跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8331


101#
發表於 06-4-11 20:29 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

我食飽飯lu.....


大宅

積分: 2319


102#
發表於 06-4-11 20:33 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

倒數咁耐都未肯出來
carollam310 寫道:
你進入最後倒數lu.....


大宅

積分: 2319


103#
發表於 06-4-11 20:34 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

你今晚又煮乜好


禁止訪問

積分: 17182


104#
發表於 06-4-11 20:35 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2319


105#
發表於 06-4-11 20:35 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

我細個都好驚食龜苓膏!
係大左有粒粒為左要靚先食
carollam310 寫道:
我老公氹緊阿女食龜伶膏


男爵府

積分: 8331


106#
發表於 06-4-11 20:36 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

我個仔果時都遲左成幾日先捨得出黎,
我預產期果日仲同老公出銅鑼灣行街tim.....
小鈺鈺 寫道:
倒數咁耐都未肯出來
[quote]
carollam310 寫道:
你進入最後倒數lu.....
[/quote]


男爵府

積分: 8331


107#
發表於 06-4-11 20:40 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

今日都無去買餸, 只係食牛肉炒菜芯,
煎玉子豆腐咋.....
仲有煲左d 清心火茶比老公同隻仔,
自己就飲北其黨參紅早花膠木耳煲牛展[quote]
小鈺鈺 寫道:
你今晚又煮乜好


大宅

積分: 2319


108#
發表於 06-4-11 21:08 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

你就好喇!
我老公同亞媽度度都唔俾我去 :-( :-(
我好似坐監咁呀!
最遠都係去對面馬路超級市場咋!
bebe1217 寫道:
我個仔果時都遲左成幾日先捨得出黎,
我預產期果日仲同老公出銅鑼灣行街tim..... [quote]
小鈺鈺 寫道:
倒數咁耐都未肯出來
[quote]
carollam310 寫道:
你進入最後倒數lu.....
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 8331


109#
發表於 06-4-11 21:12 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

佢地都係為你好之麻.....
你去遠d, 搵個人陪下好d,
有d 咩事都有人照應ma.....

我隻仔係遲左成10幾日先出黎ar.....


大宅

積分: 2319


110#
發表於 06-4-11 21:18 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

希望我隻仔唔好遲10幾日呀!
如果唔係傷口未好就要返工好慘架!


珍珠宮

積分: 36827

醒目開學勳章


111#
發表於 06-4-11 21:25 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

小鈺鈺

你果個係仔仔黎架


男爵府

積分: 8331


112#
發表於 06-4-11 21:33 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

carollam310 寫道:
小鈺鈺

你果個係仔仔黎架


大宅

積分: 2319


113#
發表於 06-4-11 21:34 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

應該係呀!照左兩次都話係仔!
carollam310 寫道:
小鈺鈺

你果個係仔仔黎架


珍珠宮

積分: 36827

醒目開學勳章


114#
發表於 06-4-11 21:42 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

0華~~恭喜你呀


男爵府

積分: 8331


115#
發表於 06-4-11 21:47 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

你老公實好開心啦 ~~~
小鈺鈺 寫道:
應該係呀!照左兩次都話係仔![quote]
carollam310 寫道:
小鈺鈺

你果個係仔仔黎架
[/quote]


大宅

積分: 2319


116#
發表於 06-4-11 21:48 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

其實仔同女對我黎講都無乜所謂,
反正我又唔駛向62,99交代,
我老公就鍾意女,
其實仔都幾好呀!
大個可以幫手去超市


男爵府

積分: 8331


117#
發表於 06-4-11 21:54 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

而家e 個年代仔女都無咩所謂,
至緊要乖乖地, 生性, 聽教聽話


大宅

積分: 2319


118#
發表於 06-4-11 21:56 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

我都係咁話呀!
早知唔好激死我就得喇!
bebe1217 寫道:
而家e 個年代仔女都無咩所謂,
至緊要乖乖地, 生性, 聽教聽話


禁止訪問

積分: 17182


119#
發表於 06-4-11 22:05 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17182


120#
發表於 06-4-11 22:08 |只看該作者

Re: 79事務所^.^(PART 8)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo