自由報料

跳至

首頁

尾頁
   4


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


101#
發表於 12-8-3 06:37 |只看該作者

回覆:dinyantam 的帖子

唔使錢,我覺得野係好少有平,但書仔換都唔差
1343946976526.jpg



點評

zuzu888  書仔係邊換呀?  發表於 12-8-4 08:56


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


102#
發表於 12-8-3 06:38 |只看該作者

回覆:dinyantam 的帖子

唔使錢,我覺得野係好少有平,但書仔換都唔差
1343947063026.jpg




伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


103#
發表於 12-8-3 06:38 |只看該作者

回覆:christytsui 的帖子

要錢買既
1343947106488.jpg




伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


104#
發表於 12-8-3 06:40 |只看該作者

回覆:christytsui 的帖子

買奶粉送既,仲有抽到雪印細奶粉,所以好開心,上年我反而好少免費呀,主攻大肚同生左用品呢
1343947150708.jpg





子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


105#
發表於 12-8-3 07:09 |只看該作者

引用:買奶粉送既,仲有抽到雪印細奶粉,所以好開

原帖由 christytsui 於 12-08-03 發表
買奶粉送既,仲有抽到雪印細奶粉,所以好開心,上年我反而好少免費呀,主攻大肚同生左用品呢




...
How to draw snow brand milk?




伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


106#
發表於 12-8-3 07:15 |只看該作者

回覆:zuzu888 的帖子

書仔入面既劵




別墅

積分: 959


107#
發表於 12-8-3 09:19 |只看該作者


大宅

積分: 1697


108#
發表於 12-8-3 11:44 |只看該作者
回覆 sheung1126 的帖子

請問身份証有2/0, 係咪去返fitti counter買$1尿片呀?


別墅

積分: 675


109#
發表於 12-8-3 11:53 |只看該作者

回覆:有冇mama 去完BB展!?

昨日去完,總結無咩平嘢特別吸引,次次都係果d參展商,賣嘅都差不多,今次仲少咗d大嘅參展商,唔去也吧!




公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


110#
發表於 12-8-3 15:18 |只看該作者
chibaby 發表於 12-8-3 11:44
回覆 sheung1126 的帖子

請問身份証有2/0, 係咪去返fitti counter買$1尿片呀?

係呀~

點評

chibaby  thanks!  發表於 12-8-3 15:24


大宅

積分: 2943


111#
發表於 12-8-3 15:28 |只看該作者

引用:Quote:chibaby+發表於+12-8-3+11:44+回覆+s

原帖由 sheung1126 於 12-08-03 發表
係呀~
冇哂喇



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.


大宅

積分: 2557


112#
發表於 12-8-3 23:27 |只看該作者

回覆:有冇mama 去完BB展!?

Gift
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 4267


113#
發表於 12-8-3 23:41 |只看該作者

引用:唔使錢,我覺得野係好少有平,但書仔換都唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4267


114#
發表於 12-8-3 23:43 |只看該作者

回覆:有冇mama 去完BB展!?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


115#
發表於 12-8-4 02:19 |只看該作者
twoR 發表於 12-8-3 15:28
冇哂喇

咁快?? 佢唔係每日都有名額既咩??
(仲諗住幫外甥仔換一包添)


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


116#
發表於 12-8-4 02:22 |只看該作者
mandy629 發表於 12-8-3 23:43
我想問下大家,如果入bb會,入左可唔可以再入呢同埋label要寫啲咩,唔該晒



...

本身入左都可以再填表入
佢唔會即時CHECK你
只要你填左表都會即刻俾禮物你
不過佢地有機會會再打俾你問你野


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


117#
發表於 12-8-4 07:19 |只看該作者

回覆:mandy629 的帖子

填表就免費送




大宅

積分: 1413


118#
發表於 12-8-4 07:44 |只看該作者

回覆:有冇mama 去完BB展!?

我覺得今年d參展商少過上年,找不到mustela. 奶粉商最慷慨,Friso有營養師解,送了育兒書及即塲影的筆筒、口水肩,入會送大袋及plastic folder. 美贊臣玩遊戲拿了小畫板。雅培入會送試用裝、即影即有相、玩遊戲送了電風扇、憑書仔優惠券買1罐奶粉送車仔,可用mannings coupon買。




男爵府

積分: 5903

認識瑞士牛牛第三回 好媽媽勳章


119#
發表於 12-8-4 08:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leehimhim+於+12-08-02+發表

原帖由 LF193 於 12-08-02 發表
係呀,你要排隊,企喺佢個影相區前影相,upload上fb之後要show比工作人員睇先有一細包30片濕紙巾



...





男爵府

積分: 5903

認識瑞士牛牛第三回 好媽媽勳章


120#
發表於 12-8-4 08:08 |只看該作者

回覆:有冇mama 去完BB展!?

請問美素幾$,thx




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo