婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 472


101#
發表於 13-1-3 11:58 |只看該作者
我同佢食飯, 只是比我食魚尾, 想夾其他部位, 即刻BILIBALA...
平時老爺多數唔是度, d 餸好刻薄.. 讓豆腐是匙更咁大的豆腐上放一粒"識"仔咁大的肉, 用豉油蒸, 或者是同樣SIZE的肉讓大大件的勝gwah.

我老爺返黎就講到平時都好好膳食咁..
我夾餸, 佢就訂住我對筷子, 我專登在老爺面前夾魚腩食.
第2日, 碟魚放到離我遠一遠..

有一次一家人去食飯, 食到最尾,
99叫我飲埋D湯, 我話飽, 唔飲了,
我叫佢飲,
佢話: D湯都唔靚的.

佢D行為真是...

真是好有教養囉...
人中的極品丫...


子爵府

積分: 10780


102#
發表於 13-1-3 18:49 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

趁c6唔響度就俾說話我聽




大宅

積分: 2352

好媽媽勳章


103#
發表於 13-1-3 19:23 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

1.強人所難!
2.唯我(99)獨尊!


男爵府

積分: 5867

BK Milk勳章


104#
發表於 13-1-7 17:15 |只看該作者
好憎佢成日亂放d野(最尾我睇唔過眼幫佢執), 讓多d位比佢擺野, 但佢依然係唔夠位擺野, 連阿仔d baby food的樽都要儲...好煩呀~~~用來出門前著鞋放手袋張凳, 又永遠會放袋野向度, 例如火龍果...公仔面...雜物咁啦...想點啫, 垃圾婆咩! 又鍾意成日半夜煮野, 放成晚唔放入雪櫃, 唉...都未計佢食煙飲酒講粗口...


大宅

積分: 4007


105#
發表於 13-1-7 18:43 |只看該作者

引用:最唔鍾意佢裝大大碗飯比我,我都已經同佢同

原帖由 chichi820 於 13-01-02 發表
最唔鍾意佢裝大大碗飯比我,我都已經同佢同埋我老公講左,話食唔到咁多飯,但佢依然唔聽,
我老公叫我撥番D飯落 ...
我99開頭都係咁,不過我試過幾次食剩飯然後當佢面撥唒落枱面(因為我隻碗要裝湯)之後佢就無再夾硬放飯入我碗了




複式洋房

積分: 407


106#
發表於 13-1-7 23:27 |只看該作者
wingwong1102 發表於 13-1-7 18:43
我99開頭都係咁,不過我試過幾次食剩飯然後當佢面撥唒落枱面(因為我隻碗要裝湯)之後佢就無再夾硬放飯入我 ...
我99就中意用大湯碗裝湯,飲咗又食唔到反,我都係唔好意思倒反落去,唔衛生,一係俾c6飲,但有次反胃先冇再咁。原來我都覺得我62/99ok,又唔同住,一年大時大節先一齐食。99唯一中意搵唔到仔就搵我,但係辦公時間,你搵唔到,佢都唔會係我公司出現架我62又中意仲大頭鬼,以前以為老人家中意同啲friens晒下,但最近一件事令我覺得佢地好唔體諒,尤其佢自己個仔,所以我開始好憎佢地,唔想再見:;pppp:


大宅

積分: 1264


107#
發表於 13-1-8 04:39 |只看該作者

引用:趁c6唔響度就俾說話我聽 +

原帖由 LubiLubi 於 13-01-03 發表
趁c6唔響度就俾說話我聽
一樣


別墅

積分: 881


108#
發表於 13-1-8 11:05 |只看該作者
回覆 wingwong1102 的帖子

嘩...我唔敢撥曬係到檯到啊,好似好衰咁...
但我成日都會同C6講,我食唔落啊,叫佢唔好裝咁多啦,如果唔係唔番去食架:;pppp:
我C6就會話佢媽,叫你唔好裝咁多啦...但99都係個句,食唔曬由佢啦,咁其實如果佢裝少D我又食得曬又唔會有人話佢,點解佢唔識調轉頭諗呢,如果唔夠飯我可以再裝架嘛!!!


男爵府

積分: 6442


109#
發表於 13-1-8 12:10 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

污糟




水晶宮

積分: 62389


110#
發表於 13-1-8 12:14 |只看該作者
係我唔識聽佢地D鄉下話時,
佢直頭係我前面同C6係咁用鄉下話講我(切我生豬肉)壞話。
當我大部份都聽得明嘅時候,我都係乍唔識。
後來跟著佢知到我識聽,佢就係我後面講
真係超唔專重人,無禮貌


男爵府

積分: 5444

畀面勳章


111#
發表於 13-1-8 12:15 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

聽到佢把聲,見到佢個人,已經恨之入骨!!


侯爵府

積分: 21308


112#
發表於 13-1-8 12:18 |只看該作者

引用:Quote:Monique2007+發表於+12-12-3+09:23+

原帖由 chanjessie0627 於 12-12-03 發表
我隻99會開埋我衣櫃同鞋櫃,嗰次佢係第一次黎我屋企咋,我都唔知有乜好睇,但我只係覺得佢好冇禮貌,好唔 ...
我99都係


別墅

積分: 531


113#
發表於 13-1-8 14:18 |只看該作者
Ccb1031 發表於 13-1-8 12:15
聽到佢把聲,見到佢個人,已經恨之入骨!!


我的心聲


大宅

積分: 1462


114#
發表於 13-1-8 15:11 |只看該作者
回覆 arlokmama 的帖子

same same


大宅

積分: 1049


115#
發表於 13-1-8 16:11 |只看該作者
如果一早知道99是這樣麻煩, 骯髒, 是非, 扮可憐..............我不會同c6結婚 ! (講真)


大宅

積分: 2661


116#
發表於 13-1-8 16:21 |只看該作者

回覆:isiswu 的帖子

馬後炮,重男輕女,多管閒事,同一樣野,姑奶講就真理,我地講野廢up。




男爵府

積分: 8367

BK Milk勳章


117#
發表於 13-1-8 16:53 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

我最憎佢話我屋企人!!!!


大宅

積分: 2723


118#
發表於 13-1-8 20:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+萌貓+於+12-12-04+發表都係衛

原帖由 isiswu 於 12-12-05 發表
我99都係萬用刀、萬用剪再加埋萬用布真係好唔衛生好嚇人囉



...
我6299都係好多廚房野都變左萬能




大宅

積分: 2744

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


119#
發表於 13-1-8 21:20 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

因我未同男友註冊,所以我只會叫佢做伯母,最討厭佢做關於我囡嘅野,從來吾會問過我,乜都先斬後奏.個人好污JOE……


大宅

積分: 2451


120#
發表於 13-1-8 21:33 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

大肚時見親都話我個肚細,咁又唔見佢煲野比我補一補?
BB出左世先來過一次,仲要返完大陸玩唔知有冇菌,之後又埋怨我地唔比個孫佢探,其實係佢唔肯過來要我地帶阿B過佢度去佢D隣居度威!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo