烹飪搵食

跳至

首頁
45678...21

尾頁
   48


禁止訪問

積分: 10253


101#
發表於 12-9-1 08:22 |只看該作者

引用:我覚得液種易用d,+而且易計數,湯種超難計 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


102#
發表於 12-9-1 09:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hiu_yi+於+12-08-31+發表我覚

原帖由 ilj 於 12-09-01 發表
岩岩整落老面、今晚再玩過
我今晚都整..期待




複式洋房

積分: 391


103#
發表於 12-9-1 10:01 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

加左蛋既方包。。好以吾以方包味甘。。越食越難食。。。




禁止訪問

積分: 10253


104#
發表於 12-9-1 10:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 391


105#
發表於 12-9-1 11:27 |只看該作者

引用:Quote:kyo123hk+發表於+12-9-1+10:01+加左

原帖由 ilj 於 12-09-01 發表
咁驚?落全隻呀?下次落半假試下.
我整做型包都有加蛋架,平均係3份2隻囉,真係似包架播.
...
應該係面包種類吾同,方包吾同做型包。。(賜仔包個d)




禁止訪問

積分: 10253


106#
發表於 12-9-1 12:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 391


107#
發表於 12-9-1 18:26 |只看該作者

回覆:ilj 的帖子

越食越想死,掉左去又好浪費,吾甜又吾咸。。一舊硬屈屈既榚,一路食d皮一路碎落地。。終於掉晒落垃圾桶




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


108#
發表於 12-9-1 22:24 |只看該作者
kyo123hk 發表於 12-9-1 10:01
加左蛋既方包。。好以吾以方包味甘。。越食越難食。。。
我剛整腸仔包,都係落唔夠一隻蛋


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


109#
發表於 12-9-1 22:27 |只看該作者
ilj 發表於 12-9-1 10:12
咁驚?落全隻呀?下次落半假試下.
我整做型包都有加蛋架,平均係3份2隻囉,真係似包架播.
...
有野問呀,我而家剛剛用10號仔整好,諗住整腸仔包,但係又想明早食新鮮出爐的,咁我係唔係捲好腸仔後放入雪櫃,明天先掃蛋汁焗呢?THANKS!!


禁止訪問

積分: 10253


110#
發表於 12-9-2 00:16 |只看該作者

引用:Quote:ilj+發表於+12-9-1+10:12+咁驚?落全

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


111#
發表於 12-9-2 00:17 |只看該作者

引用:Quote:ilj+發表於+12-9-1+10:12+咁驚?落全

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


112#
發表於 12-9-2 00:58 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


113#
發表於 12-9-2 10:33 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

腸仔包出爐啦!
myphoto.jpg



點評

mango0811  D腸仔好漲
我尋日整腸仔包..唔似你咁發到咁大.. ><  發表於 12-9-3 21:26
Tonks    發表於 12-9-3 18:15


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


114#
發表於 12-9-3 12:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-09-01+發表有

原帖由 ilj 於 12-09-02 發表
出雪櫃留三十分鐘回溫、順便預熱焗爐、我試驗方包ing
我又整包啦!




大宅

積分: 2222


115#
發表於 12-9-3 13:58 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

唔知點解我每次整包面會比較硬!我有上蛋汁,係唔係我落得太厚?定係個焗爐太熱呢?




禁止訪問

積分: 10253


116#
發表於 12-9-3 14:05 |只看該作者

引用:唔知點解我每次整包面會比較硬!我有上蛋汁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


117#
發表於 12-9-3 14:07 |只看該作者

引用:腸仔包出爐啦!+ +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


118#
發表於 12-9-3 14:29 |只看該作者

引用:唔知點解我每次整包面會比較硬!我有上蛋汁

原帖由 huenying 於 12-09-03 發表
唔知點解我每次整包面會比較硬!我有上蛋汁,係唔係我落得太厚?定係個焗爐太熱呢?



...
我研究過,我個焗爐有很較上火,下火同上下火,我見到面開始有金黄色就轉下火,咁就冇咁硬




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


119#
發表於 12-9-3 14:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-09-02+發表腸

原帖由 ilj 於 12-09-03 發表
正喎!我再整了兩次全機一號做、未能好軟但也可以入口的方包、巳半放棄、今早買了吐司模、入焗爐做



...
期待你既吐司出爐呀!




大宅

積分: 1867


120#
發表於 12-9-3 14:55 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

想問下有冇人用升級版既一号功能整方包係可以發到高





首頁
45678...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo