自由講場

跳至

首頁
45678...16

尾頁
   5


公爵府

積分: 29789


101#
發表於 12-11-15 11:11 |只看該作者

引用:睇完呢個帖!第一個感覺就係唔好再話內地人(

原帖由 宦官 於 12-11-15 發表
睇完呢個帖!
第一個感覺就係唔好再話內地人(部份)點點點喇!
你同佢地相差無幾!
我老公帶仔仔出街次次都係自由行讓位比佢架。




禁止訪問

積分: 4287


102#
發表於 12-11-15 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59166


103#
發表於 12-11-15 11:18 |只看該作者
我手腳齊全, 見到你地會讓座。
只不過條腰會好痛, 你坐完俾番我坐啊下~~hehe


大宅

積分: 1020


104#
發表於 12-11-15 11:21 |只看該作者

引用:係教育問題,係日本或台灣,呢啲情況不會出

原帖由 babyheima 於 12-11-15 發表
係教育問題,係日本或台灣,呢啲情況不會出現,我都不停教個仔要讓人,因為可以讓坐係一種福氣(呢句係之前 ...






已刪除用户

積分: 2464


105#
發表於 12-11-15 11:27 |只看該作者

引用:Quote:兔仔得媽+發表於+12-11-15+10:40+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


106#
發表於 12-11-15 11:36 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

其實我覺得樓主唔係想講人地唔讓座呢個問題,因為樓主係見到有位,而係想講坐緊果d人慌死你想佢地讓個位出黎既心態~

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


禁止訪問

積分: 3720


107#
發表於 12-11-15 11:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1665


108#
發表於 12-11-15 11:47 |只看該作者

引用:坐優先席已經衰!仲要玩埋電話!http://www.g

原帖由 宦官 於 12-11-15 發表
坐優先席已經衰!仲要玩埋電話!
http://www.geocities.jp/cha_558/column/diary0607.html





大宅

積分: 2155


109#
發表於 12-11-15 11:49 |只看該作者

引用:Quote:兔仔得媽+發表於+12-11-15+10:40+

原帖由 宦官 於 12-11-15 發表
本帖最後由 宦官 於 12-11-15 10:55 編輯
如果咁啱架車爆滿而無有需要人士,比其他人坐係無可厚非。
但當到真係有公公婆婆, 大肚婆等上車,果啲坐咗响優先坐嘅學生哥,ol就應該自動讓返個位出嚟,否則就失卻優先座原意。
唔止台灣同日本,泰國都有專門比僧侶坐嘅位,真係一見佢哋上車,啲人自動識do 起返身。

過去的消失了,該重新上路!


琥珀宮

積分: 156750

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


110#
發表於 12-11-15 11:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+~DEL~+於+12-11-14+發表看到

原帖由 ivycowcow 於 12-11-15 發表
同意。就算我放工累,見到咁既情況我一定讓。我冇咁厚面皮仲坐係度扮睇唔到。我深信抱住小朋友的媽媽比我更 ...
係囉,放左工有幾攰啊,6點個堆全部office 工。都坐左成日啦。頭幾個回覆真係


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


111#
發表於 12-11-15 11:52 |只看該作者
咁~~ 有位喎~~ 點解重要人讓坐緊個位呢???

另外, 個阿嬸都係提樓主有坐, 怕佢睇唔到O者......................


琥珀宮

積分: 156750

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


112#
發表於 12-11-15 11:53 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

樓主,你係唔係上車後同班人有eye contact ????????所以佢地覺得你想佢地讓位??個阿嬸就比說話你聽???


禁止訪問

積分: 3720


113#
發表於 12-11-15 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 156750

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


114#
發表於 12-11-15 11:56 |只看該作者

引用:係咪無經濟能力就唔可以出街? 無論搭巴士、

原帖由 小倩 於 12-11-15 發表
係咪無經濟能力就唔可以出街?
無論搭巴士、搭地鐵
一講到讓座話題,好多人都話“咁想坐咪搭的士囉",又或“ ...
仲話想坐就去總站搭


侯爵府

積分: 24196


115#
發表於 12-11-15 12:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小倩+於+12-11-15+發表係咪無

原帖由 LedTV 於 12-11-15 發表
仲話想坐就去總站搭
我係架,長途車一坐就個幾鐘,我真係無力抱住阿仔囉,而且阿仔又一定唔肯企個幾鐘,咁點解唔返總站搭?我一定有位座又唔會煩到人!


琥珀宮

積分: 156750

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


116#
發表於 12-11-15 12:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LedTV+於+12-11-15+發表仲話

原帖由 ilikethis2005 於 12-11-15 發表
我係架,長途車一坐就個幾鐘,我真係無力抱住阿仔囉,而且阿仔又一定唔肯企個幾鐘,咁點解唔返總站搭?我一 ...
又唔知樓主邊區,以長沙灣去屯門為例,多數係旺角開出巴士。咁你會唔會行去旺角搭?


大宅

積分: 1665


117#
發表於 12-11-15 12:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LedTV+於+12-11-15+發表仲話

原帖由 ilikethis2005 於 12-11-15 發表
我係架,長途車一坐就個幾鐘,我真係無力抱住阿仔囉,而且阿仔又一定唔肯企個幾鐘,咁點解唔返總站搭?我一 ...
咁如果係頭第5個站,你會唔會坐車去到總站先再搭架?




禁止訪問

積分: 3720


118#
發表於 12-11-15 12:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 156750

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


119#
發表於 12-11-15 12:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LedTV+於+12-11-15+發表仲話

原帖由 ilikethis2005 於 12-11-15 發表
我係架,長途車一坐就個幾鐘,我真係無力抱住阿仔囉,而且阿仔又一定唔肯企個幾鐘,咁點解唔返總站搭?我一 ...
你講既總站可能好近 ,我以前都住巴士總站附近,行去總站只係5mins...不過我無需要坐,所以未行過。


琥珀宮

積分: 156750

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


120#
發表於 12-11-15 12:06 |只看該作者

引用:坐優先席已經衰!仲要玩埋電話!http://www.g

原帖由 宦官 於 12-11-15 發表
坐優先席已經衰!仲要玩埋電話!
http://www.geocities.jp/cha_558/column/diary0607.html
連日本都係咁


首頁
45678...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo