#
發表於 12-4-25 15:47 |只看該作者
作為過來人話你知, 你要快d改你d脾氣
我男朋友阿媽就係咁, 完全唔識控制自己d脾氣
乜都要跟足自己心入面諗既去做
少少唔同就大大聲鬧佢老公
而家佢老公有情緒病, 絕對係因為佢長年累月咁樣造成

佢個仔, 即係我男朋友, 自細都好驚阿媽
因為郁d就大吵大鬧, 唔滿意就兜巴星落去
睇返佢細個d相, 冇一張係笑得開心既

做人唔可以咁自私
冇咩野係唔可以心平氣和咁講
自己有責任控制自己既情緒
唔係講一句:我就係咁架啦, 就可以成為傷害身邊人既擋箭牌


公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


105#
發表於 12-4-26 13:04 |只看該作者

引用:啱呀,唔縱容得架,一縱容佢咪變到好似你咁

原帖由 dice_hk 於 12-04-14 發表
啱呀,唔縱容得架,一縱容佢咪變到好似你咁囉,唔反醒自己問題,一味要人道歉,如果你都知自己有錯嘅,點解 ...
一矢中的!講得好!




別墅

積分: 509


106#
發表於 12-4-26 13:09 |只看該作者
sorry 如果妳是我老婆,我會同妳離婚


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


107#
發表於 12-5-22 16:29 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

樓主既性格真係好堅!

如果我係男人應該......
你應該慶幸老公忍到你,真係執到寶,身在福中不知福!




禁止訪問

積分: 24651


108#
發表於 12-5-22 16:34 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24651


109#
發表於 12-5-22 16:37 |只看該作者

引用:回覆+Ling_P+的帖子 .....我明白...我真係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24651


110#
發表於 12-5-22 16:39 |只看該作者

引用:我都認係惡老婆,仲係惡新抱兼上門襯家,不

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 136


111#
發表於 12-5-25 15:17 |只看該作者
錯就改啦叫佢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo