自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 387


101#
發表於 12-12-23 01:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannymk+於+12-12-22+發表樓

原帖由 imwinwinma 於 12-12-23 發表
24個人點夠食呀
未打完就出咗又要煮餐飽!洗碗都洗到手軟。下年出街食啦




珍珠宮

積分: 43732


102#
發表於 12-12-23 01:18 |只看該作者
做節,有雞就得啦,其實煮個個好辛苦,你都要企係佢到諗下先,你覺得唔好下年開始你試下親自煮就明白佢

點評

Brenda302  煮唔算辛苦, 反而買, 拎, 洗, 先最辛苦!   發表於 12-12-23 14:48


子爵府

積分: 12556

畀面勳章


103#
發表於 12-12-23 01:18 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

無煮


珍珠宮

積分: 43732


104#
發表於 12-12-23 01:19 |只看該作者
做節開開心心最重要,食乜重要咩?


子爵府

積分: 10470


105#
發表於 12-12-23 01:19 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

做人要識感恩,煮埋比你食仲要上網唱人。比錢大晒咩。唔鐘意咪出去食囉。一係你煮。



點評

par3186  唔系唱...咁難聽咖, 上0黎講下等D JM平衡下自己心理0者  發表於 12-12-23 13:16


子爵府

積分: 12037

好媽媽勳章


106#
發表於 12-12-23 01:20 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

一個人煮8個人既餸都幾頭痕,仲要做冬日子D餸根本買唔落手,樓主不如下年你試下煮,我諗一定好好餸




公爵府

積分: 27148


107#
發表於 12-12-23 01:28 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

我99一個人煮嘅
myphoto.jpg



點評

Brenda302  嘩! 你奶奶真係七手八臂呀! 要我煮咁多餸, 我要煮一日呀! 重想死添.  發表於 12-12-23 14:54
家龍mA    發表於 12-12-23 02:01


子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


108#
發表於 12-12-23 01:30 |只看該作者

引用:樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典! 1:

原帖由 fannymk 於 12-12-22 發表
樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典!

1:蒸雞一隻
平時新年10個8個人我已經覺得d碗堆滿昇盤,24個人。。。。。。難以想像。
btw你99打苦頭?




珍珠宮

積分: 35654


109#
發表於 12-12-23 01:37 |只看該作者

回覆:萬榮太太 的帖子

娶左你真係好,有個鐘意洗碗既新抱,我煮乜都劑


男爵府

積分: 8148


110#
發表於 12-12-23 01:40 |只看該作者

引用:如題....+我想八下0者我99就系..1.+生菜

原帖由 par3186 於 12-12-22 發表
本帖最後由 par3186 於 12-12-22 22:52 編輯

如題.... 我想八下0者
都唔係真係好差姐,係個午餐肉麻麻地啦,咁多個送都係一個搞掂其實都好辛苦架,不如掉轉諗有人煮埋比你食感下恩丫


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


111#
發表於 12-12-23 01:45 |只看該作者

回覆:par3186 的帖子

你吾夠我9962往年勁。
隔夜菜一碟,一碟炒菜心,隔夜魚,隔夜雞,滾d丸湯,梅哂既白灼蝦




水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


112#
發表於 12-12-23 01:51 |只看該作者
99煮左炒鵝 生菜 西芹肉片 羊肉湯 同蝦
佢煮野好好味 不過就未食過佢煮既花巧餸 可能唔識整掛


子爵府

積分: 12427


113#
發表於 12-12-23 02:30 |只看該作者

引用:Quote:fannymk+發表於+12-12-22+23:43+樓主

原帖由 0203Ma 於 12-12-23 發表
嘩! 24人? 仲要有翅食? 你奶奶都頂瓜瓜啦! 唔好叫我煮, 淨係要招呼24人我都想暈
...
99唔識煲翅,是62出品




子爵府

積分: 12427


114#
發表於 12-12-23 02:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannymk+於+12-12-22+發表樓

原帖由 TPMummy 於 12-12-23 發表
因為咁就唔番去做節!
No,仲有其他原因!不過C6一年多次做節,都是我洗碗,有2個新抱,系件細Q埋手遞埋比佢食!當我妹仔!




子爵府

積分: 12427


115#
發表於 12-12-23 02:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannymk+於+12-12-22+發表樓

原帖由 imwinwinma 於 12-12-23 發表
24個人點夠食呀
次次都要洛街食宵夜




子爵府

積分: 12427


116#
發表於 12-12-23 02:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannymk+於+12-12-22+發表樓

原帖由 aki0106 於 12-12-23 發表
平時新年10個8個人我已經覺得d碗堆滿昇盤,24個人。。。。。。難以想像。
btw你99打 ...
這個一定啦!但平常每月有比家用都是咁!無計




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


117#
發表於 12-12-23 08:17 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

有呢d食未好囉




侯爵府

積分: 20778


118#
發表於 12-12-23 10:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TPMummy+於+12-12-23+發表因

原帖由 fannymk 於 12-12-23 發表
No,仲有其他原因!不過C6一年多次做節,都是我洗碗,有2個新抱,系件細Q埋手遞埋比佢食!當我妹仔 ...
我都係架喎,次次如果係屋企食,都係我幫手煮+洗碗,另外個新抱都係唔做架。




珍珠宮

積分: 31967

畀面勳章 環保接龍勳章


119#
發表於 12-12-23 10:24 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

我哋做冬有7個大人1個小朋友,奶奶話係屋企煮,我哋話唔使佢煮,大家出街食,最緊要齊齊整整一齊食飯!



人的一生就像在拉屎,有時你已經很努力了,可出來的只是一個屁。..


大宅

積分: 3012


120#
發表於 12-12-23 10:51 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

樓主,體諒下啦!

點評

par3186  無咁嚴重...可能我真系諗錯左方向啦...TKS  發表於 12-12-23 13:17

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo