時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 392


101#
發表於 13-1-6 21:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2552


102#
發表於 13-1-6 21:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


103#
發表於 13-1-6 21:48 |只看該作者

引用:Quote:Vancomy~+發表於+13-1-6+21:29+1.+與

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6384


104#
發表於 13-1-6 21:49 |只看該作者

引用:Quote:simon138+發表於+13-1-6+20:54+綱上

原帖由 joanl28 於 13-01-06 發表
不要偷換
說有支持政府遊行就是極權國家的是毫無公信力的蘋果日報,這是很多人知,不明你為何要說網上....
多謝指教。可否指出一兩件人民出來支持政府的事呢?





禁止訪問

積分: 2552


105#
發表於 13-1-6 21:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2552


106#
發表於 13-1-6 21:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


107#
發表於 13-1-6 22:51 |只看該作者
simon138 發表於 13-1-6 21:49
多謝指教。可否指出一兩件人民出來支持政府的事呢?

呢個算唔算?

點評

Vancomy~  這是遊行嗎?  發表於 13-1-6 23:56
CKBB  勝於雄辯  發表於 13-1-6 23:47
天朗氣清


男爵府

積分: 7335


108#
發表於 13-1-6 23:46 |只看該作者
有人支持政府又質疑人地又話d極權國家先有。咩都佢地講哂

硬接受唔到事實!


禁止訪問

積分: 392


109#
發表於 13-1-6 23:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 441


110#
發表於 13-1-6 23:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6384


111#
發表於 13-1-7 00:00 |只看該作者

引用:Quote:tinlong22+發表於+13-1-6+22:51+呢個

原帖由 Vancomy~ 於 13-01-06 發表
這是遊行嗎?
他們就如梁粉(我不是説做粱粉有甚麼不對)。




禁止訪問

積分: 2552


112#
發表於 13-1-7 00:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6384


113#
發表於 13-1-7 00:25 |只看該作者

引用:Quote:simon138+發表於+13-1-7+00:00+他們

原帖由 joanl28 於 13-01-07 發表
我比較想知的是
當你看到有關圖片
在你眼中的定義,那美國又是否極權國家 ?
我想這是選總統時的相,正如CY選特首時有fans一樣。但我的感覺是他們可以自己選總統,但香港就由1200人"代"你選特首。




禁止訪問

積分: 2552


114#
發表於 13-1-7 00:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2552


115#
發表於 13-1-7 00:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


116#
發表於 13-1-7 09:31 |只看該作者
Vancomy~ 發表於 13-1-6 23:55
這是遊行嗎?

這是BBQ野餐?
天朗氣清


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


117#
發表於 13-1-7 09:38 |只看該作者
本帖最後由 tinlong22 於 13-1-7 09:39 編輯
simon138 發表於 13-1-7 00:00
他們就如梁粉(我不是説做粱粉有甚麼不對)。

我幅圖點止如梁粉咁簡單
簡直係個人崇拜啦
你係香港見到有一堆牌寫住我愛CY?

天朗氣清


大宅

積分: 2358


118#
發表於 13-1-7 12:17 |只看該作者
Vancomy~ 發表於 13-1-6 21:29
1. 與其話支持,不如話想post上fb威。都話囉,你見過有官方單位網上公開招聘,咁咪post出黎囉,呢d先係 ...

真佩服各下既耐性! 對牛彈琴都不厭其煩。高EQ

我就係講番果兩句啫 ... 裝睡的人叫不醒,扮盲的人包拗頸。


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


119#
發表於 13-1-7 13:45 |只看該作者
Bugslife 發表於 13-1-7 12:17
真佩服各下既耐性! 對牛彈琴都不厭其煩。高EQ

我就係講番果兩句啫 ... 裝睡的人叫不醒,扮盲的 ...
裝睡的人叫不醒,扮盲的人包拗頸
依句送俾之前捐錢俾t鄭大班電台班人就最啱


大宅

積分: 2358


120#
發表於 13-1-7 18:54 |只看該作者
BEACHLADY 發表於 13-1-7 13:45
裝睡的人叫不醒,扮盲的人包拗頸
依句送俾之前捐錢俾t鄭大班電台班人就最啱
...
牛頭唔搭馬嘴!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo