自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


101#
發表於 13-2-19 13:01 |只看該作者

引用:對面屋個BB晚晚喊,十點幾喊十二點,好似較

原帖由 jessicayoko 於 13-02-19 發表
對面屋個BB晚晚喊,十點幾喊十二點,好似較左鬧鐘咁,今晚仲衰八點開始已經聽到個呀媽又打又鬧,我直頭响個 ...
樓主

BB巧可憐〜



simple is the best~


男爵府

積分: 8213


102#
發表於 13-2-19 13:06 |只看該作者
好心痛D小朋友阿


男爵府

積分: 5900


103#
發表於 13-2-19 13:09 |只看該作者


大宅

積分: 3240

畀面勳章


104#
發表於 13-2-19 13:09 |只看該作者
回覆 kkvicky 的帖子

日頭個小朋友返學,放幾點就唔知,間中有個年紀大少少ge女人係度
不過有次聽到隔離業主上黎嘈,仲係咁叫個女人唔好留低細路一個係屋企,唔係佢就報警,我日頭屋企無人,所以都唔知實質係邊個湊~


禁止訪問

積分: 18357

畀面勳章 BK Milk勳章


105#
發表於 13-2-19 13:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kathy622+於+13-02-19+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10572


106#
發表於 13-2-19 13:50 |只看該作者

回覆:我報左警!

虐待嬰兒!




珍珠宮

積分: 43039


107#
發表於 13-2-19 14:00 |只看該作者

回覆:jessicayoko 的帖子






珍珠宮

積分: 32558


108#
發表於 13-2-19 14:03 |只看該作者

引用:對面屋個BB晚晚喊,十點幾喊十二點,好似較

原帖由 jessicayoko 於 13-02-19 發表
對面屋個BB晚晚喊,十點幾喊十二點,好似較左鬧鐘咁,今晚仲衰八點開始已經聽到個呀媽又打又鬧,我直頭响個 ...
你隔離屋係咪單親個媽媽係米有情緒病自已控制吾到真係鄧個BB可憐




大宅

積分: 1586

畀面勳章


109#
發表於 13-2-19 18:03 |只看該作者
無人性, 自己仔女無論幾唔聽話都唔捨得打啦, 最多咪撻兩下手仔, 點忍心打到喪喊架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo