心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 41557


101#
發表於 06-6-12 15:52 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

IVY

我係情人節前一日架~~
即係213,我個囡都係呢日架~~~
我81年~~


伯爵府

積分: 18231


102#
發表於 06-6-12 15:53 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

我又未見過你真人, 好難估woo~
WINNIEYIP 寫道:
乜禾似後生D咩 定似老D呀


公爵府

積分: 28065


103#
發表於 06-6-12 15:54 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

有...緊有啦....不過我d道理o岩d :mrgreen:

QUINCY121HK 寫道:
IVY,
我......杉菜.....係米好有道理呢........


伯爵府

積分: 18231


104#
發表於 06-6-12 15:54 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

我係78年7月3日ga~
我有冇份慶祝呀?
小小靖 寫道:
[quote]
Ivy124 寫道:
今日開始我會記住架喇...78年3月11號...1月就同qc慶祝3月就同winnie慶祝...okok...記低晒 :mrgreen:


仲有我呀~~~
我係2月架~~~~
我有無份慶祝架~~~[/quote]


珍珠宮

積分: 41557


105#
發表於 06-6-12 15:56 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

令妃

原來係同我老公同年喎~~~


侯爵府

積分: 22858


106#
發表於 06-6-12 15:57 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

各位,


公爵府

積分: 28065


107#
發表於 06-6-12 15:57 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

收到收到...唔...25歲重好後生喎...快d追多個啦

小小靖 寫道:
IVY

我係情人節前一日架~~
即係213,我個囡都係呢日架~~~
我81年~~


公爵府

積分: 28065


108#
發表於 06-6-12 16:00 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

實有...實有...等我整番張list先...

[quote]
elaineho73 寫道:
我係78年7月3日ga~
我有冇份慶祝呀? [quote]


公爵府

積分: 28065


109#
發表於 06-6-12 16:02 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

BYEBYE....今晚見喇 :-(

QUINCY121HK 寫道:
各位,


珍珠宮

積分: 41557


110#
發表於 06-6-12 16:03 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

Ivy124 寫道:
收到收到...唔...25歲重好後生喎...快d追多個啦


我囡仲好細咋喎~~
等佢大過少少先算啦~~~


伯爵府

積分: 18231


111#
發表於 06-6-12 16:04 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

你老公幾月ga?
Winnie 同我細女同日生日~
小小靖 寫道:
令妃

原來係同我老公同年喎~~~


珍珠宮

積分: 41557


112#
發表於 06-6-12 16:07 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

令妃

我老公9月架~~


公爵府

積分: 28065


113#
發表於 06-6-12 16:08 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

生日會名單:
1月: Ivy124 - 1月24號
QC - 1月21號
2月: 小小靖 & bb - 2月13號
3月: Winnie - 3月11號
7月: Elaine - 7月3號

重有無人參加生日party呀...有就報名啦

[size=xx-large]靜藍媽...你幾時生日架?


公爵府

積分: 29725


114#
發表於 06-6-12 16:10 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

拱要七雷一齊慶祝吓喇~~~
禾拱大個女,得計埋你細囡刀械第四個識既朋友同禾同一日生核,一個是中學時寄宿同學,佢同禾同年同月同日天呀,一個禾老友細佬,(e+械禾契細佬),一個械禾助part-time時一個客,豬後就到你細囡喇 [quote]
elaineho73 寫道:
你老公幾月ga?
Winnie 同我細女同日生日~ [quote]


公爵府

積分: 29725


115#
發表於 06-6-12 16:11 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

拱禾咪仲大過靖妹魯工
小小靖 寫道:
令妃

我老公9月架~~


公爵府

積分: 29725


116#
發表於 06-6-12 16:13 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

化拱巧快就要同易令慶祝囉~~~
比比巧似2月1日呀~~c伙唔肯定天,
豬媽就............sorry~~1月幾呢?????????
Ivy124 寫道:
生日會名單:
1月: Ivy124 - 1月24號
QC - 1月21號
2月: 小小靖 & bb - 2月13號
3月: Winnie - 3月11號
7月: Elaine - 7月3號

重有無人參加生日party呀...有就報名啦

[size=xx-large]靜藍媽...你幾時生日架?


公爵府

積分: 29725


117#
發表於 06-6-12 16:17 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

乜易令你都械78年架~~~你地拱快嫁得七既
禾就.................. :-( :-( :-( 巧彩最佳刀嫁到 禾成日睇你個名以為你73年天
[/quote]


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


118#
發表於 06-6-12 16:19 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41557


119#
發表於 06-6-12 16:25 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

WINNIEYIP 寫道:
拱禾咪仲大過靖妹魯工 [quote]


第一次同你打邊爐既時候,佢就知你大過佢dd喇~~~


公爵府

積分: 28065


120#
發表於 06-6-12 16:26 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

等我一陣入宮問下靜藍媽先....phoebe就肯定未起身啦

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
化拱巧快就要同易令慶祝囉~~~
比比巧似2月1日呀~~c伙唔肯定天,
豬媽就............sorry~~1月幾呢????????? [quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo