興趣嗜好

跳至

首頁
45678...52

尾頁
   2


男爵府

積分: 8645


101#
發表於 12-9-15 02:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janet14 於 12-09-15 發表我

原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表
我都好易醒,我一日瞓4~6個鐘,電話震都會醒點解吖?感情問題?



...
我都係丫我最勁四日訓唔到 直踏返工
訓都係最多四個鐘
算係既 已經成年前既事
我放唔低係因為唔甘心定真係有感情都唔知 但其實我知一直我要點做
但做同講真係唔係一樣容易




子爵府

積分: 10647

畀面勳章


102#
發表於 12-9-15 02:39 |只看該作者
我係因為有朋友離開左, 個心有D唔知點咁..所以未訓得著


男爵府

積分: 8645


103#
發表於 12-9-15 02:40 |只看該作者

引用:Quote:janet14 發表於 12-9-15 02:35 唔好

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
我媽都叫我唔好食,但唔食我又瞓唔到
我明 但係我寧願訓唔到都唔食西藥少食為妙




珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


104#
發表於 12-9-15 02:40 |只看該作者
hunny_master 發表於 12-9-15 02:33
我而家好努力戒緊,已經有6晚冇食喇,不過啲睡眠時間好亂
我 d 時間都好亂,夜晚通常瞓兩個半鐘,七點起身送囝囝返學,又時眼瞓就下晝瞓兩個鐘再接囝囝放學

愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


105#
發表於 12-9-15 02:41 |只看該作者

引用:我係因為有朋友離開左,+個心有D唔知點咁..

原帖由 faye525 於 12-09-15 發表
我係因為有朋友離開左, 個心有D唔知點咁..所以未訓得著
唉吔,唔好太難過,保重身體!




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


106#
發表於 12-9-15 02:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-09-15+發表我

原帖由 hunny_master 於 12-09-15 發表
我食半粒,枕住寫咗10個月,戒咗6晚,應該仲要一排
慢慢嚟,我果時減藥份量ja




男爵府

積分: 8645


107#
發表於 12-9-15 02:41 |只看該作者

引用:我係因為有朋友離開左, 個心有D唔知點咁..

原帖由 faye525 於 12-09-15 發表
我係因為有朋友離開左, 個心有D唔知點咁..所以未訓得著
take care




珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


108#
發表於 12-9-15 02:42 |只看該作者
hunny_master 發表於 12-9-15 02:36
係呀,我都係枕住食半粒,都瞓到。但係就真係唔想再依賴啦
最慘我食半粒係瞓唔到
愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


109#
發表於 12-9-15 02:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-09-15+發表我

原帖由 janet14 於 12-09-15 發表
我都係丫我最勁四日訓唔到 直踏返工
訓都係最多四個鐘
算係既 已經成年前既事
但我讀書果時已經係噤成日俾醫生閙




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


110#
發表於 12-9-15 02:43 |只看該作者

引用:Quote:hunny_master+發表於+12-9-15+02:33+

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
我 d 時間都好亂,夜晚通常瞓兩個半鐘,七點起身送囝囝返學,又時眼瞓就下晝瞓兩個鐘再接囝囝放學 :thinkin ...
我發覺咁樣瞓覺仲辛苦過成晚冇瞓




珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


111#
發表於 12-9-15 02:44 |只看該作者
janet14 發表於 12-9-15 02:40
我明 但係我寧願訓唔到都唔食西藥少食為妙
精神科醫生另外開左隻血清素比我日日食,但食完個人痴痴呆呆咁,食左幾日我冇食喇!
愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


112#
發表於 12-9-15 02:44 |只看該作者

引用:我係因為有朋友離開左,+個心有D唔知點咁..

原帖由 faye525 於 12-09-15 發表
我係因為有朋友離開左, 個心有D唔知點咁..所以未訓得著
Take care




男爵府

積分: 8645


113#
發表於 12-9-15 02:44 |只看該作者

引用:Quote:hunny_master 發表於 12-9-15 02:36

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
最慘我食半粒係瞓唔到
其實有無方法可以解決失眠




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


114#
發表於 12-9-15 02:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hunny_master+於+12-09-15+發

原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表
慢慢嚟,我果時減藥份量ja
我食半粒咋,應該冇得再減架喇




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


115#
發表於 12-9-15 02:45 |只看該作者

引用:Quote:hunny_master+發表於+12-9-15+02:36+

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
最慘我食半粒係瞓唔到
你可能已經越食越多喇




子爵府

積分: 13024


116#
發表於 12-9-15 02:45 |只看該作者

引用:Quote:pcbu+發表於+12-9-15+02:31+睇完王力

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
聽日見老大,好緊張啊
真係失控了(我不嬲都好矜持),諗諗下,跟左佢十五年喇(眼濕濕中),等左佢六年先再喺香港開,等到想喊




男爵府

積分: 8645


117#
發表於 12-9-15 02:46 |只看該作者

引用:Quote:janet14 發表於 12-9-15 02:40 我明

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
精神科醫生另外開左隻血清素比我日日食,但食完個人痴痴呆呆咁,食左幾日我冇食喇! ...
唔好亂咁精神科藥物會出事架 愈食個人愈多問題




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


118#
發表於 12-9-15 02:46 |只看該作者

引用:Quote:janet14+發表於+12-9-15+02:40+我明+

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
精神科醫生另外開左隻血清素比我日日食,但食完個人痴痴呆呆咁,食左幾日我冇食喇! ...
呢隻藥食完好辛苦(我覺得)我b4撞車,因有恐懼症食過一個月




男爵府

積分: 8645


119#
發表於 12-9-15 02:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janet14 於 12-09-15 發表我

原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表
但我讀書果時已經係噤成日俾醫生閙
我中學好好訓最耐訓左二日




子爵府

積分: 13024


120#
發表於 12-9-15 02:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pcbu+於+12-09-15+發表睇完王

原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表
同我fd一樣
唔係賣花讚花香,佢演唱會真係制作好認真呀!(個鼓手超超超靚仔,見到真係會流口水架)




首頁
45678...52

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo