自由講場

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   7


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


101#
發表於 13-1-14 23:09 |只看該作者
kuromi_kuromi 發表於 13-1-13 13:19
又唔關事嘅,呢間嘢貴到飛起,佢一定盡力醫好狗仔,盡量拖耐D搵多D錢!



...
講句公度說話, 我唔 sure 妳地講個間太平道 Vet 系唔系我之前去個間, 我囡囡上年年頭系個度做左個大手術 (因為囡囡16歲同埋系切除手術), 期間都留醫左1個星期, 我覺得個度D醫護都好有愛心, 因為我接返亞囡時都好詳細交帶我應該點去護理亞囡.
當然價錢唔平 ... 但系我安心


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


102#
發表於 13-1-14 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-01-14+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5272


103#
發表於 13-1-14 23:12 |只看該作者

引用:佢到見佢成身軟晒!又嘔!去到醫生度話佢驗

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
佢到見佢成身軟晒!又嘔!去到醫生度話佢驗過話係腸炎,即刻幫佢打止嘔,抗生素,抗胃酸打炎水針!
之前問 ...
醫生仲要話佢太瘦弱未必撐得住!




男爵府

積分: 7048

畀面勳章


104#
發表於 13-1-14 23:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-01-14+發表

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
應該係唔知比過乜野藥比小牧食驚我帶佢睇醫生驗到!所以今日就索性停藥諗住比番我帶走就算!
我真係好唔捨 ...
樓主。。。好明白你現在的心情





男爵府

積分: 5813


105#
發表於 13-1-14 23:16 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

陰公豬


男爵府

積分: 5272


106#
發表於 13-1-14 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-14+

原帖由 Ashley_ash 於 13-01-14 發表
咁而家隻狗係你定佢度?
我帶左小牧去睇醫生,醫生話佢太瘦弱好難醫同要負擔很䀚貴醫藥費!最後現在已退回寵物店!




瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


107#
發表於 13-1-14 23:20 |只看該作者
回覆 小可愛11 的帖子

係酒樓隔離成間酒店果間


大宅

積分: 3048


108#
發表於 13-1-14 23:21 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

樓主!你間寵物店係邊度叫咩名丫?




禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


109#
發表於 13-1-14 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-01-14+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


110#
發表於 13-1-14 23:27 |只看該作者
本帖最後由 小可愛11 於 13-1-14 23:30 編輯
kuromi_kuromi 發表於 13-1-14 23:20
回覆 小可愛11 的帖子

係酒樓隔離成間酒店果間

咁可能我好彩, 我真系幾滿意.
我個次手術費連留院費+雜費唔駛4萬, 我最初都好驚好貴, 因為我朋友隻狗系個度做過手術+留醫三星期, 最後差不多7萬埋單


男爵府

積分: 5272


111#
發表於 13-1-14 23:27 |只看該作者

引用:樓主!你間寵物店係邊度叫咩名丫? +

原帖由 helen1425 於 13-01-14 發表
樓主!你間寵物店係邊度叫咩名丫?
荃灣廣場對面最大最多狗賣果間!唔開名喇!本來一直有買開貓砂,但而家我唔會再幫佢地買!大家小心!




男爵府

積分: 5272


112#
發表於 13-1-14 23:30 |只看該作者

引用:Quote:kuromi_kuromi+發表於+13-1-14+23:20

原帖由 小可愛11 於 13-01-14 發表
咁可能我好彩, 我真系幾滿意.
都唔係呢間!




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


113#
發表於 13-1-14 23:31 |只看該作者
mickeychanchan 發表於 13-1-14 23:30
都唔係呢間!
我地講緊間 vet bor ... 唔系 Pet Shop


男爵府

積分: 5272


114#
發表於 13-1-14 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小可愛11+於+13-01-14+發表咁

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
都唔係呢間!
仲有我覺得今次之後學識左無錢唔好學人養狗!因為無錢醫佢果種心情很無助!我諗我唔會再養住!今晚都唔會訓得著!極度心痛ing....




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


115#
發表於 13-1-14 23:36 |只看該作者

引用:佢到見佢成身軟晒!又嘔!去到醫生度話佢驗

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
佢到見佢成身軟晒!又嘔!去到醫生度話佢驗過話係腸炎,即刻幫佢打止嘔,抗生素,抗胃酸打炎水針!
之前問 ...
之前買我隻仔,回來無耐又係懷疑狗瘟,我無搵過狗店,只搵獸醫,無錢都要醫啦我隻八哥十三歲了,好乖的一隻狗仔。



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


男爵府

積分: 5272


116#
發表於 13-1-14 23:37 |只看該作者

引用:Quote:mickeychanchan+發表於+13-1-14+23:3

原帖由 小可愛11 於 13-01-14 發表
我地講緊間 vet bor ... 唔系 Pet Shop
Icicc.....




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


117#
發表於 13-1-14 23:39 |只看該作者

引用:+本帖最後由+小可愛11+於+13-1-14+23:30+編

原帖由 小可愛11 於 13-01-14 發表
本帖最後由 小可愛11 於 13-1-14 23:30 編輯
我隻八哥做手術前後用左四萬幾,係滿意。但會懷疑係咪真要做手術受那一刀



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


男爵府

積分: 5272


118#
發表於 13-1-14 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-14+

原帖由 alphabetagamma 於 13-01-14 發表
之前買我隻仔,回來無耐又係懷疑狗瘟,我無搵過狗店,只搵獸醫,無錢都要醫啦我隻八哥十三歲了,好 ...
其實我真係好好好後悔無即刻帶小牧去睇醫生同帶返佢返寵物店!




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


119#
發表於 13-1-14 23:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alphabetagamma+於+13-01-14+

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
其實我真係好好好後悔無即刻帶小牧去睇醫生同帶返佢返寵物店!
除非你真係好緊,可帶佢睇多幾個獸醫好彩當年我搵到個仁醫,現退左休喇。



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


120#
發表於 13-1-14 23:44 |只看該作者
本帖最後由 小可愛11 於 13-1-14 23:46 編輯
alphabetagamma 發表於 13-1-14 23:39
我隻八哥做手術前後用左四萬幾,係滿意。但會懷疑係咪真要做手術受那一刀



...

我亞囡個次系必要做, 因為帶亞囡去太平道之前已經 consult 左第個 vet, 結論都系一樣, 因為亞囡年紀太大, 唔會自己癒合, 如果唔切除只會好痛好痛. 所以先決定做呢個手術.
須然亞囡做完呢個手術半年後都因為腎衰竭走左 ... 但起碼我已經盡左力令她舒舒服服.

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo