自由講場

跳至

首頁
45678...14

尾頁
   15


侯爵府

積分: 20768


101#
發表於 12-10-19 02:16 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bongbongmum+於+12-10-18+22:4

原帖由 bongbongmum 於 12-10-18 發表
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-18 22:40 編輯

兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, ...
辛苦幾年,上到高小或初中便可放手




翡翠宮

積分: 86633

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


102#
發表於 12-10-19 02:22 |只看該作者
我有時都覺得湊仔好煩,不過如果阿B去左跟奶奶一兩日,唔見佢我又好掛住佢,咁我就知其實我都係好鍚我個仔既,哈哈


別墅

積分: 561


103#
發表於 12-10-19 02:22 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

向全世界媽咪敬禮!媽媽我愛妳!加油




珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


104#
發表於 12-10-19 02:24 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油呀,我湊2 個都好辛苦, eq 好低




大宅

積分: 1957

2018復活節勳章


105#
發表於 12-10-19 02:52 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油!




男爵府

積分: 6034


106#
發表於 12-10-19 02:57 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

所以好多人吾要小朋友就係呢個原因mouth:




伯爵府

積分: 17505


107#
發表於 12-10-19 03:21 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油!

~~~~~~~~yt美麗心情~~~~~~~~


大宅

積分: 2905


108#
發表於 12-10-19 03:27 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油呀!


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


109#
發表於 12-10-19 03:28 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油
你番說話我諗過N次
我一個p5一個p1重要冇補習
個頭已經爆開鳥
憤怒爆開鳥
但係一陣訓到6am
仍然同樣地起身叫佢地起身
食早餐...揍返學...
同樣地揍放學...教功課...溫習...
洗衫...煮飯...
我相信\"因為我係女人\"...
這是責任問題...
帶得佢地黎就要好好照顧一切
我次次申完喊完發洩完...
就回到現實
加油



~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


110#
發表於 12-10-19 07:16 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

唔好咁諗,加油!




禁止訪問

積分: 9523


111#
發表於 12-10-19 07:39 |只看該作者

回覆:bongbongmum 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


112#
發表於 12-10-19 07:44 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油!哩2個大projects有幾個階段,時間好快過,將來就收成!放鬆啲!




公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


113#
發表於 12-10-19 07:56 |只看該作者
我大仔四年級, 一諗到細仔出年都升埋小一, 我個頭都大埋, 好似分唔到身咁, 睇得大丫定細丫? 我都係一放工就飛番屋企跟功課, 星期六就課外活動同溫書, 星期日我就family day, 我唔理啦, 大人有壓力要透氣, 小朋友都一樣, 死谷爛谷攪到佢無晒童年, 我又唔想, 唯有凡事看開些....
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


別墅

積分: 531


114#
發表於 12-10-19 08:02 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我同你一樣諗法,同都係有兩個讀小一同小二嘅仔,超辛苦!但知道返唔到轉頭!




子爵府

積分: 12000


115#
發表於 12-10-19 08:10 |只看該作者
Nicole.1211anna 發表於 12-10-18 22:45
人總會有情緒的,發洩一下吧!
加油


珍珠宮

積分: 39766


116#
發表於 12-10-19 08:27 |只看該作者
要求低D會好D嗎?


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


117#
發表於 12-10-19 08:30 |只看該作者
bongbongmum 發表於 12-10-18 22:39
學,應該係比 ...兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, 測驗/考試仲要漏夜出卷,我就好似重新讀小學,應該係比自己讀仲辛苦,因為成績唔係控制係我手.

兩個仔精力充沛,跳來跳去,屋企嘈嘈閉,我又要發哂顛,真係好勞氣,一返到屋企成日都好似比野壓住,透唔到氣咁.

--要養佢地,無哂$$$
--要陪佢地,無哂自由,老公仲話我無時間陪佢

嘜野都係為呢個家,我嘜都無, 連自己都就快無埋...

真係好辛苦好辛苦....唔知仲要過多几多年呢d日子??????????

我自問係一個好tough,好positive的人, 都就快頂唔住了...(人前人後,我會好開心,好proud of有兩個仔)

其實我真係好後悔...可唔可以聽朝一起身,我可以回復一個人,自由自在...

樓主,咁你拎返你d tough同positive出黎咪得囉


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


118#
發表於 12-10-19 08:32 |只看該作者
經濟許可就比小朋友出去補習, 你一個人邊做得咁多嘢!
就好似情侶要分手咁: 放生對方即係放生自己
真的, 媽媽都需要空間抖下氣, 平衡返自己, 才有能力繼續撐下去!

如果擔心補習社唔夠自己好...咁當然世上只有媽媽好啦! 但係有時唔好計較咁多, 唔掂咪轉第二間, 又唔駛同佢講感情ge! 如果一拍即合, 就幫到你唔少~

加油!


侯爵府

積分: 20144

牛年勳章


119#
發表於 12-10-19 08:40 |只看該作者
放佢地去補習,會輕鬆好多
我個仔一年級自己教,真係人都癲
依家放佢去補習, 再自己印D練習比佢 , 個人會無咩辛苦
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


伯爵府

積分: 19943


120#
發表於 12-10-19 08:40 |只看該作者
我同你情況一樣

首頁
45678...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo