自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


翡翠宮

積分: 78964


101#
發表於 12-8-18 01:06 |只看該作者

回覆:有無人想搬去村屋住

我住過,覺得最大問題係交通,尤其小朋友,好多校巴都唔到,所以我覺得起碼一人一架車出入先好住。



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


水晶宮

積分: 62279

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


102#
發表於 12-8-18 01:18 |只看該作者

引用:我好想,有個花園,養下狗,種下野,(浪)下衫,b

原帖由 happyvivian 於 12-08-17 發表
我好想,有個花園,養下狗,種下野,(浪)下衫,bbq
我刀係!超級想:;pppp:



什麼都也自有它盡頭 別要逝去才珍惜今日所擁有


伯爵府

積分: 18392

牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


103#
發表於 12-8-18 01:26 |只看該作者

回覆:有無人想搬去村屋住

唔想,好怕小昆蟲入屋




珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


104#
發表於 12-8-18 07:46 |只看該作者
本帖最後由 ian723 於 12-8-18 17:08 編輯
TMC3012 發表於 12-8-17 14:26
我都想, 最好交通方便添

我住呢度,行 10零分鐘到火車站, "打的"返都唔跳錶.
如果揸車, 停車場租 $250/月.
我有單車, 踩去街市買餸都好方便.
就算落大雨, 最多行路去啫


補充 : 我住大埔區, 近泳池運動場果邊嘅村屋.

至於學校網, 我地曾試過踩單車返學約15至20分鐘到, 沿途都係單車路.

搬咗入呢度, 因停車場租平改咗揸車啦.

點評

YUENYUEN23  請問邊度呀,,如果有小朋友,,,學校網好嗎??  發表於 12-8-18 11:47
tedghost  邊度?  發表於 12-8-18 09:46


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


105#
發表於 12-8-18 07:49 |只看該作者
YanYan2001 發表於 12-8-18 01:26
唔想,好怕小昆蟲入屋

樓我都住過, 一樣有"大小強", 有"鹽蛇", 落雨有"大水蟻"

最緊要保持清潔衛生.


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


106#
發表於 12-8-18 08:00 |只看該作者

引用:住緊,算市區村屋,行5mins到mtr,有巴士去c

原帖由 我愛Corina 於 12-08-17 發表
住緊,算市區村屋,行5mins到mtr,有巴士去cwb,Tst,mk,荃灣等,搭巴士去九龍塘20mins only,有個商場仔,有街 ...
咁都OK㡬OK




男爵府

積分: 5451


107#
發表於 12-8-18 08:25 |只看該作者

回覆:wcpcelia 的帖子

買左年幾,冇見過小強,好好住,三樓連天台新樓!空間感同實用率大,非常舒服,天台種植物養龜,還有天台玻璃屋!



點評

YUENYUEN23  你住邊度架 ?? 可以講下嗎??  發表於 12-8-18 12:19


琥珀宮

積分: 189079

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


108#
發表於 12-8-18 08:25 |只看該作者

引用:住左1x年村屋,如住返樓會好吾摜 +

原帖由 wingwantze 於 12-08-17 發表
住左1x年村屋,如住返樓會好吾摜
Me too




男爵府

積分: 5451


109#
發表於 12-8-18 08:27 |只看該作者

引用:我住過,覺得最大問題係交通,尤其小朋友,

原帖由 carng.ng 於 12-08-18 發表
我住過,覺得最大問題係交通,尤其小朋友,好多校巴都唔到,所以我覺得起碼一人一架車出入先好住。



...
咁我住呢度行五分鐵就有車出九龍,港鐵,女兒校巴到屋企門口!當然有車方便d, 5分鐘都唔駛行!



點評

YUENYUEN23  邊度呀??  發表於 12-8-18 12:20


男爵府

積分: 5321

BK Milk勳章 畀面勳章


110#
發表於 12-8-18 08:38 |只看該作者

回覆:有無人想搬去村屋住

我啱啱由私樓搬村屋中層,仲未好慣,擒日先俾隻小小強嚇親,之前住六年私樓一隻都無㗎。

我而仲有個煩惱就係未買到雪櫃。睇中日立嘅細六門 (其實即一般三百L 大細),度完尺就貨嚟到門口搬運唔肯卜樓,話條樓梯唔夠位,日立好煩㗎,一定係原廠送貨,又唔肯吊上去,眼白白睇住佢拎番走。而家仲周旋梗,佢叫我哋換兩門但根本唔夠用,又睇唔上其他牌子。。。又或者其他牌子都會遇上同樣問題。如果淨揾搬運吊,可以又成千。。。大家又無同我差唔多嘅麻煩嘢?




大宅

積分: 1042


111#
發表於 12-8-18 08:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-08-17+發表

原帖由 iam.chili 於 12-08-17 發表
我住大嶼山塘褔村
我去過,超中意。想請問如想搵地產經紀介紹大嶼山村屋,請問那裡可找到他們?




伯爵府

積分: 16847


112#
發表於 12-8-18 09:01 |只看該作者

回覆:happyvivian 的帖子

我住左南丫島4年幾,唔想走lu。買野食野落大街,我屋企去大街1分鐘,如果港島返工就ok(出中環25分鐘,出香港仔約30~35分鐘)。不過呢年啲租金好貴




珍珠宮

積分: 45538

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


113#
發表於 12-8-18 09:06 |只看該作者
住左廿年.
我的生命由我主宰.


珍珠宮

積分: 44373


114#
發表於 12-8-18 09:10 |只看該作者

回覆:有無人想搬去村屋住

我啲貓會獵殺飛入屋嘅雀仔,得返隻腳,同成地毛、血



點評

antique  好恐怖!  發表於 12-8-18 18:52
tedghost  嘩  發表於 12-8-18 09:48
輸入搜索內容


禁止訪問

積分: 2656


115#
發表於 12-8-18 09:28 |只看該作者

回覆:有無人想搬去村屋住

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33992

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


116#
發表於 12-8-18 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16920


117#
發表於 12-8-18 09:52 |只看該作者

回覆:happyvivian 的帖子

我住緊地下,除左番工買野冇咁方便,都幾舒服既,冬天就最正,可以係花園bbq同打邊爐:)




水晶宮

積分: 59166


118#
發表於 12-8-18 09:54 |只看該作者
其實即係咁……
住村屋而且山卡拉,我最大好處係…渡假感。

每日放工,雖然要搭好耐車,
但係回到家…成個relax晒……唔駛諗野,鳥語花香,狗仔開心。
好似今日放假,人人迫入黎去游水,去郊遊,
我只需要羅杯果汁,坐係天台外面太陽傘下,relax到爆燈!
仲可以開個泳池仔出黎 俾d狗仔玩水…


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


119#
發表於 12-8-18 09:56 |只看該作者
我好想, 其實我都住過, 好鍾意,

不過唔方便, 果時果到10點後無車返屋企


男爵府

積分: 7995

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


120#
發表於 12-8-18 10:03 |只看該作者

回覆:有無人想搬去村屋住

住緊




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo