立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8645
原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表 我都好易醒,我一日瞓4~6個鐘,電話震都會醒點解吖?感情問題? ...
子爵府
積分: 10647
原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表 我媽都叫我唔好食,但唔食我又瞓唔到
珍珠宮
積分: 48513
hunny_master 發表於 12-9-15 02:33 我而家好努力戒緊,已經有6晚冇食喇,不過啲睡眠時間好亂
積分: 31510
原帖由 faye525 於 12-09-15 發表 我係因為有朋友離開左, 個心有D唔知點咁..所以未訓得著
積分: 41866
原帖由 hunny_master 於 12-09-15 發表 我食半粒,枕住寫咗10個月,戒咗6晚,應該仲要一排
hunny_master 發表於 12-9-15 02:36 係呀,我都係枕住食半粒,都瞓到。但係就真係唔想再依賴啦
原帖由 janet14 於 12-09-15 發表 我都係丫我最勁四日訓唔到 直踏返工 訓都係最多四個鐘 算係既 已經成年前既事
原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表 我 d 時間都好亂,夜晚通常瞓兩個半鐘,七點起身送囝囝返學,又時眼瞓就下晝瞓兩個鐘再接囝囝放學 :thinkin ...
janet14 發表於 12-9-15 02:40 我明 但係我寧願訓唔到都唔食西藥少食為妙
原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表 最慘我食半粒係瞓唔到
原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表 慢慢嚟,我果時減藥份量ja
積分: 13024
原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表 聽日見老大,好緊張啊
原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表 精神科醫生另外開左隻血清素比我日日食,但食完個人痴痴呆呆咁,食左幾日我冇食喇! ...
原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表 但我讀書果時已經係噤成日俾醫生閙
原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表 同我fd一樣
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy