立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6458
伯爵府
積分: 17239
原帖由 YY1111 於 13-01-25 發表 我都希望係太早未check 到。 希望大家都一齊有兩條線,齊齊過版。 各位加油呀
大宅
積分: 1053
積分: 5418
原帖由 misslaulau23 於 13-01-26 發表 跌温代表咩意思??
原帖由 6648RT 於 13-01-26 發表 我今日跌温丫
原帖由 KwaiB 於 13-01-26 發表 可惜~下個cycle 一定掂!!! 講起體溫,好奇怪,我無用紅d,只係用app計排卵,佢話我排卵嗰幾日我,我 ...
原帖由 ilovedancendanc 於 13-01-26 發表 好似係體溫跌係排卵,升到高温已經係排左
禁止訪問
積分: 2577
原帖由 panda1123 於 13-01-26 發表 腰痛到死,相信機會不大
複式洋房
積分: 354
原帖由 camyckm 於 13-01-26 發表 你地都等緊M來,我个等緊排卵咋,今朝紅D先見到80%的深粗,都唔知幾時排得出! ...
珍珠宮
積分: 32721
積分: 8287
原帖由 ilovedancendanc 於 13-01-26 發表 me2,腰酸痛,好似平時m前咁,都冇乜希望
原帖由 panda1123 於 13-01-26 發表 回覆 ovylam 的帖子 我都係,呢兩日超痛,好辛苦
原帖由 panda1123 於 13-01-26 發表 回覆 ovylam 的帖子 12月31化學懷孕
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy