自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


101#
發表於 12-5-30 23:19 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:18
有大有細
毒死人咩..........玩蝦真係一條不歸路
凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


別墅

積分: 600


102#
發表於 12-5-30 23:20 |只看該作者

引用:有大有細+ +

原帖由 寫我心情 於 12-05-30 發表
有大有細
好靚啊!




男爵府

積分: 6166

BK Milk勳章


103#
發表於 12-5-30 23:21 |只看該作者

蝦子





:verycold:


伯爵府

積分: 17113


104#
發表於 12-5-30 23:22 |只看該作者
chrya 發表於 12-5-30 23:18
第一次用有沖過,之後洗濾水器係咁2沖一沖過下
生物環要好似洗米咁洗然後浸下佢過多幾轉水。活性炭都一樣。
用白綿都要洗下先落
個掛濾應該冇問題


仲要唔好咁快放蝦落去住,濾白缸濾幾日先好加蝦落去。


別墅

積分: 600


105#
發表於 12-5-30 23:23 |只看該作者

引用:Quote:chrya+發表於+12-5-30+23:15+12吋缸+

原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表
我諗係你D濾材出左問題。咁你個缸有冇蝦架?
有蝦咖,仲有幾十隻bb蝦,所以先唔敢清缸




伯爵府

積分: 17406


106#
發表於 12-5-30 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+哈哈媽咪+於+12-05-30+發表生

原帖由 chrya 於 12-05-30 發表
第一次用有沖過,之後洗濾水器係咁2沖一沖過下
環吾可以洗架!洗的話要用原缸水洗

你要洗,洗白棉或換便ok啦



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


伯爵府

積分: 17113


107#
發表於 12-5-30 23:23 |只看該作者
hermanwkf 發表於 12-5-30 23:14
都幾架,不過有野比佢匿埋就唔會打交
果個咪地盆囉


伯爵府

積分: 17406


108#
發表於 12-5-30 23:25 |只看該作者

回覆:蝦子

有蓋,只係自錶吾自本!

如果蝦/魚跳缸代表缸水吾得,吾跳刀死架啦



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


伯爵府

積分: 17113


109#
發表於 12-5-30 23:27 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:23
環吾可以洗架!洗的話要用原缸水洗

你要洗,洗白棉或換便ok啦
生物環第一次係要浸洗架。我上次就係冇洗放左落過大缸既濾桶度。全部魚起晒白!後尾問魚鋪佢教第一次要浸洗架之後就唔洗


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


110#
發表於 12-5-30 23:28 |只看該作者
叉包兔 發表於 12-5-30 23:19
回覆 丙丙 的帖子

有蓋都用,,,,我果個買返來時都有蓋....加野加下加下連個蓋都cup唔到啦....
係咪買咗D沈木...水草所以CUP唔到?
上星期同表弟去街...佢話買龍蝦同蟹........原來佢講金魚街個D.....我仲以為街市 D SEAFOOD

但見佢買下買下好多野....都唔平....要整到個海底世界咁一定好貴






伯爵府

積分: 17113


111#
發表於 12-5-30 23:28 |只看該作者
chrya 發表於 12-5-30 23:23
有蝦咖,仲有幾十隻bb蝦,所以先唔敢清缸
咁唔洗理佢淨係洗白綿就得架啦!


伯爵府

積分: 17113


112#
發表於 12-5-30 23:30 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:25
有蓋,只係自錶吾自本!

如果蝦/魚跳缸代表缸水吾得,吾跳刀死架啦
係呀上次跳蝦真係水質有問題。個掛濾唔行


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


113#
發表於 12-5-30 23:30 |只看該作者
我開缸時洗過一次生物環之後就再無洗過喇.....
不過個掛瀘我會拆開黎用返魚缸水黎洗....
個掛瀘好煩 成日都比d水草塞住
凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


伯爵府

積分: 17406


114#
發表於 12-5-30 23:30 |只看該作者

引用:Quote:寫我心情+發表於+12-5-30+23:23+環吾

原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表
生物環第一次係要浸洗架。我上次就係冇洗放左落過大缸既濾桶度。全部魚起晒白!後尾問魚鋪佢教第一次要浸洗 ...
新環係。但之後吾可以!否則成個系統比你攪死(白水主因)

我自己三個月先洗一次櫃架



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


伯爵府

積分: 17406


115#
發表於 12-5-30 23:33 |只看該作者

引用:我開缸時洗過一次生物環之後就再無洗過喇..

原帖由 叉包兔 於 12-05-30 發表
我開缸時洗過一次生物環之後就再無洗過喇.....
不過個掛瀘我會拆開黎用返魚缸水黎洗....
個掛瀘好煩 成日都 ...
用桐啦!



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


別墅

積分: 600


116#
發表於 12-5-30 23:33 |只看該作者

引用:Quote:chrya+發表於+12-5-30+23:23+有蝦咖

原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表
咁唔洗理佢淨係洗白綿就得架啦!
會唔會關啲泥事咖?養蝦係咪一定要用泥?




子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


117#
發表於 12-5-30 23:35 |只看該作者
其實呢...........我呢.........就係呢.........擔心d水唔得....
我個個星期都落少少細菌水架

不過呢.......有人話我知個缸開得耐就唔洗再落.......

但係呢.........自從上次掛瀘比水草塞左3日我先發現....
d水換極都白.......之後阿大舊睇唔開跳缸死左後

我就時時檢查住個掛瀘有冇塞.....
凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


118#
發表於 12-5-30 23:36 |只看該作者
回覆 chrya 的帖子

我無泥....但係紮左好多莫絲
凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


119#
發表於 12-5-30 23:41 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:30
新環係。但之後吾可以!否則成個系統比你攪死(白水主因)

我自己三個月先洗一次櫃架
我條肥魚比較K型....買咗個511水泵比佢(諗住唔洗成日洗泵, 可以懶吓, 清缸養)


2,3日唔同佢換水, 一星期唔洗泵........佢唔食野,


遲小小同佢清D屎, 佢一見我走過去......就撥D屎我睇 (我已經日日清)


伯爵府

積分: 17450


120#
發表於 12-5-30 23:41 |只看該作者

蝦子






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo