自由講場

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


101#
發表於 12-7-25 22:44 |只看該作者
本帖最後由 恩盈 於 12-7-25 22:45 編輯

橫風橫雨之下, 有瓦遮頭, 唔駛淋雨吹風, 重要俾埋水我飲, 我已經好感恩架啦, 如果呢刻港鐡要落閘趕我離開我先會覺得有問題囉


大宅

積分: 3412


102#
發表於 12-7-25 22:58 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

天災嘅嘢無人想,你應該要有包容之心。經過今次事件,相信港鐡下次會應對得更好嘅。




伯爵府

積分: 19396

叻叻勳章 畀面勳章


103#
發表於 12-7-25 23:01 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

應該即時拍傢俬舖門,買床搬入地鐵站。傢俬舖關門?唔得,唔可以關門,我要投訴



點評

Brenda302  呢位JM 你既意見應該早啲出吖,我支持你投訴!  發表於 12-7-26 11:40
irenecc    發表於 12-7-25 23:21


子爵府

積分: 11375


104#
發表於 12-7-25 23:12 |只看該作者

引用:講真,站在有朋友受難同入面做,要小係咩都

原帖由 第五元素 於 12-07-25 發表
講真,站在有朋友受難同入面做,要小係咩都無做只係收紅既高層隊下面既人做同俾人小,又存在部分只為博取利 ...
8,9,10號風球,政府指引都係要市民留喺安全地方,你話mtr管理層冇做嘢?但我覺得佢管理層已經做左最重要嘅工作,就係確保車站內同列車內“所有乘客同地鐵職員工“嘅“安全“,如果喺十號風球搵咩接駁巴士,小巴送乘客返屋企,只係會造成更多混亂,更多意外發生;你用個腦諗下都知,梗係街道路面十分唔安全,先會所有公共巴士,小巴,的士.....乜都停駛,連保險公司都唔保,如果管理層要地鐵員工再冒險去站外做多啲嘢,你今日個post就會係“mtr管理層十號風球不顧員工安危,視人命如草芥“



點評

irenecc  agree !!  發表於 12-7-25 23:22


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


105#
發表於 12-7-25 23:13 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮





我為貓狂


公爵府

積分: 25507


106#
發表於 12-7-25 23:15 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

夏天熱屎辣辣要毛被來做乜呀?你平時梗係啲又要開大冷氣又要冚被瞓既人啦

有紙皮你瞓,俾你留在站內無關站趕你扯咪好囉。十號風球安排唔到車疏導人群係正常,有車你都要諗吓離開係咪安全過留守啦。而且清晨五點開始,站內既職員都幫手截的士同俾錢乘客走啦

仲有,人地都有即時應變拎水機派飲品,亦開放洗手間可用,我絕對相信港鐵職員已經拎晒所有可以應急既物品俾乘客。人地職員都有屋企都有家人,都想打風返屋企。佢地而家留在站內服務乘客,無得返屋企你仲想點?



點評

maman0720  係囉,我都覺得佢話要毛被傻傻地  發表於 12-7-26 02:01
maman0720  係囉,我都覺得佢話要毛被傻傻地  發表於 12-7-26 02:01
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


男爵府

積分: 6119

畀面勳章 BK Milk勳章


107#
發表於 12-7-25 23:16 |只看該作者

港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

自私鬼~只係諗自己~一d都5諗人地~一d都無資格批評人外國個個都係甘~我一d都5覺我地香港人要特別"經"貴~如果係我我會覺得無問題~




水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


108#
發表於 12-7-25 23:17 |只看該作者
黑色暴雨都要留喺安全地方啦,何況10號風球,點安排車送人返家呀,出事邊個負責??有紙皮都好過冇,d職員都係打份工,重要俾人鬧




子爵府

積分: 10231


109#
發表於 12-7-25 23:22 |只看該作者

回覆:BaoYue_BaoKun 的帖子

司機可能唔使負責,因為佢可能為了滿足個d無理取鬧的乘客,係十號風球駕車接佢地而陪埋條命比佢地




侯爵府

積分: 23500


110#
發表於 12-7-25 23:24 |只看該作者
打風係要留o係安全地方,當時咁樣叫邊個去開巴士黎?真係開到車o係途中遇到意外又點?發生呢d事無人想,當時d職員已經係盡力做到最好.


子爵府

積分: 10231


111#
發表於 12-7-25 23:25 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

其實樓主如果再有10號風球的話,你親自嘗試call的士由你屋企去車程超過30分鐘的地方,睇下有冇司機覆你




珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


112#
發表於 12-7-25 23:29 |只看該作者
經一事長一智... 我覺得地鐵係有需要係危機應對上加強...

但今次事出突然,我覺得佢地有紙皮、有水機、有安全的地鐵站俾乘客休息,都算係咁啦!


伯爵府

積分: 17483


113#
發表於 12-7-25 23:32 |只看該作者
第五元素 發表於 12-7-25 22:27
講真,站在有朋友受難同入面做,要小係咩都無做只係收紅既高層隊下面既人做同俾人小,又存在部分只為博取利 ...
我諗你真係盡咗人事喇...
到依家我都搞唔清你想表達咩,一直都係詞不達意
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


大宅

積分: 2201


114#
發表於 12-7-25 23:33 |只看該作者

回覆:第五元素 的帖子

好似都係新人係嗰度吵




大宅

積分: 2813


115#
發表於 12-7-25 23:34 |只看該作者

港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

支持港鐵員工




水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


116#
發表於 12-7-25 23:34 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮






公爵府

積分: 25507


117#
發表於 12-7-25 23:35 |只看該作者

引用:經一事長一智...+我覺得地鐵係有需要係危機

原帖由 Angel_BB 於 12-07-25 發表
經一事長一智... 我覺得地鐵係有需要係危機應對上加強...

但今次事出突然,我覺得佢地有紙皮、有水機、有 ...
我覺得已經好夠強啦,電纜俾塌樹整壞行唔到車,佢地都唔想架。唔通好似以前咁,打風之後好快停止服務,等人搭都無得搭,就唔會有突發事故,咁先好嗎?
佢地已經係全球管理得較好既鐵路系統喇,你去到外國,肯定無咁既安排



唔該唔好同我打招呼,不要點評!


伯爵府

積分: 17483


118#
發表於 12-7-25 23:36 |只看該作者
Angel_BB 發表於 12-7-25 23:29
經一事長一智... 我覺得地鐵係有需要係危機應對上加強...

但今次事出突然,我覺得佢地有紙皮、有水機、有 ...
佢意思,我估咋下,應該係港鐵賺埋咁多,應該係各車站常備收容所應有嘅物品。仲要有巴士公司規模嘅接駁巴士路線,而接駁巴士車身應該有如重型坦克,要係九號/十號風球出去都唔翻車嘅。
咁就為之 very good 喇

點評

Brenda302  有得車返屋企,唔會正正喺你門口,行番去時,中途有事,邊個既責任?  發表於 12-7-26 11:54
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


男爵府

積分: 6431

wyeth冷知識勳章


119#
發表於 12-7-25 23:37 |只看該作者

引用: 難度一人一張床褥?! +

原帖由 sammitse1404 於 12-07-25 發表
難度一人一張床褥?!




最近大少迷上鳥THOMAS...


瑪瑙宮

積分: 143979

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


120#
發表於 12-7-25 23:39 |只看該作者

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo