自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


公爵府

積分: 28798

2024年龍年勳章 畀面勳章


101#
發表於 12-7-3 11:28 |只看該作者
cherishbaby 發表於 12-7-3 10:51
我都好明白, 依個世界唔會有人永遠寫包單, 只好話自己唔好彩, 但如果依家轉其他N1, 有冇機會呢?

有 ...

me! 已交預備班學費. 又唔想蝕低.
家姐9月k2, 諗住同家姐一齊返一年再轉其他學校.


公爵府

積分: 28798

2024年龍年勳章 畀面勳章


102#
發表於 12-7-3 11:29 |只看該作者
小露比* 發表於 12-7-3 11:06

我本身都係諗住細女跟家姐
佢而家咁 我都唔知點算
同我一樣諗住跟家姐唔洗煩...而家....


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


103#
發表於 12-7-3 11:52 |只看該作者

回覆+YanYan2001+的帖子 多謝您嘅意見~+我

原帖由 cherishbaby 於 12-07-03 發表
回覆 YanYan2001 的帖子

多謝您嘅意見~ 我知以前康傑個位會開嶺南, 係司徒拔道搬過嚟, 但應該都係冇學券
嶺南一樣無學卷,而且個位租約只係兩年,學校都未知兩年後會唔會續約,有機會要搬,到時都係可能要再搵學校。



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 5829

醒目開學勳章 畀面勳章


104#
發表於 12-7-3 13:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cherishbaby+於+12-07-03+發

原帖由 sa_gill 於 12-07-03 發表
書薄連其它一般雜費約3000一個學期,不是計一年.
茶點費並不包括在內.舊收費一千.



...
N班雜費包茶點架,我囡囡讀緊。k先唔包





大宅

積分: 1303


105#
發表於 12-7-3 13:45 |只看該作者
chanwendy 發表於 12-7-3 10:21
我細仔趕到尾班車, 九月升 k1 可以用學券到畢業, 但係早一年通知真的很不錯了. 因為近兩年開始已唔保証直 ...


之前迦南面試講到幾大機會N1可以直升K1, 今次家長會, 校長又話唔一定, 要睇K1夠唔夠位俾N1學生升上去, 所以現場有好多家長都好緊張追問, 校長即刻話: 其實以經驗睇應該夠位升, 而且讀緊N1一定會優先, 咁大家會唔會安心啲! 校長咁答算唔算氹住大家先~

其實點降學校會唔知夠唔夠位俾N1直升呢? 學位年年不同嗎?


珊瑚宮

積分: 108883

畀面勳章 BK Milk勳章


106#
發表於 12-7-3 13:52 |只看該作者
我記得約克幼稚園早兩年已經唔接受學劵~
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


男爵府

積分: 8757


107#
發表於 12-7-3 13:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sa_gill+於+12-07-03+發表書

原帖由 puffy0305 於 12-07-03 發表
N班雜費包茶點架,我囡囡讀緊。k先唔包
明白.我以為我記錯咗.
我個小朋友K3就畢業.




大宅

積分: 1303


108#
發表於 12-7-3 15:52 |只看該作者
patpat234 發表於 12-7-3 10:39
以我所知,胡好暫時都仲有9月n1位,但出年n2(k1)就要等下學期n1小朋友決定去向先知有冇位。呢兩年呢間學校 ...
胡好, 保護兒童協會? 依間學校好唔好呀 ?


男爵府

積分: 8757


109#
發表於 12-7-3 16:16 |只看該作者

引用:Quote:patpat234+發表於+12-7-3+10:39+以我

原帖由 cherishbaby 於 12-07-03 發表
胡好, 保護兒童協會? 依間學校好唔好呀 ...
我親戚個小朋友都係喺保護兒童協會讀㗎.ok wor!
學d嘢都唔差,另外有樣好處係可以延遲托兒至夜晚七點(好似),每小時$13,全日班扣學券二千蚊有找,書包,校服.平到
可作考慮!




水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


110#
發表於 12-7-3 16:20 |只看該作者
cherishbaby 發表於 12-7-3 15:52
胡好, 保護兒童協會? 依間學校好唔好呀 ...
我大仔早幾年畢業,細女今年畢業,校長,老師&嬸嬸都好有愛心,

校長仲會落手落腳幫手照顧小朋友,尤其是N1新生
細女曾經俾校長餵飯,同便後清潔相信冇幾多校長肯做.

課程呢2年已從新調較,呢到既小朋友升上小一,一般都比其他小朋友快適應.

學校係全日制,上午學野,下午休息及遊戲,可以建立小朋友良好的作息時間及自理能力.

紅雨及3號風球學校仍會開放俾有需要的小朋友

假期較少, 一般都係跟銀行.

學校仲有延展服務到7:30P.M.平時放學時間4:30-6:00都可以接

星期六都可以返學.

如果係在職媽媽就更加適合.

我果2個日日都唔捨得放學
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


111#
發表於 12-7-3 16:25 |只看該作者
sa_gill 發表於 12-7-3 16:16
我親戚個小朋友都係喺保護兒童協會讀㗎.ok wor!
學d嘢都唔差,另外有樣好處係可以延遲托兒至夜晚七點(好似 ...
夏季校服冇記錯 唔過 $60 一套,冬季都唔過 $100, 係校褸貴DD,不過都唔過300
校服只有夏季冬季2款,日日都係運動服.
書薄一個學期唔 OVER $1000
一年會有少少雜費 (旅行,晒相,...有限數)因為數目細冇正式計過,但一定唔OVER $500
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


大宅

積分: 4703

好媽媽勳章 醒目開學勳章


112#
發表於 12-7-3 19:13 |只看該作者

無學卷,咁申唔申請到學費減免架 +

原帖由 ChammyMAMA 於 12-07-03 發表
無學卷,咁申唔申請到學費減免架
當然可以申請啦, 家庭收入符合要求就 ok



hello hello ~~


伯爵府

積分: 16931


113#
發表於 12-7-4 11:48 |只看該作者
cherishbaby 發表於 12-7-3 13:45
chanwendy 發表於 12-7-3 10:21
我細仔趕到尾班車, 九月升 k1 可以用學券到畢業, 但係早一年通知真的很不 ...

N1 有四百幾個位, 但 k1 只得二百幾, 咁你話夠唔夠? 無錯係好似無聽過有人話最後冇位升唔返 k1, 但只係因為太多人轉走啫. 但如果到時真係好多人都諗住留低走, 咁就要 '西' 走二百幾人架啦. 咁正常校長都唔會 gurantee 你架喎, 而家唔再接受 k1 新生申請, 九月的 k1 只得 8 個新生咋, 我估係經特別渠道入學的 (eg. 家姐亞哥讀緊, 識人). 如果轉無學券後, 可能肯走的人會少咗好多添, 到時更加唔包可直上 k1 添.


男爵府

積分: 6752


114#
發表於 12-7-4 13:12 |只看該作者
我阿囝都係今年讀n, 知道明年k1唔收學劵都覺得好憤怒,打亂哂我既計劃...到而家其實係好徬徨, 無助唔知好唔好而家就立即幫阿囝搵過第2間n讀, 好驚出年搵唔到學校收阿囝讀k1呀...


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


115#
發表於 12-7-4 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23448


116#
發表於 12-7-4 13:27 |只看該作者
佢冇話保証升 k1, 所以点都要再報其他學校揾多條後路嫁.


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


117#
發表於 12-7-4 13:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


118#
發表於 12-7-4 14:42 |只看該作者
wbrenda 發表於 12-7-4 13:36
回覆 小露比* 的帖子

你細女吾係K1咩?
唔係啦 ! 而家先13個月咋~~~
我有兩隻大小魔怪""


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


119#
發表於 12-7-4 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7238


120#
發表於 12-7-4 14:59 |只看該作者
cherishbaby 發表於 12-7-1 01:17
我今日去迦南開N1家長會先知"迦南"由2013年起取消學券, 嘩~ 我知道後簡直呆咗, 因為之前一心捱一年N1, 就可 ...
哇!好在我無accept 個offer 者!!!
我仔仔係細仔,之前一早有間幼稚園收左讀pm,我都交曬留位費、書簿費ga la。點知有一日中午,迦南又打黎,話收左仔仔讀pm wor!我原先好心儀迦南ga,不過後來覺得收左仔仔果間都ok,就無再期望迦南la!

同c6傾完,都係覺得算la,唔好轉,費事搞甘多野。反正都係pm。

宜家先知它下年會取消學劵!!!!好在無轉過去讀咋!!!!!

你都係快d幫你兩個b 找幼稚園la!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo