自由講場

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   59


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


101#
發表於 13-2-21 11:18 |只看該作者

引用:Quote:heffalumpiglet+發表於+13-2-21+08:0

原帖由 cheechi 於 13-02-21 發表
Same here. 我都係對英式發音有情意結,聽說寫讀都ok 。
大個左先開始學美、加式英語, 好多時搞到我亂哂 ...
我都係,返到香港朋友用既字眼唔同,我要諗甚至要問先知佢地講咩。佢地仲奇怪我英文做咩咁差




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


102#
發表於 13-2-21 11:20 |只看該作者

引用:Quote:littledime+發表於+13-2-21+06:31+淨

原帖由 ninjarabbit 於 13-02-21 發表
係啊,tomato, potato, schedule, Banana, aluminium.......我C6日日足我發音,話我講american,唔係講緊e ...
recess 呢個字都唔同重音




用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


103#
發表於 13-2-21 11:24 |只看該作者
sfmeow 發表於 13-2-21 11:10
講開bill please 同check please,o係香港,食完野伸手o係空中對住張檯轉一個圈,侍仔會明白係"埋單"。我 ...

係啊,係美國伸手o係空中對住張檯轉一個圈係打包,埋單係伸手o係空中寫字。不過係英國比個眼神對張枱點頭就埋單,C6話我用手就無禮貌
“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


子爵府

積分: 10680


104#
發表於 13-2-21 11:24 |只看該作者
我鐘意英國口音多啲, 溫柔好多; 美音好粗魯


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


105#
發表於 13-2-21 11:28 |只看該作者

引用:Quote:sfmeow+發表於+13-2-21+11:10+講開bi

原帖由 ninjarabbit 於 13-02-21 發表
係啊,係美國伸手o係空中對住張檯轉一個圈係打包,埋單係伸手o係空中寫字。不過係英國比個眼神對張枱點頭 ...
我呢邊對張檯點頭... 個侍仔會以為say thank you 閃走左 同你先生講:各處鄉村各處例嘛




禁止訪問

積分: 80247


106#
發表於 13-2-21 11:34 |只看該作者

引用:Quote:sfmeow+發表於+13-2-21+11:10+講開bi

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


107#
發表於 13-2-21 11:35 |只看該作者
sfmeow 發表於 13-2-21 11:28
我呢邊對張檯點頭... 個侍仔會以為say thank you 閃走左 同你先生講:各處鄉村各處例嘛



...

exactly!不過我帶C6去半島hightea見識過大陸人大叫“服務生”後,無再話我
“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


男爵府

積分: 6036


108#
發表於 13-2-21 11:39 |只看該作者
十分好的TOPIC,獲益良多


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


109#
發表於 13-2-21 11:40 |只看該作者
Superman-GF 發表於 13-2-21 11:34
我Prefer 美式嘅。sorry ,我覺得你英國c6好煩啊我會受不了



...

我C6係黄皮白芯scotland大,唔認係英國人嫁。讀書太多,理論王
“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


王國長老

積分: 31673

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


110#
發表於 13-2-21 11:43 |只看該作者
我鍾意英式,
阿女睇cartoon network 大, 鍾意美式


禁止訪問

積分: 80247


111#
發表於 13-2-21 11:51 |只看該作者

回覆:英式vs美式英文

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


112#
發表於 13-2-21 11:52 |只看該作者

回覆:英式vs美式英文

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


113#
發表於 13-2-21 11:53 |只看該作者

回覆:英式vs美式英文

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12040


114#
發表於 13-2-21 12:22 |只看該作者
丙丙 發表於 13-2-21 03:34
呢個我真係亂晒(我英文超c)。。。我成日以為自己串錯
仲有center vs centre我記得以前讀書係學center, 但後來唔知點解變咗centre, 我成日以為自己錯


子爵府

積分: 12040


115#
發表於 13-2-21 12:26 |只看該作者
ninjarabbit 發表於 13-2-21 11:24
係啊,係美國伸手o係空中對住張檯轉一個圈係打包,埋單係伸手o係空中寫字。不過係英國比個眼神對張枱點頭 ...
我見過啲人係申手整個tick號嚟表示埋單


子爵府

積分: 12138


116#
發表於 13-2-21 12:42 |只看該作者

回覆:英式vs美式英文

細個係香港學英式,後來初中去北美就美式;有段日子我係用北美口音講英式英文,死未




侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


117#
發表於 13-2-21 12:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+陳美嬌+於+13-02-20+發表In+U

原帖由 Superman-GF 於 13-02-20 發表
Yes, 讀書時問人攞擦膠rubber, 俾人笑
thanks for reminding


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


118#
發表於 13-2-21 13:01 |只看該作者
melonfans 發表於 13-2-20 18:21
kfc 叫上图做 muffin, 我以前好鍾意食. 吾係叫scone
但我而家係住喺美國喎,KFC果個唔係叫muffin,係叫biscuit,英國叫scone,
Muffin係下面果個,去咖啡店好多人買嚟做早餐同下午茶。
呢張係美國KFC個餐牌,你可以見到2 Biscuits賣$1.49


花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


119#
發表於 13-2-21 13:01 |只看該作者

引用:Quote:stkyo+發表於+13-2-20+15:03+你講既

原帖由 rose-mag 於 13-02-21 發表
就係呢一個,呢個美國叫biscuit,KFC個menu係咁寫,你講scone冇人識架。
麥當當早餐有biscuit


珍珠宮

積分: 35145


120#
發表於 13-2-21 13:04 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-2-21 13:01
但我而家係住喺美國喎,KFC果個唔係叫muffin,係叫biscuit,英國叫scone,
Muffin係下面果個,去咖啡店好多 ...

HAHA.....果然吾同文化!

嚟咗香港就叫MUFFIN

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo