跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22642


101#
發表於 06-6-30 12:29 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

蝦蝦 寫道:
你話我都好想知


我答佢都唔知道點解呢........


水晶宮

積分: 58802


102#
發表於 06-6-30 12:30 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

所以我多數多人就同kelly講話一次咋, 明天先再同你玩過啦
[quote]
Chun112 寫道:
比我心痛c.

各位我係到都要提醒各位媽咪, 帶小朋友去公園玩滑梯真係要小心d, 睇住自己bb之外, 重要留意其他大個d小朋友.
因Marco仔上個星期六同佢去sir滑梯(山洞sir滑梯), 我都睇到實, 我個仔當時準備sir落去, 點知有個4,5歲男仔, 在上面一推我個仔就向前跌,我都來不及, 個咀撞落滑梯邊即時流血, 跟住就大哭, 我當時好似癲左, 一路同marco仔止血, 一路間個小朋友你媽咪係邊, 原來佢媽咪係好遠好遠跟本就睇吾見個仔, 我冇怪個小朋友, 我怪佢媽咪吾好好睇住個仔, 跟住我見到佢媽咪就


大宅

積分: 1004


103#
發表於 06-6-30 12:31 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

你地要訓練BB自己識由床落地喎, 日禮自己上落沙發冇問題, 上唔到大人床, 企起床边哭, 落床就識用腳先落, 不過有時就零空吊住, 唔上唔落就大哭~~

sammifanlp 寫道:
touch wood, 佢由床碌落地, 我次次都接到
[quote]
蝦蝦 寫道:
我真係唔知點解 :-( :-( 我係睇住佢撞架, 但真係無可能接住佢 :-( 所以只有講, 好邪 ....


侯爵府

積分: 22642


104#
發表於 06-6-30 12:31 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

sammifanlp 寫道:
咁kelly就未


瑤瑤真係曳曳.........


大宅

積分: 1004


105#
發表於 06-6-30 12:33 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

OUT 咗, 有咩風水問題呢??

[quote]
sammifanlp 寫道:
我仲未有時間同老公講

你參加


公爵府

積分: 28259


106#
發表於 06-6-30 12:34 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

特價係咁架喇, 我都係搵有我碼而又最 fit 身, 唔理佢乜野色, 我就買 (其實我好難買到岩心水泳衣).

所以上次我去黃金泳灘著果套泳衣, 我勁唔鐘意隻色, 但都冇法

sammifanlp 寫道:
我想要果2款都無我個碼 :-(
[quote]
蝦蝦 寫道:
咁你有乜野收鑊o者, 買到岩水心既泳衣未? 折埋仲抵
[/url]


大宅

積分: 1004


107#
發表於 06-6-30 12:35 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

蝦, 你著綠色都幾好睇丫


水晶宮

積分: 58802


108#
發表於 06-6-30 12:36 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

佢識
不過佢有時係床上邊


公爵府

積分: 28259


109#
發表於 06-6-30 12:36 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

蝦仔都係喎
mayken1612 寫道:
[quote]
sammifanlp 寫道:
咪係囉
捉住佢又x開你喎


瑤瑤而家係街度, 成日都撇開婆婆隻手, 自已行 [/quote]
[/url]


水晶宮

積分: 58802


110#
發表於 06-6-30 12:37 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

但佢果d多數都係三點式
米奇 $399 * 0.7 = $ 279.3 不過都係無晒 m 碼
[quote]
蝦蝦 寫道:
特價係咁架喇, 我都係搵有我碼而又最 fit 身, 唔理佢乜野色, 我就買 (其實我好難買到岩心水泳衣).

所以上次我去黃金泳灘著果套泳衣, 我勁唔鐘意隻色, 但都冇法


水晶宮

積分: 58802


111#
發表於 06-6-30 12:38 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

隻色都好shape呀
[quote]
AhMic 寫道:
蝦, 你著綠色都幾好睇丫


公爵府

積分: 28259


112#
發表於 06-6-30 12:41 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

kelly 唔識自己落床? 蝦仔而家野野都會趴轉自己落床架, 好搞笑

sammifanlp 寫道:
touch wood, 佢由床碌落地, 我次次都接到
[quote]
蝦蝦 寫道:
我真係唔知點解 :-( :-( 我係睇住佢撞架, 但真係無可能接住佢 :-( 所以只有講, 好邪 ....
[/url]


水晶宮

積分: 58802


113#
發表於 06-6-30 12:44 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

佢識
不過佢有時係床上邊


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


114#
發表於 06-6-30 12:46 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

[quote]
sammifanlp 寫道:
自己: 4對涼鞋, 1個背囊, 1個旅行袋, 2條西褲
老公: 3對sock, 2件內衣, 1個銀包
亞媽: 2件內衣, 1個銀包, 4支清潔劑

[quote]

收獲好豐富woh,不過點解kelly無份


侯爵府

積分: 22642


115#
發表於 06-6-30 12:46 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

蝦蝦 寫道:
kelly 唔識自己落床? 蝦仔而家野野都會趴轉自己落床架, 好搞笑


pat pat向天落床........., 係唔係咁樣呀....


水晶宮

積分: 58802


116#
發表於 06-6-30 13:02 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

因為一心買野俾自己, 所以我琴日一去就去


男爵府

積分: 5948


117#
發表於 06-6-30 13:03 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

HI ALL,
好快又搬啦, c 啦, 我重未得閒溫書呀, 唔好打呀呀

囡囡開始放假啦, 今晚立即踢佢去奶奶到訓啦

may,
點解唔叫細瑤唔著褲影呀~


水晶宮

積分: 58802


118#
發表於 06-6-30 13:03 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

係呀
[quote]
mayken1612 寫道:
pat pat向天落床........., 係唔係咁樣呀....


侯爵府

積分: 22642


119#
發表於 06-6-30 13:06 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

[quote]
sammifanlp 寫道:
因為一心買野俾自己, 所以我琴日一去就去


侯爵府

積分: 22642


120#
發表於 06-6-30 13:08 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 12)

gemini 寫道:

may,
點解唔叫細瑤唔著褲影呀~


瑤瑤un un ,好少唔著同佢影, 裸照都無嘜.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo