自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


101#
發表於 12-9-9 10:48 |只看該作者
黃家小新抱 發表於 12-9-8 22:47
真係想搞個反big6大聯盟

算啦。無人幫,唔會有14萬人去靜坐抗議。
不知所謂的乙陸!!!


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


102#
發表於 12-9-9 10:51 |只看該作者
聽到都覺得好嬲呀!! 如果當時有hk人幫手就好!
Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


伯爵府

積分: 15018

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


103#
發表於 12-9-9 10:51 |只看該作者
既悲哀又激憤,又無野可以做到.,只可以逆來順受,忍氣吞聲.......


大宅

積分: 2952


104#
發表於 12-9-9 10:55 |只看該作者

引用:真係想搞個反big6大聯盟 +

原帖由 黃家小新抱 於 12-09-08 發表
真係想搞個反big6大聯盟
支持支持,預埋我一份





珍珠宮

積分: 34845

2023年兔年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


105#
發表於 12-9-9 10:56 |只看該作者
正PK B6 , 比我剷咗佢9世啦 , 怕咩比人影 , 係佢地唔啱


子爵府

積分: 11331


106#
發表於 12-9-9 11:06 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

正福佳: !!censure:




珍珠宮

積分: 30939

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


107#
發表於 12-9-9 11:13 |只看該作者
真係好明白,亦真心支持你!!!

點評

hopeclover  Thx u sooo much!  發表於 12-9-9 12:16


男爵府

積分: 9453

畀面勳章


108#
發表於 12-9-9 11:15 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

佢地個腦裝草




珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


109#
發表於 12-9-9 11:16 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

如果有一日香港人全部都「睇得開」既話,可能因為香港已經完全淪陷了



我是一隻喵


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


110#
發表於 12-9-9 11:20 |只看該作者

引用:如果我在場我一定幫口+咁中意玩BB車叫佢自

原帖由 lilolilo108 於 12-09-08 發表
如果我在場我一定幫口 咁中意玩BB車叫佢自己買返架玩 佢地都係欺善怕惡 如果當時多幾個香港人幫口佢地吾會 ...





子爵府

積分: 14090

畀面勳章


111#
發表於 12-9-9 11:33 |只看該作者
回覆 hopeclover 的帖子


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


112#
發表於 12-9-9 12:27 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

香港人變晒宅男宅女啦




翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


113#
發表於 12-9-9 12:32 |只看該作者
如果我係當事人,怕且C6已經同佢地開左拖啦!
I 大蚊豬   


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


114#
發表於 12-9-9 12:42 |只看該作者

引用:自問平時搭港鐵,+文化唔同既內地人已經好中

原帖由 hopeclover 於 12-09-08 發表
自問平時搭港鐵, 文化唔同既內地人已經好中意用我架bb車黎做扶手, 借力, 或者比佢地既小朋友亂甘玩bb車上既 ...
佢踩你架bb 車係佢唔o岩喎. 你唔好鬧佢玩, 由佢跌親, 鬧佢唔好踩部bb 車, 有小朋友就可以踩人地部bb 車咩, 唔係囉!! 車係用來坐並唔係用黎踩. 應該佢踩就郁部車 :;pppp:




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


115#
發表於 12-9-9 12:49 |只看該作者

引用:回覆+hopeclover+的帖子 登好慘慘,被整污

原帖由 ahmiu1120 於 12-09-09 發表
回覆 hopeclover 的帖子

登好慘慘,被整污BB車,返屋企又要洗。
典型香港人, 只有禮貌地講道理, 唔係一句粗口得埋去到丫嘛!! 就係呢d 生蕃! 我早兩年番香港, 拎住好重野 (書) 唔想行去龍尾, 反正已經上緊客, 我咪企o係門口側邊等囉! 由細到大都好多香港人咁囉. 上晒條龍就逐個跟龍尾上車! 點知上次番香港, 搞到個男人以為我打尖, 係咁叫我去龍尾, 我笑住講, 我知龍尾o係果邊, 我懶行, 等大家上晒我先上. 個男人仲鬧我想打尖, 我叫佢上左車坐門口睇清楚我有無打尖!! 唔好係又鬧唔係又鬧!! 到我真係跟龍尾上佢就同我say sorry!




珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


116#
發表於 12-9-9 12:51 |只看該作者
treat this as a joke la


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


117#
發表於 12-9-9 12:52 |只看該作者

引用:我頂佢地個肺+今日我買壽司+好多人圍住個邊

原帖由 yunyan 於 12-09-09 發表
我頂佢地個肺 今日我買壽司 好多人圍住個邊 有個b6係我後面 佢入唔到黎 就一味不停勁大力咁撞我背脊 邊撞就 ...
鬧得好!!




珊瑚宮

積分: 100556

2024年龍年勳章 牛年勳章


118#
發表於 12-9-9 13:14 |只看該作者
令人氣憤...


珍珠宮

積分: 42545


119#
發表於 12-9-9 13:22 |只看該作者
好嬲。再放寬自由行,hk 會怎樣?


水晶宮

積分: 57600


120#
發表於 12-9-9 13:27 |只看該作者

引用:自問平時搭港鐵,+文化唔同既內地人已經好中

原帖由 hopeclover 於 12-09-08 發表
自問平時搭港鐵, 文化唔同既內地人已經好中意用我架bb車黎做扶手, 借力, 或者比佢地既小朋友亂甘玩bb車上既 ...
當時我係到一定幫你開拖




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo