自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止發言

積分: 27682


101#
發表於 12-7-6 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12665

畀面勳章 睛靈勳章


102#
發表於 12-7-6 11:13 |只看該作者
咪係!!! 我 daddy 開搵食車, 如果部車困咗喺遊行人士入面, 郁都郁唔到, 連 toilet 都冇得去呀!!! 遊行唔係大晒, 都要顧下其他人嫁!!!!


禁止訪問

積分: 21456


103#
發表於 12-7-6 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2049


104#
發表於 12-7-6 11:36 |只看該作者
我三點多在銅鑼灣 ,看好是雷曼行出來 , 可能是要抬大幅標語行得好慢 , 人也走得很散 . 這也可能也有影響. 另外看啦有半個鐘, 反雙非 , 反曾特首, 好多訴求. 合不合理見人見智.但都很理性的行. 但人數講有四十萬 , 我自己覺得就沒有. 還有我在電視看到市示威人士在警察耳邊吹BB , 我覺得不能容忍 . 警察也有人權 呀.就是這批人在破壞民主.


侯爵府

積分: 20356


105#
發表於 12-7-6 11:40 |只看該作者
ntefamily 發表於 12-7-6 11:28
03年多好多人都無宜家咁亂七八糟,宜家某d人好暴力,好討厭。


公爵府

積分: 27523


106#
發表於 12-7-6 11:48 |只看該作者
樓主講得arm, 佢地班正牌爛仔,所以冇人夠膽反佢


大宅

積分: 4650


107#
發表於 12-7-6 14:32 |只看該作者
我諗支持封晒行車線既人, 一定唔係住喺港島


子爵府

積分: 11626


108#
發表於 12-7-6 17:42 |只看該作者
費事係隔離TOPIC留言,一陣唔同意見又話人圍佢地!

隔離真係歪理當真理,原來一年得一日七月一日遊行, 所以係唔可以批評佢地阻住人喎
I love you once.
I love you twice.
Oh...I love you more than beans and rice.


水晶宮

積分: 57417

減齡達人勳章 2018復活節勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


109#
發表於 12-7-6 17:47 |只看該作者


別墅

積分: 902


110#
發表於 12-7-12 13:54 |只看該作者
我同意有D遊行人士真係過激, 但咁唔代表我地要反對讓市民有一個表達自己的機會. 有好多遊行人士都係好理性的, 至少我第一年參加, 感覺都比想像"安全"好多, 開頭我真係以為會出現好似電視咁既畫面, 有d驚驚地.
其實點解電視又唔播下大家平靜咁行既片段呢? 大家又有冇諗過?
我覺得支持同反對遊行既人都應該用冷靜理性既態度去睇件事, 一發火就好容易俾政黨或在權人士利用左.
老公的新加坡同事話估唔到香港可以有遊行咁既場面. 如果有一日當一個政府連和平遊行集會都唔准既話, 呢個城市真係死得...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo