自由講場

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   2


男爵府

積分: 9344

畀面勳章


101#
發表於 12-10-28 01:12 |只看該作者

引用:呢個世界就係咁..+我趕時間既,+絕對唔會笑

原帖由 k_lego 於 12-10-27 發表
呢個世界就係咁.. 我趕時間既, 絕對唔會笑笑口..
同埋如果唔想買, 唔係直行直過可以點? 我真係唔會出聲話 ...
同意




公爵府

積分: 27422

BK Milk勳章


102#
發表於 12-10-28 01:12 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

有時我趕時間或者真係冇散紙我都係直行直過,有時會擰一擰頭表示唔買囉mouth:



寶貝囡提早係12月8日出世喇~37w1d~7.4磅


大宅

積分: 3161


103#
發表於 12-10-28 01:16 |只看該作者
老老實實
我唔會買~但係我會笑一笑揮揮手


男爵府

積分: 8366


104#
發表於 12-10-28 01:26 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

我自己只會在星期六買旗,仲要果個賣旗的義工是穿著校服的。如果真係唔想買的時候,我會講句:「加油!」跟住離開。




冬天的味道


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


105#
發表於 12-10-28 01:29 |只看該作者
黎緊下星期六到我要一早起身陪阿女賣旗了!小女童軍賣旗日!mouth:冇得訓晏d!



男爵府

積分: 8831


106#
發表於 12-10-28 01:32 |只看該作者
tracy668899 發表於 12-10-27 21:43
今朝同阿仔做義工買旗......都唔明白D人可以,小朋友好有禮貌同你講 : 早晨, 先生/小姐 可唔可以幫手買支旗. ...
其實, 唔睬你, 唔望你, 已經算好架勒。以前讀中學時, 要賣旗,行近少少去問人, 啲人係用雙手臂撥/ong開你架。
真係幾難受架, 不過都係一種經歴。希望你仔仔唔好唔開心。


大宅

積分: 3827


107#
發表於 12-10-28 01:45 |只看該作者

回覆:kkvicky 的帖子

事實係而家太多賣旗係呃人嘅,當你日日返工都見到有人賣旗,仲要隔幾個星期,又見到同一班人係同一地方賣旗,你俾唔俾到咁多呢,又會唔會覺得佢哋係呃人嘅呢?




珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


108#
發表於 12-10-28 01:47 |只看該作者
對我黎講...
賣旗已經同派傳單差唔多...
真係唔好意思
星期三又賣星期六又賣
久唔久又一班人開枱舉旗叫人捐錢
義工就話參與其中一個活動啫
但對日日都行同一個地方既人
係一個麻木

好似以前我會捐錢
個心態係1,2蚊者又係多
好多時都係捐比第一個
貼住張旗就會比後面第二, 三, 四,五個叫你捐
如是者捐個3幾年
突然星期三又捐
突然又有人話籌款
突然丫貓丫狗又話係乜乜團體分支
我自己就唔識分
結果... 我一次過捐比我認為既機構
遇到有人上前問
都只係講句 "唔好意思"


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


109#
發表於 12-10-28 02:35 |只看該作者
回覆 papa2011 的帖子

但唔代表人哋一定要幫你買


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


110#
發表於 12-10-28 02:35 |只看該作者
現實是殘皓的, 給仔仔早上這一課吧


水晶宮

積分: 52056


111#
發表於 12-10-28 02:38 |只看該作者
樓主如果你個focus係覺得個小朋友被拒絕好hurt而你唔中意
咁我覺得你太保護佢啦

其他人, 即係陌生人, 無責任去please佢架
你對人有禮貌, 就一定要人地對番你有禮貌, 咁即係要求回報
對仔女來說, 唔係一個好價值觀bor

點評

k_lego    發表於 12-10-28 13:42
lojo11    發表於 12-10-28 09:01
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


112#
發表於 12-10-28 02:52 |只看該作者
我反而唔明點解你叫仔仔唔好叫菲庸 / 大陸人? 好似好種族歧視咁mouth:

點評

k_lego  其實佢地識分大陸人同香港人咩?  發表於 12-10-28 13:43
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


子爵府

積分: 11703


113#
發表於 12-10-28 03:05 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

我都試過同呀仔k1親子賣旗呀,有遇到好人,有個姨姨入左$50不特至,仲同我仔講,咁早出黎賣旗真係辛苦啦,快d賣完返去啦,都遇到2母女,個呀媽猛問咩機構,幫邊間買呀咁,有d帶住小朋友都會冇視你,可能自個次試左比人拒絕個種心情,至始之後每次見到賣旗,都會買,不過入1-2蚊囉

http://uccfs.paran.com/PUD/co/conut1004/IMG/20110227/1298810488_201102272141582684200601_0.jpg


子爵府

積分: 10123

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


114#
發表於 12-10-28 03:21 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

我同個女都試過d後生仔女直頭離遠就避開添反而年紀較大或者係公公婆婆會主動行埋黎。我讀書時賣旗真係易賣好多




公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


115#
發表於 12-10-28 03:24 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

樓主唔使咁執著,你在乎你個仔,但其他人唔會在乎你個仔,佢地只在乎自己感受,同樣你都不會在乎路人感受!可能人地行條街已經遇到n個賣旗小朋友,已經無心情!再者現在很多機構都用小朋友同老人家去做義工賣旗,駁同情!我捐錢只會睇機構,其他利用老人家同小朋友都不會捐




大宅

積分: 4005

好媽媽勳章 畀面勳章


116#
發表於 12-10-28 04:56 |只看該作者

引用:今朝同阿仔做義工買旗......都唔明白D人可

本帖最後由 rainbow.KC 於 12-10-29 09:14 編輯
原帖由 tracy668899 於 12-10-27 發表
今朝同阿仔做義工買旗......都唔明白D人可以,小朋友好有禮貌同你講 : 早晨, 先生/小姐 可唔可以幫手買支旗. ...

唔啋你都算好啦~有一次我c6同仔仔去賣旗,我c6比果亞叔不停用粗口駡添



要別人愛你只有一個祕訣,就是做一個值得愛的人。


伯爵府

積分: 15970

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 +4熱血勳章 親子王國15週年勳章


117#
發表於 12-10-28 07:33 |只看該作者
從社署容許更多所謂非牟利機構賣旗後,我便只會選擇性買。個人覺得很多也不是用作有需要之上,我曾見過XX街坊福利會賣,不排除佢會幫助老人,但我真的覺得佢可能將錢用作飲飲食食



況且有八逹通,我未必會有散紙,廿蚊我又不捨得


男爵府

積分: 6993


118#
發表於 12-10-28 07:54 |只看該作者

引用:我都試過同呀仔k1親子賣旗呀,有遇到好人,

原帖由 牛皇妹 於 12-10-28 發表
我都試過同呀仔k1親子賣旗呀,有遇到好人,有個姨姨入左$50不特至,仲同我仔講,咁早出黎賣旗真係辛苦啦, ...
我之前學生時期都試過
果時個叔叔明明走左,但聽到我叫啲人買旗,走返轉頭,仲同我講知到賣旗好辛苦,雖然捐唔多,但我都好感動!以家除非無散紙,唔係大多數都會買


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


119#
發表於 12-10-28 08:01 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

我囡就5歲。賣旗前我幫佢打咗個底




伯爵府

積分: 17492

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


120#
發表於 12-10-28 08:07 |只看該作者
上次我帶我女去賣,我女見人唔睬佢,第1反應發嬲,跟住我話佢,唔洗唔開心,唔係人人都會買,可能人地無散子,跟住佢都無咩MOOD叫人買,之後我咪自己做多幾次比佢睇,當然都有人唔買啦,不過我都係想比佢試下去賣旗,比佢知道唔同人既態度,都OK呀

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo