自由講場

跳至

首頁
45678...11

尾頁
   8


伯爵府

積分: 15844


101#
發表於 13-2-3 12:12 |只看該作者

引用:Quote:the8+發表於+13-2-3+11:39+芝士麵包

原帖由 oooasis 於 13-02-03 發表
咁你媽咪係成年人,行得走得,神智清醒,自己準備早餐都好正常呀,無理由要新抱準備三餐貼身照顧架,第一人 ...
已經好多時體諒咗佢,知佢細個爸爸走咗所以對錢比較緊張,好多時佢無提供娛樂俾個仔,有錢都係塞佢上乜班物班谷佢入尖子班。

已經係媽咪面前扮成無事,唔想佢老人家唔高興喇!


伯爵府

積分: 15844


102#
發表於 13-2-3 12:16 |只看該作者

引用:哥哥個老婆真係好刻薄佢一定有報應!有無上

原帖由 bearclub 於 13-02-03 發表
哥哥個老婆真係好刻薄佢一定有報應!有無上bk架佢?勁想佢!



...
就算上佢都唔會用自已名上 bk,好似 fb 咁會點我大佬開 account add 佢嘅下屬嗄人有冇講佢壞話,試問自已行得正企得正駛乜咁鬼鬼祟祟…


子爵府

積分: 12142


103#
發表於 13-2-3 12:25 |只看該作者
唔好淨係話大嫂有幾唔好, 佢在乎一家人一齊食飯都唔會係一個壞心腸的人, 辛辛苦苦返咗一日工, 返到屋企一家人開開心心食飯都唔係錯啫,
你不如問返你自己到你日後老公亞媽有咁情況, 你又可以做D咩呢?
你想其他人按晒你的意願去做, 你都係太自我中心了.


伯爵府

積分: 15844


104#
發表於 13-2-3 12:33 |只看該作者

引用:唔好淨係話大嫂有幾唔好,+佢在乎一家人一齊

原帖由 ka媽 於 13-02-03 發表
唔好淨係話大嫂有幾唔好, 佢在乎一家人一齊食飯都唔會係一個壞心腸的人, 辛辛苦苦返咗一日工, 返到屋企一家 ...
我絕對可以用相同方式對奶奶…呢啲嘢對得住天地及自已良心。

你又知我無妥協?出院覆診等例必話請唔到假,無問題我請假搵埋老公幫手拎嘢;一個櫃桶都無阿媽嘅衫唔雜物呀祗可以放床尾,我唔出聲因為影响唔到佢病情。

調返轉,佢生仔時我媽煮五更飯佢食,佢會嫌點解唔係食三更飯…

點評

Rabbit-horse  佢揾到錢有下屬,應該都算高D職位,有時真係唔係咁易攞假咖...  發表於 13-2-4 11:20


子爵府

積分: 12142


105#
發表於 13-2-3 12:42 |只看該作者
到時你都會明白咩係做人新抱甚艱難!


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


106#
發表於 13-2-3 13:37 |只看該作者
the8 發表於 13-2-3 11:39
芝士麵包係我媽媽叫姐姐買,佢哋無預早餐呢樣嘢咖!

未去住前已經講好個仔會同佢兩公婆瞓,因為阿仔張床擺 ...
其實叫姐姐買早餐好正常啫,你唔可以要求你阿嫂朝朝返工前親手煮晒早餐先出門口架。你如果覺得你阿哥個仔應該搬去同阿哥阿嫂同房,讓出房間比你媽一個訓;同樣地,你都可以叫你C6搬返去同你99暫住,讓出個位等你阿媽養傷期間同你住囉,你咪可以依照你既方法照顧佢囉。


珍珠宮

積分: 35654


107#
發表於 13-2-3 13:39 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

雖然你講就話嬲你阿哥,但睇你文字你唔妥果個係你阿嫂,始終同人住一定有磨擦,佢地習慣又好難叫人改變,佢屋企有個工人點解你話佢想慳返工人錢而叫你阿媽同住呢?其實你係咪唔抵得個女人咩都管要話事呢?佢地始終都係一家人,有咩都可以相量,外人睇好難講,一家唔知一家事,掉返轉如果你同99住,你姑仔唔妥你係屋企有權話事,咩都唔諗99為99,你又要返工搵食放工都好累,但仲比人覺得你唔理人唔為人著想,你會點?你係咪想聯同阿哥阿媽激走或趕走個女人會開心?仲有嚴選新抱呢d野,冇人係完美,始終揀係自己仔揀,好多人得一想二,新抱有野做搵錢,冇時間理屋企想出下聲比意見,人地又覺得佢不分尊卑,如果新抱冇做野,係屋企打理家頭細務,照顧孩子先生起居飲食,人地又覺得佢白食白住冇貢獻好似蛀米大蟲咁,做女人好慘咖,由其有小朋友有家庭既,阿媽同阿嫂重有自己都係女人,有時大家體諒下,想下佢都有為個家付出,將心比己,就會少d爭拗


伯爵府

積分: 15844


108#
發表於 13-2-3 14:05 |只看該作者

引用:Quote:the8+發表於+13-2-3+11:39+芝士麵包

原帖由 Evilgrin 於 13-02-03 發表
其實叫姐姐買早餐好正常啫,你唔可以要求你阿嫂朝朝返工前親手煮晒早餐先出門口架。你如果覺得你阿哥個仔應 ...
邊奢望新抱煮早餐!

我老公有講過接媽咪返嚟住,係媽唔想搬咁遠親戚探病唔方便同埋唔近佢自已屋企。


大宅

積分: 1354


109#
發表於 13-2-3 14:17 |只看該作者

引用:如果我系你啊嫂,我會同你講:嫌照顧得唔好

原帖由 岚月亮 於 13-02-03 發表
如果我系你啊嫂,我會同你講:嫌照顧得唔好,你接翻佢返去住囉。你甘孝順!間屋細咪換間大d囉,無工人咪請 ...
我好同意!唔可以埋怨人對你阿媽唔好,你阿嫂同哥哥先喺屋企的主人,如果你喺咁孝順,自己照顧返媽媽,唔好搵咁多藉口!




伯爵府

積分: 15844


110#
發表於 13-2-3 14:23 |只看該作者

引用:雖然你講就話嬲你阿哥,但睇你文字你唔妥果

原帖由 BREADWING 於 13-02-03 發表
雖然你講就話嬲你阿哥,但睇你文字你唔妥果個係你阿嫂,始終同人住一定有磨擦,佢地習慣又好難叫人改變,佢 ...
我阿哥未結婚無咁無主見,家陣佢無主見係怕老婆鬧。

唔抵得佢話晒事?點會!唔係因為我媽媽暫住我都唔會理佢屋企任何事!

呢個女人我唔妥係事實,我唔會否認,最憎啲人唔尊敬父母,從佢口中稱呼自已媽媽做『short short』我已經覺得佢個人修養有問題…

好多細微嘢令我討厭呢個女人,白鴿眼見高拜見低踩,你出錢請食飯佢要做點菜果位,如果唔係彈到你叫嘅嘢一文不值,老馮多謝都無句!而我哥由唔係咁嘅人變到就範見到都唔出聲,完全唔敢提出自已意見乜都咋唔知,咁我先最忟!但學呢到啲 jm 咁怪嘅係自已無能力,大佬又無心無力…好彩媽咪有自已樓住有個錢傍身!

唔係因為大家都係女人邊體諒到咁耐,晨早見到面都未致不啾不啋…


禁止訪問

積分: 73927


111#
發表於 13-2-3 14:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 55904


112#
發表於 13-2-3 15:48 |只看該作者

引用:Quote:the8+發表於+13-2-3+14:05+邊奢望新

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


113#
發表於 13-2-3 16:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Evilgrin+於+13-02-03+發表其

原帖由 the8 於 13-02-03 發表
邊奢望新抱煮早餐!

我老公有講過接媽咪返嚟住,係媽唔想搬咁遠親戚探病唔方便同埋唔近佢自已屋企。
樓主之前又話自己無能力, 屋企细,接唔到阿媽返屋企。 俾人講講下, 件事又變成阿媽推辭。

樓主, 你睇嘢如果總係睇到半杯水空嘅一半, 就會令到自己越來越負面,如果多D讚賞他人的付出, 人哋開心, 自己都開心, 改變自己心態先!


禁止訪問

積分: 73927


114#
發表於 13-2-3 16:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4612


115#
發表於 13-2-3 16:14 |只看該作者
本帖最後由 fong媽 於 15-5-5 22:25 編輯
the8 發表於 13-2-2 23:21
好嬲!嬲到一個人坐係房喊咗半個鐘!

剛剛打俾媽咪諗住傾兩句,但媽咪唔得閒大佬聽咗電話,我話媽咪覆診時 ...

你阿哥阿嫂相比我屋企個d, 己經算好啦結婚,買樓首期就識揾我阿媽埋單
我阿媽需要人陪睇醫生就連人影都唔見


禁止訪問

積分: 93097


116#
發表於 13-2-3 16:19 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12243


117#
發表於 13-2-3 16:31 |只看該作者

回覆:the8 的帖子

送佢一句"他朝君體也相同"




禁止發言

積分: 55904


118#
發表於 13-2-3 16:32 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


119#
發表於 13-2-3 16:34 |只看該作者

引用:Quote:我愛Corina+發表於+13-2-3+01:47+點

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


120#
發表於 13-2-3 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
45678...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo