自由講場

跳至

首頁
45678...20

尾頁
   27


侯爵府

積分: 24316

2018復活節勳章


101#
發表於 13-1-15 12:34 |只看該作者

我仔女讀國際學校,我成日話,如果佢地唔係讀國際學校,我個個月多好多錢洗
值唔值真係冇得講
可能唔係將 d 錢交學費,我都係 fing 晒都唔定

我有朋友兩個仔女今年轉入哈羅,淨係入場費每個百五萬
我就比唔起,但又唔會因此覺得對仔女唔住

另外有朋友個仔當年想去美國讀大學,我朋友話美國貴,不如返加拿大讀 (加籍學費平有資助),master 先去美國,同個仔傾完都 ok,後來 master 考入 harvard

樓主可以將屋企盤數比個仔睇,同佢一齊傾,話比佢聽個情形係點
如果覺得比得起,又考到就讀
計過 mang mang 緊,或者唔想犧牲其他開支就唔讀



珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


102#
發表於 13-1-15 12:36 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

如果錢夠讀呢間及夠將來出國讀大學可go ahead . If not, save some money for future




禁止訪問

積分: 93097


103#
發表於 13-1-15 12:39 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 189149

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


104#
發表於 13-1-15 12:40 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

考到先再諗啦!係喺st paul boy girl?





伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


105#
發表於 13-1-15 12:41 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 10:52
我唔想係EK問,果度好易有罵戰

神級名校齋學費都幾皮一年,仲未計課外活動補習食飯搭車洗費……

有經濟能力就報, 如果囝囝想讀更加要報, 當比個機會佢,

仲要同囝囝講, 希望佢盡自己能力去讀. (當然有壓力要同爸爸,媽媽分享)


認真就輸了!


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


106#
發表於 13-1-15 12:44 |只看該作者
appleyuen 發表於 13-1-15 12:40
考到先再諗啦!係喺st paul boy girl?

叔仔小/中都係ST PAUL.....

佢年年成績都有 90幾分, 不過都係排差不多最尾....

叔仔讀完F5 就出國讀, 反而留香港讀U D 同學仔.

全部都做晒律師 + 醫生 + 富三代唔駛D個D........

而叔仔就..................
認真就輸了!


男爵府

積分: 8580

畀面勳章


107#
發表於 13-1-15 12:45 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 11:12
小倩諗既野同我現時想法較接近。雖然我認同男女校略勝一疇,但加埋$呢個因素,究竟值唔值,實在太難決擇! ...
如果係喇叭同co-ed, 我唔覺得喇叭會被比下去呀! 再加埋$$呢個因素, 我傾向唔會轉!
但我覺得可以先問一下囝囝, 既然已經讀緊, 點解佢會想轉嘅? 可以同囝囝好好地傾下, 指出轉校嘅各利同弊, 大家分析


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


108#
發表於 13-1-15 12:45 |只看該作者
nintendo 發表於 13-1-15 12:34
我仔女讀國際學校,我成日話,如果佢地唔係讀國際學校,我個個月多好多錢洗
值唔值真係冇得講
可能唔係將 ...
GOOD. 多謝分享 !

雖然囝囝得2歲, 不過, 都好有用..
認真就輸了!


男爵府

積分: 8047


109#
發表於 13-1-15 12:47 |只看該作者
小朋友自己話要考就一定要比佢試. 有結果後再商量都未chi.

我個仔讀緊co-ed. 有少少資料可供參考.
1. 不論富貴與否串人間間學校都有. 但co-ed 串的真的不多. 因校風一直强調humble.

2. 樓主無需担心學費外的開支. i) 無mug雜費. ii) 所謂遊學團你5去無人會話或理你. 亦無人會用
特別眼光望你. iii) 而家大把中學生(不論哪間學校) 都有較好的物質生活, 同學間羡慕不出奇, 但不覺有互相有炫耀的風氣

3. 外界很多傳言說d家長點巴閉. 我是普通人家,接觸過他們. 覺得他們真的很多背景較富裕和有學養. 但正因如此, 他們反而低調和有禮貌. 起碼我接觸過的是這樣. 老實說這點也出乎我意料.

當年我都無諗過個仔會讀co-ed, 只是試下比佢考, 咁考到咪比佢讀囉.

點評

fong媽    發表於 13-1-15 14:14
我住種花家


侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


110#
發表於 13-1-15 12:53 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

重點係你個仔想讀,而你又供得起有餘,咁我會比,小朋友讀到自己心儀的學校,會讀得開心d同落力d。



禁止訪問

積分: 9162


111#
發表於 13-1-15 13:01 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3101


112#
發表於 13-1-15 13:02 |只看該作者

引用:Quote:超級特務+發表於+13-1-15+10:55+你地

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
其實都供到,理論上都影響唔到現在生活質素,不過一諗到好多$,sigh!最大concern是,明明都有間唔洗$的傳 ...
傻既,直資都有政府資助,不過因為家長額外再交學費,所以資源較好,所以你交既稅一定享用到!仲有基建,醫療,大學等,全部都係有補貼。不如先同仔仔開放手去學校實地考察再唸。如果佢咁細已經識打算,我一定會俾佢讀,仲要佢記住,要對自已選擇負責,唔好輕言放棄!


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


113#
發表於 13-1-15 13:06 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

VKwan, 咁如果要報幾時?其實報左先,要亞仔幫手準備面試資料,面試前後倒是個好經驗,




珍珠宮

積分: 38391


114#
發表於 13-1-15 13:07 |只看該作者
EVA222 發表於 13-1-15 12:11
我都係咁話,只是早俾定遲俾,得一粒仔,以樓主環境,洗多幾十粒是做得來,俾佢試,特別是有方向的人,佢想做或已 ...

Eva姐,當年你女係咪自己話要去外國?你有冇肉赤?

我有個堂妹,父母都係草根冇見識,當年佢居然自己考到史丹福,屋企真係冇人幫過佢,係佢自己考到,結果都比佢去讀,e+嫁到個麻省理工既教授,係美國落地生根。

點評

JuiceMum  好叻  發表於 13-1-15 20:59
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 38391


115#
發表於 13-1-15 13:11 |只看該作者
sheenaho 發表於 13-1-15 12:47
小朋友自己話要考就一定要比佢試. 有結果後再商量都未chi.

我個仔讀緊co-ed. 有少少資料可供參考.

其實我都好中意co ed,之前個仔講下我當佢吹水,但後來見佢認真,我就認真諗一諗,一諗到$,超~肉~赤~
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 38391


116#
發表於 13-1-15 13:16 |只看該作者
麟媽媽 發表於 13-1-15 13:06
VKwan, 咁如果要報幾時?其實報左先,要亞仔幫手準備面試資料,面試前後倒是個好經驗,



...

其實冇咁快到佢果期,不過之前佢講我當佢吹水,但現在越講越認真,加上有些出面的公開試又果然做到成績,咁我要認真整理下自己先,如果真係過唔到自己果關就快快stop佢,費時到時唔上唔落。佢果期應該今年秋季就要報名。
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


117#
發表於 13-1-15 13:19 |只看該作者

引用:Quote:麟媽媽+發表於+13-1-15+13:06+VKwan,

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
其實冇咁快到佢果期,不過之前佢講我當佢吹水,但現在越講越認真,加上有些出面的公開試又果然做到成績, ...
你個仔唔係小六?定係小五?




珍珠宮

積分: 38391


118#
發表於 13-1-15 13:22 |只看該作者
麟媽媽 發表於 13-1-15 13:19
你個仔唔係小六?定係小五?

P5。報直資P6開學就要報,其實e+得返一個學期考慮,如果真係決定報,仲要預留時間整porfolio。所以認真考慮得黎都差不多。
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


119#
發表於 13-1-15 13:26 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

睇真了,即是下學期第一個呈分試,咁同亞仔講睇下佢第一個呈分如何,有咁上下實力咁就去馬啦!BTW,你仔有冇乜野音樂/ 運動強項架?因我見亞仔d師兄入得去都係音樂方面好強呀。唔好介意我咁問,呢d學校成績要幾勁都有幾勁,外來生除了看成績總要點特異功能。




伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


120#
發表於 13-1-15 13:28 |只看該作者
如果呀仔鍾意,又負擔得起,呀仔又應付到,一試無妨

首頁
45678...20

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo