尼古丁 發表於 12-10-27 21:31 
根據啊c徒法正講法, 長期停d " 朋友"係到
會好凍既, 就算啊 "朋友" 出左街, 都唔會升温
我就試過盛暑天, 滴住汗睇樓震住咁走
通街都有料到, 只係大家個 CHANNEL MATCH OR MATCH 唔到
咁囉.
咁為何室內會易停留呢 ?? IT IS BECAUSE, 室內, 好多地方見唔到太陽,
有D ROOM 仲可能長期不見天日, 冇人氣, 冇陽光, 冇新鮮空氣流通,
咁
見有D咁合適既地方, 仲邊會捨得離開呢 ??
一切有為法 如夢幻泡影 如露亦如電 應作如是觀
欲知前世因 今生受的是 欲知來世果 今生作的是
大千世界 無罣無礙 自去自來 自由自在 要生便生 莫找替代