立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11838
寫我心情 發表於 12-5-30 23:18 有大有細
別墅
積分: 600
原帖由 寫我心情 於 12-05-30 發表 有大有細
男爵府
積分: 6166
伯爵府
積分: 17113
chrya 發表於 12-5-30 23:18 第一次用有沖過,之後洗濾水器係咁2沖一沖過下
原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表 我諗係你D濾材出左問題。咁你個缸有冇蝦架?
積分: 17406
原帖由 chrya 於 12-05-30 發表 第一次用有沖過,之後洗濾水器係咁2沖一沖過下
hermanwkf 發表於 12-5-30 23:14 都幾架,不過有野比佢匿埋就唔會打交
寫我心情 發表於 12-5-30 23:23 環吾可以洗架!洗的話要用原缸水洗 你要洗,洗白棉或換便ok啦
水晶宮
積分: 57382
叉包兔 發表於 12-5-30 23:19 回覆 丙丙 的帖子 有蓋都用,,,,我果個買返來時都有蓋....加野加下加下連個蓋都cup唔到啦....
chrya 發表於 12-5-30 23:23 有蝦咖,仲有幾十隻bb蝦,所以先唔敢清缸
寫我心情 發表於 12-5-30 23:25 有蓋,只係自錶吾自本! 如果蝦/魚跳缸代表缸水吾得,吾跳刀死架啦
原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表 生物環第一次係要浸洗架。我上次就係冇洗放左落過大缸既濾桶度。全部魚起晒白!後尾問魚鋪佢教第一次要浸洗 ...
原帖由 叉包兔 於 12-05-30 發表 我開缸時洗過一次生物環之後就再無洗過喇..... 不過個掛瀘我會拆開黎用返魚缸水黎洗.... 個掛瀘好煩 成日都 ...
原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表 咁唔洗理佢淨係洗白綿就得架啦!
寫我心情 發表於 12-5-30 23:30 新環係。但之後吾可以!否則成個系統比你攪死(白水主因) 我自己三個月先洗一次櫃架
積分: 17450
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy