烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 8207


101#
發表於 12-11-1 02:11 |只看該作者

引用:Quote:pepper_mama+發表於+12-11-1+01:41+

原帖由 tammy2008 於 12-11-01 發表
一般海綿不用加水 / 奶的耶~~

一般戚風才會, 所以會濕潤不止一點點...
撞鬼囉,我又見好多日式芝士蛋糕有加奶嘅?




水晶宮

積分: 50566


102#
發表於 12-11-1 02:30 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-11-1 02:11
撞鬼囉,我又見好多日式芝士蛋糕有加奶嘅?
唉唷 ~ 芝士蛋糕又是另一種做法~~

不同的耶 ~~

蛋糕食譜萬幾個呀~~


伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


103#
發表於 12-11-1 04:07 |只看該作者

引用:Quote:小雄維尼+發表於+12-10-30+23:47+我

原帖由 tammy2008 於 12-10-30 發表
挫折感用佢來鞭策自己嘛...唔整點有進步呀......

有冇試過呢個呀 : http://blog.sina.com.cn/s/blog_60531 ...
多謝食譜,剛完成了,很好吃,但我用了六吋模比較少了,發得頗高,我估用八吋就ok



希望明天會更好....


水晶宮

積分: 50566


104#
發表於 12-11-1 10:41 |只看該作者
miki老鼠 發表於 12-11-1 04:07
多謝食譜,剛完成了,很好吃,但我用了六吋模比較少了,發得頗高,我估用八吋就ok



...
有冇圖啊 ...

係呀....最少要8寸模架......用8寸模會焗到滿頂的耶 ~~


男爵府

積分: 8207


105#
發表於 12-11-1 12:42 |只看該作者

引用:Quote:miki老鼠+發表於+12-11-1+04:07+多謝

原帖由 tammy2008 於 12-11-01 發表
有冇圖啊 ...

係呀....最少要8寸模架......用8寸模會焗到滿頂的耶 ~~
我得個6寸模咋喎,係咪要減d份量?




伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


106#
發表於 12-11-1 12:57 |只看該作者

引用:Quote:miki老鼠+發表於+12-11-1+04:07+多謝

原帖由 tammy2008 於 12-11-01 發表
有冇圖啊 ...

係呀....最少要8寸模架......用8寸模會焗到滿頂的耶 ~~
無啊,一倒扣完就兩條友食哂mouth:加上個模細,個蛋糕因此升得好樣衰,我驚嚇親朋友無影相



希望明天會更好....


水晶宮

積分: 50566


107#
發表於 12-11-1 13:52 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-11-1 12:42
我得個6寸模咋喎,係咪要減d份量?
要呀~ 減一半罷~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo