自由講場

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   12


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


101#
發表於 13-1-31 13:22 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

因咸濕囉


禁止發言

積分: 55904


102#
發表於 13-1-31 13:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8080


103#
發表於 13-1-31 13:31 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

介紹你睇i didnt know i was pregnant 呢個節目,你會睇到好多例子

點評

戲如人生  係邊可以睇?  發表於 13-2-4 03:59


珍珠宮

積分: 40594


104#
發表於 13-1-31 13:34 |只看該作者
靖嵐 發表於 13-1-31 13:17
冇一種避孕方法係100%安全㗎...
就算結紥都係...
http://www.famplan.org.hk/fpahk/zh/template1.asp?style ...
如果係紥男人呢?
切左條輸精管


珍珠宮

積分: 31496


105#
發表於 13-1-31 13:42 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

我身邊見到好多人未婚有左,話係意外,而佢地所謂的「意外」係:外射或者做到一半先帶套



點評

戲如人生  果D係佢自製意外   發表於 13-2-4 03:59


男爵府

積分: 9543


106#
發表於 13-1-31 13:48 |只看該作者

回覆:1仔1女 的帖子

咁仲信健康院的…哈哈哈


男爵府

積分: 6881


107#
發表於 13-1-31 14:15 |只看該作者

引用:有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?定係真係

原帖由 wlhbee 於 13-01-31 發表
本帖最後由 wlhbee 於 13-1-31 10:09 編輯

有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
有些人係易懷孕體質,有時戴套食藥都會仲。我最細個女就係咁來概,不過我又好開心生多一個。我懷細女時去健康院產前檢查,姑娘之我係意外有左,問我點避孕,我答佢戴套,佢話(唉,戴套真係唔係咁穩陣,好易有意外噶),意思係好多用避孕套避孕概人中招


子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


108#
發表於 13-1-31 14:29 |只看該作者
其實,只要計算安全期+正確使用安全套。
要100%避孕一點都唔難。
講真行埋時又唔係排卵,精子又入唔到去,點容易受孕體質都好,點懷到孕?

好多人“意外”有左,好開心咁接受新生命,當然無咩問題。
但好多人,特別係d未婚少女,成日因為意外懷孕,而走去落仔,殺害生命,仲要一次又一次。
真係唔想意外懷孕四個字,成為呢d人的借口。


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


109#
發表於 13-1-31 14:31 |只看該作者

引用:Quote:LIME_BABY+發表於+13-1-31+11:45+唔

原帖由 oooasis 於 13-01-31 發表
其實我唔係好明,避孕套將精子同卵子分開左,又點會意外有左?穿左爛左我更加唔明,橡膠好堅韌架,扯都唔爛 ...
事實擺在眼前,要唔明都冇計啦~

點評

戲如人生  佢得個理論  發表於 13-2-4 04:01
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


子爵府

積分: 10847


110#
發表於 13-1-31 14:38 |只看該作者

引用:我over+20年前,產檢時,識一個大肚婆,佢

原帖由 my005 於 13-01-31 發表
我over 20年前,產檢時,識一個大肚婆,佢生左三個仔,(一直想要女),追唔到女,

所以唔追結紮左﹗香港結 ...





男爵府

積分: 6881


111#
發表於 13-1-31 14:39 |只看該作者

引用:其實,只要計算安全期+正確使用安全套。要

原帖由 oooasis 於 13-01-31 發表
其實,只要計算安全期+正確使用安全套。
要100%避孕一點都唔難。
講真行埋時又唔係排卵,精子又入唔到去 ...
安全套包裝都寫明唔係100%安全喔不過用呢個做藉口去墮胎就真係唔要得。總之小心駛得萬年船啦。


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


112#
發表於 13-1-31 14:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+angelheart+於+13-01-31+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44373


113#
發表於 13-1-31 14:42 |只看該作者
wlhbee 發表於 13-1-31 09:17
有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
定係真係避左都有?
響BK見過幾次,有媽媽話意外有左,
當然係避左都有啦,唔係點叫意外??好多方法都係9X%避架咋,即係有幾%會中~'
我身邊都有不少~
輸入搜索內容


伯爵府

積分: 16699

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


114#
發表於 13-1-31 14:44 |只看該作者

引用:其實,只要計算安全期+正確使用安全套。要

原帖由 oooasis 於 13-01-31 發表
其實,只要計算安全期+正確使用安全套。
要100%避孕一點都唔難。
講真行埋時又唔係排卵,精子又入唔到去 ...
無野係100%,安全套公司都唔敢保證〜計安全期仲無知!我就係安全期加正確使用安全套而穿左有細女~照足說明書方法帶既〜不過本身都想生多個就當天賜禮物〜




珍珠宮

積分: 44373


115#
發表於 13-1-31 14:44 |只看該作者
oooCeciooo 發表於 13-1-31 13:31
介紹你睇i didnt know i was pregnant 呢個節目,你會睇到好多例子
睇過幾集,個個都臨生先知,CRAZY!
輸入搜索內容


公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


116#
發表於 13-1-31 14:44 |只看該作者
wlhbee 發表於 13-1-31 09:17
有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
定係真係避左都有?
響BK見過幾次,有媽媽話意外有左,

我朋友都話係意外有咗!

佢哋係計安全期... 下!...

咩無人話佢哋知 '安全期' 係最唔安全ga咩...mouth:


禁止訪問

積分: 19566


117#
發表於 13-1-31 14:47 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8299


118#
發表於 13-1-31 14:48 |只看該作者
anna_my_baby 發表於 13-1-31 14:44
睇過幾集,個個都臨生先知,CRAZY!

我就真係唔係好明,點解D人可以臨生先知自己有左??

點評

戲如人生  我識有人有左八個月先知@@  發表於 13-2-4 04:02


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


119#
發表於 13-1-31 14:50 |只看該作者
angelheart 發表於 13-1-31 09:27
我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪意外?

咁整定你同bb好有緣, 如果真係咁都有, 真係唔要都唔得啦...仲要即刻買返條六合彩天呀


大宅

積分: 4916


120#
發表於 13-1-31 14:51 |只看該作者
just watched "Is that a baby in your pants"
Crazy!!

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo