自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


101#
發表於 12-7-3 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31135


102#
發表於 12-7-3 14:33 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-3 09:17
我都係,在家不帶的…

有時仲要係好sexy個隻天…

完全同你一樣,所以就算突然有郵差上來收掛號信都唔敢開口,,會嚇到係屋內東走西走唔知點算好!!!好慌忙!


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


103#
發表於 12-7-3 14:37 |只看該作者
我都好怕D人特然話黎,
仲要搭緊車先通知我,
有一次沖緊涼話企在我門口
有一次我出左街,我女開門
真係唔醒水,
有時我專登話出街,又話在樓下等到我留
見有燈光就拍門
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


104#
發表於 12-7-3 14:58 |只看該作者
up88 發表於 12-7-3 14:28
真係完全同我個CASE一樣!!!!佢哋都係從不會講咩時間入來,有時更慘,講好入來,難得這天老公放假,想一家出去 ...

咁都有?真係好有問題﹗


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


105#
發表於 12-7-3 15:03 |只看該作者
本帖最後由 張秋 於 12-7-3 15:09 編輯
up88 發表於 12-7-3 14:33
完全同你一樣,所以就算突然有郵差上來收掛號信都唔敢開口,,會嚇到係屋內東走西走唔知點算好!!!:joy ...

有煤氣抄錶個d,晨咁早無啦啦按門鐘, 要拿拿聲去攞衫著

有次度房門壞咗,開唔到房門,而bb係房度叫咗大廈d職員上黎,

d職員上黎前打俾通知話有兩個職員上緊黎,

我老公即刻睇下我有無著d sexy衫,

之後佢話好彩唔係


珍珠宮

積分: 31135


106#
發表於 12-7-3 15:03 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-3 14:58
咁都有?真係好有問題﹗

他們是外星人,真係好難溝通,古怪,難理解!!!!唔想自己被逼瘋了,都係要學懂SAY NO!!!!!!


珍珠宮

積分: 31135


107#
發表於 12-7-3 15:05 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-3 15:03
有門口抄錶個d,無啦啦按門鐘, 要拿拿聲去攞衫著

有次度門壞咗,開唔到房門,而bb係房度叫咗大 ...

所以有時真係好鬼煩,有時晚上突然有人按鐘,不知是唯,我一定不會理會,如老公在,就佢去開門,我入房鎖門!


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


108#
發表於 12-7-3 15:05 |只看該作者
up88 發表於 12-7-3 14:33
完全同你一樣,所以就算突然有郵差上來收掛號信都唔敢開口,,會嚇到係屋內東走西走唔知點算好!!!:joy ...

我又無乜掛號信收,同埋真係有掛號信收,郵差會係樓下通知聲先上黎,所以我無e個問題…

想像到 個時你個攪笑情況


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


109#
發表於 12-7-3 15:07 |只看該作者
kitty 發表於 12-7-3 14:37
我都好怕D人特然話黎,
仲要搭緊車先通知我,
有一次沖緊涼話企在我門口

真係好得人驚…


珍珠宮

積分: 31135


110#
發表於 12-7-3 15:07 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-3 15:05
我又無乜掛號信收,同埋真係有掛號信收,郵差會係樓下通知聲先上黎,所以我無e個問題…

想像到 個時你個 ...

好狼狽,唔知自己想點,係度左籐右籐!!!!!


珍珠宮

積分: 31135


111#
發表於 12-7-3 15:09 |只看該作者
kitty 發表於 12-7-3 14:37
我都好怕D人特然話黎,
仲要搭緊車先通知我,
有一次沖緊涼話企在我門口

真係好可怕,比著我真係會入咗青山!!!!!!!!!!


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


112#
發表於 12-7-3 15:10 |只看該作者
up88 發表於 12-7-3 15:05
所以有時真係好鬼煩,有時晚上突然有人按鐘,不知是唯,我一定不會理會,如老公在,就佢去開門,我入房 ...

好主意喎﹗


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


113#
發表於 12-7-3 15:10 |只看該作者
本帖最後由 bowling2004 於 12-7-3 15:22 編輯

真係有好多呢啲人㗎喎!!! 我62,99啲親戚多的是啦!!! 我出過聲話唔鍾意啦! 我老公又話人哋都係想俾個surprise你啫咁.....
多謝晒喎, 俾啲咁嘅驚喜我~~~ 但我唔鍾意囉!!! :;pppp:


珍珠宮

積分: 31135


114#
發表於 12-7-3 15:12 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-3 15:10
好主意喎﹗

依家通常都係呢個方法,一於當借咗龍耳陳雙耳,咩都聽唔到!扮無人在家!!


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


115#
發表於 12-7-3 15:12 |只看該作者
本帖最後由 張秋 於 12-7-3 15:14 編輯
bowling2004 發表於 12-7-3 15:10
真係有好多呢啲人㗎喎!!! 我62,99啲親戚多的是啦!!! 我出過聲話唔鍾意啦! 我老公又話人哋都係想 ...

我覺得如果個日我生日d朋友想同我慶祝都可以接受,

但成鬼日係咁,咪玩啦﹗


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


116#
發表於 12-7-3 15:20 |只看該作者
bowling2004 發表於 12-7-3 15:10
真係有好多呢啲人㗎喎!!! 我62,99啲親戚多的是啦!!! 我出過聲話唔鍾意啦! 我老公又話人哋都係想 ...

如果係我,我會答有驚,無喜囉﹗


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


117#
發表於 12-7-3 15:27 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-3 15:12
我覺得如果個日我生日d朋友想同我慶祝都可以接受,

但成鬼日係咁,咪玩啦﹗

我自己啲親人絕對唔會咁樣做囉!! 人哋咩都唔洗做等你嚟突擊檢查咩?? 邊有咁老土㗎??!! 我亦覺得咁樣好冇禮貌呀!! 偏偏我老公嗰邊啲親戚就係咁!!


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


118#
發表於 12-7-3 15:29 |只看該作者
bowling2004 發表於 12-7-3 15:27
我自己啲親人絕對唔會咁樣做囉!! 人哋咩都唔洗做等你嚟突擊檢查咩?? 邊有咁老土㗎??!! 我亦覺得咁樣好冇禮 ...

最慘係 連你老公都感得無問題


大宅

積分: 2617


119#
發表於 12-7-3 15:33 |只看該作者
我都唔鐘意人無啦啦中上黎...


禁止訪問

積分: 176


120#
發表於 12-7-3 15:37 |只看該作者

去人屋企唔係要早d通知咩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo