想生BB

跳至

首頁
45678...14

尾頁
   2


男爵府

積分: 6458


101#
發表於 13-1-25 11:57 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

我都等緊check ar, 又有嗰d好似既感覺 (不過個個都凝住有mouth:)
希望ms m 唔好搵我~齊齊過版


男爵府

積分: 6458


102#
發表於 13-1-25 11:58 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

個個月


伯爵府

積分: 17239


103#
發表於 13-1-25 12:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilovedancendanc+於+13-01-25

原帖由 YY1111 於 13-01-25 發表
我都希望係太早未check 到。
希望大家都一齊有兩條線,齊齊過版。
各位加油呀
大家咁話,雖然我有預感我今個cycle都冇機


大宅

積分: 1053


104#
發表於 13-1-26 01:39 |只看該作者
我無量體溫牙...真係CHECK 排穿卵準D咩?

其實等BINGO 同CHECK其間,如果真係中左或著床,有無咩感覺?? 我第一胎係因為M遲左成個星期先去CHECK。加上果時次次M都俾上個月遲十日八日,自己無覺得有咩唔對路。不過未CHECK之前,有一晚食左好多軟糖,半夜突然起身反胃想嘔,之後問朋友,佢地話應該唔係有啦....之後我重要搬屋,一個人抬13盒書由二樓去一樓,再去到新屋由一樓抬返上二樓,係樓梯冼底,又打針去牆,所有唔應該做的都做晒.....而家阿仔16個月大都好活潑...

第一個真係咩壓力都無又咩都無CHECK,反而到想要第二個時,壓力好大......

希望大家都過版啦......



男爵府

積分: 5418


105#
發表於 13-1-26 07:22 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

我今日跌温丫


大宅

積分: 1053


106#
發表於 13-1-26 07:59 |只看該作者
跌温代表咩意思??


男爵府

積分: 5418


107#
發表於 13-1-26 10:07 |只看該作者

引用:跌温代表咩意思??

原帖由 misslaulau23 於 13-01-26 發表
跌温代表咩意思??
没有懷孕


男爵府

積分: 6458


108#
發表於 13-1-26 10:32 |只看該作者

引用:我今日跌温丫

原帖由 6648RT 於 13-01-26 發表
我今日跌温丫
可惜~下個cycle 一定掂!!!

講起體溫,好奇怪,我無用紅d,只係用app計排卵,佢話我排卵嗰幾日我,我體溫得36.2-36.3, 同m到差唔多,不過都有同老公dodo, 但到呢個星期,我體溫升返36.5-36.7, 究竟係我而家先排卵,定有機會


伯爵府

積分: 17239


109#
發表於 13-1-26 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+6648RT+於+13-01-26+發表我今

原帖由 KwaiB 於 13-01-26 發表
可惜~下個cycle 一定掂!!!

講起體溫,好奇怪,我無用紅d,只係用app計排卵,佢話我排卵嗰幾日我,我 ...
好似係體溫跌係排卵,升到高温已經係排左


男爵府

積分: 6458


110#
發表於 13-1-26 11:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-01-26+發表可惜~

原帖由 ilovedancendanc 於 13-01-26 發表
好似係體溫跌係排卵,升到高温已經係排左
乜唔係調返轉咩?? @@
我係新手,可能誤會左
好彩嗰幾日都有同老公dodo 過下,希望成功


禁止訪問

積分: 2577


111#
發表於 13-1-26 15:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17239


112#
發表於 13-1-26 15:55 |只看該作者

引用:腰痛到死,相信機會不大

原帖由 panda1123 於 13-01-26 發表
腰痛到死,相信機會不大
me2,腰酸痛,好似平時m前咁,都冇乜希望


複式洋房

積分: 354


113#
發表於 13-1-26 22:08 |只看該作者

回覆:ilovedancendanc 的帖子

你地都等緊M來,我个等緊排卵咋,今朝紅D先見到80%的深粗,都唔知幾時排得出!


伯爵府

積分: 17239


114#
發表於 13-1-26 22:18 |只看該作者

引用:你地都等緊M來,我个等緊排卵咋,今朝紅D先

原帖由 camyckm 於 13-01-26 發表
你地都等緊M來,我个等緊排卵咋,今朝紅D先見到80%的深粗,都唔知幾時排得出!

...
咁應該好快排,今晚好開工啦


珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


115#
發表於 13-1-26 22:21 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

報到先,29/12 day 1,無量體溫,諗住過幾日無到先check,好漫長

活在當下,愛得及時


男爵府

積分: 8287


116#
發表於 13-1-26 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+panda1123+於+13-01-26+發表

原帖由 ilovedancendanc 於 13-01-26 發表
me2,腰酸痛,好似平時m前咁,都冇乜希望
我仲衰,排完卵幾日已有m come feel


禁止訪問

積分: 2577


117#
發表於 13-1-26 23:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8287


118#
發表於 13-1-26 23:27 |只看該作者

引用:回覆+ovylam+的帖子 我都係,呢兩日超痛,

原帖由 panda1123 於 13-01-26 發表
回覆 ovylam 的帖子

我都係,呢兩日超痛,好辛苦



禁止訪問

積分: 2577


119#
發表於 13-1-26 23:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8287


120#
發表於 13-1-26 23:37 |只看該作者

引用:回覆+ovylam+的帖子 12月31化學懷孕出血前

原帖由 panda1123 於 13-01-26 發表
回覆 ovylam 的帖子

12月31化學懷孕
有冇睇醫生丫?


首頁
45678...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo