bongbongmum 發表於 12-10-18 22:39
學,應該係比 ...兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, 測驗/考試仲要漏夜出卷,我就好似重新讀小學,應該係比自己讀仲辛苦,因為成績唔係控制係我手.
兩個仔精力充沛,跳來跳去,屋企嘈嘈閉,我又要發哂顛,真係好勞氣,一返到屋企成日都好似比野壓住,透唔到氣咁.
--要養佢地,無哂$$$
--要陪佢地,無哂自由,老公仲話我無時間陪佢
嘜野都係為呢個家,我嘜都無, 連自己都就快無埋...
真係好辛苦好辛苦....唔知仲要過多几多年呢d日子??????????
我自問係一個好tough,好positive的人, 都就快頂唔住了...(人前人後,我會好開心,好proud of有兩個仔)
其實我真係好後悔...可唔可以聽朝一起身,我可以回復一個人,自由自在...