興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


101#
發表於 12-10-27 20:17 |只看該作者

引用:Quote:日日都咁早架啦~~+平時唔出聲啫~~你

原帖由 ho_mama 於 12-10-26 發表
你公司家下點呀? 仲有無好似雪房咁凍呀?
依然係雪房~ 我諗住拎羽絨返去啦




子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


102#
發表於 12-10-27 20:21 |只看該作者

引用:Quote:你公司家下點呀?+仲有無好似雪房咁凍

原帖由 moonlight9198 於 12-10-26 發表
佢係火。燒到熱晒間公司好耐啦。
火都com熄啦~ 凍到痴線呀,係由身體寒出黎嗰隻~



點評

moonlight9198  可能公司有料到  發表於 12-10-27 20:46


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


103#
發表於 12-10-27 20:26 |只看該作者

引用:Quote:我到而家都唔明+?+人已經+bye+bye+左

原帖由 琛媽 於 12-10-26 發表
要燒野果D真係好似燒銀紙咁, 手頭緊嘅真係好寒下
我契爺07年走嗰時,我剩係買金銀都買咗幾千~ 反正啲錢都係契爺嘅~ 唔想有太多剩低落入啲衰人袋中:;pppp:

08年連契爺老豆都走埋喇~ 啲遺產就落曬個乜都唔做又乜都唔理嘅疏堂親戚袋度啦~



點評

moonlight9198    發表於 12-10-27 20:46


禁止訪問

積分: 24499


104#
發表於 12-10-27 21:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24499


105#
發表於 12-10-27 21:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


106#
發表於 12-10-27 21:58 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-27 11:07
醫生都唔一定抽血叻過護士長架.

我大肚, 醫生幫我抽到自己一手血

點評

sfmeow   睇到都覺得痛  發表於 12-10-27 22:30


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


107#
發表於 12-10-27 22:03 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-27 11:23
check左唔係自己又點呢, 我隻佬話如果係佢佢都唔會去check, 亦唔再去諗, 總之個仔就係自己嘅, check左對大對細都無好處 ...

X2.


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


108#
發表於 12-10-27 22:08 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-27 11:37
我成日叫我隻佬去同D女去驗DNA架。費事認錯同醫院比錯。佢幫人養女。

MOON

你以前係唔係時常去 WET, 唔係點解成日叫隻佬去同D女去驗DNA.

點評

sfmeow    發表於 12-10-27 22:22


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


109#
發表於 12-10-27 22:13 |只看該作者
kianmama 發表於 12-10-27 12:43
通常血管幼既人係肥人, 妳又唔係肥, 咁妳一定係屋企唔駛做野架啦 ...

我就係

我甲狀腺高, 時常要抽血, 抽親都係左手.

左手D HOLE, 多都好似D道友


瑪瑙宮

積分: 134334


110#
發表於 12-10-27 22:18 |只看該作者
JChan 發表於 12-10-27 22:08
MOON

你以前係唔係時常去 WET, 唔係點解成日叫隻佬去同D女去驗DNA.

我以前同而家都好純情架,
只係之前有D NEWS 話,
比錯BB父母, 一養就唔知養左幾多年,
我咪成日同佢講, 去驗 DNA 啦,
唔係幫人養女, 自己個女又唔知去左邊,
咁嚇佢囉, 佢都知係冇可能發生既事,
因佢知一定你佢既親生女囉.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


111#
發表於 12-10-27 22:18 |只看該作者
尼古丁 發表於 12-10-27 21:31
根據啊c徒法正講法, 長期停d " 朋友"係到

會好凍既, 就算啊 "朋友" 出左街, 都唔會升温

我就試過盛暑天, 滴住汗睇樓震住咁走


瑪瑙宮

積分: 134334


112#
發表於 12-10-27 22:20 |只看該作者
尼古丁 發表於 12-10-27 21:28
回覆 moonlight9198 的帖子

我有個街坊見親佢都only著條白色打底褲, 前面現形後面突出半邊pat

你好勁, 人地係唔係妓女, 你都識睇 ??

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


113#
發表於 12-10-27 22:21 |只看該作者
我有個男同事, 隻手凍到好像雪房出黎

點評

sfmeow    發表於 12-10-27 22:32


禁止訪問

積分: 24499


114#
發表於 12-10-27 22:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 134334


115#
發表於 12-10-27 22:28 |只看該作者
尼古丁 發表於 12-10-27 21:31
根據啊c徒法正講法, 長期停d " 朋友"係到

會好凍既, 就算啊 "朋友" 出左街, 都唔會升温

我就試過盛暑天, 滴住汗睇樓震住咁走
通街都有料到, 只係大家個 CHANNEL MATCH OR MATCH 唔到咁囉.
咁為何室內會易停留呢 ?? IT IS BECAUSE, 室內, 好多地方見唔到太陽,
有D ROOM 仲可能長期不見天日, 冇人氣, 冇陽光, 冇新鮮空氣流通,
見有D咁合適既地方, 仲邊會捨得離開呢 ??


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


116#
發表於 12-10-27 22:29 |只看該作者
尼古丁 發表於 12-10-27 22:27
職業技女下陰會腫脹架, 佢條打底褲second skin咁貼, 成個形睇晒啦

係架 ??? 我冇留意人地呢D野架,

點評

尼古丁  係佢條褲太突出,引人注目啫, 我又唔係咸蟲唔會專登睇人既  發表於 12-10-27 22:39

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


117#
發表於 12-10-27 22:30 |只看該作者
JChan 發表於 12-10-27 22:21
我有個男同事, 隻手凍到好像雪房出黎

你點知架 ?? 哦.......你C喇..........你摸男同事隻手..............

點評

尼古丁  啊男同事幫佢睇掌呀  發表於 12-10-27 22:38

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


118#
發表於 12-10-27 22:30 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-27 22:18
比錯BB父母, 一養就唔知養左幾多年,
我咪成日同佢講, 去驗 DNA 啦,
唔係幫人養女, 自己個女又唔知去左邊,

咁嚇佢囉, 佢都知係冇可能發生既事,

因佢知一定你佢既親生女囉.
我細個阿爸成日嚇我, 話排隊接我走果陣, 前面係阿差, 後面係阿星, 佢話排唔切隊我就會俾阿差阿星抱走. 我答: 話唔定抱左我去印度做公主或者做油王個囡 我同阿爸餅印咁, 點會抱錯呀? 廿年後媽咪篤爆: 呃左個囡咁多年, 咪玩啦, 我抱阿囡出院架. 車~~~


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


119#
發表於 12-10-27 22:32 |只看該作者
尼古丁 發表於 12-10-27 22:27
職業技女下陰會腫脹架, 佢條打底褲second skin咁貼, 成個形睇晒啦
我以為臨m 到下陰腫脹添~~

點評

尼古丁  咁我又冇特登睇下喎  發表於 12-10-27 22:37


瑪瑙宮

積分: 134334


120#
發表於 12-10-27 22:33 |只看該作者
sfmeow 發表於 12-10-27 22:30
我細個阿爸成日嚇我, 話排隊接我走果陣, 前面係阿差, 後面係阿星, 佢話排唔切隊我就會俾阿差阿星抱走. 我答 ...

以前D女人好慘架, 如果個BB唔似隻佬,
就好易比人話佢同人乜野乜野,
都唔知個BB係邊個既.


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo