潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 1989


101#
發表於 13-3-5 18:42 |只看該作者

回覆:珠寶展

今天真是很多人,包括大量b6 walk in 買飛。有些鋪頭直情俾人掃咗一半貨




伯爵府

積分: 15207


102#
發表於 13-3-5 18:47 |只看該作者
baileys000 發表於 13-3-5 18:42
今天真是很多人,包括大量b6 walk in 買飛。有些鋪頭直情俾人掃咗一半貨



...

agreed, have never seen so many ppl. I had been to jewelry fair for 15 years and this was the first time seeing so many queues. not only many china mainlanders, but also many european/american visitors


大宅

積分: 3707


103#
發表於 13-3-5 18:52 |只看該作者
Oh no .... then I'm afraid there's no more "leftover" for small buyers like me...


別墅

積分: 828


104#
發表於 13-3-5 19:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+金仔媽媽+於+13-03-05+發表我

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-05 發表
醒目jm! 我c9黎麻,少少地都要減啲先開心!哈哈!
Sasa can u pm me what\'s the name of the shop?





公爵府

積分: 26645


105#
發表於 13-3-5 19:57 |只看該作者

引用:今天真是很多人,包括大量b6+walk+in+買飛

原帖由 baileys000 於 13-03-05 發表
今天真是很多人,包括大量b6 walk in 買飛。有些鋪頭直情俾人掃咗一半貨



...
咁誇張!




伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


106#
發表於 13-3-5 20:15 |只看該作者

回覆:珠寶展

攪錯呀! 又係big6, 幾時搶完呀,佢哋應該去周XX同大叔啦!


大宅

積分: 1989


107#
發表於 13-3-5 20:38 |只看該作者

回覆:maywei 的帖子

agree




侯爵府

積分: 20211


108#
發表於 13-3-5 21:56 |只看該作者

回覆:珠寶展

我諗住聽日去八下




子爵府

積分: 10783


109#
發表於 13-3-5 22:22 |只看該作者

回覆:珠寶展

請問卡石係邊層?




男爵府

積分: 8654


110#
發表於 13-3-5 22:48 |只看該作者
baileys000 發表於 13-3-5 18:42
今天真是很多人,包括大量b6 walk in 買飛。有些鋪頭直情俾人掃咗一半貨



...
又話要有卡片+身份證先可以買飛入, 咁點解D b6人可以買飛?


公爵府

積分: 26645


111#
發表於 13-3-5 23:14 |只看該作者

引用:Quote:baileys000+發表於+13-3-5+18:42+今

原帖由 阿P 於 13-03-05 發表
又話要有卡片+身份證先可以買飛入, 咁點解D b6人可以買飛?
網站上係咁講,但是否嚴格執行,不知道了!




男爵府

積分: 8654


112#
發表於 13-3-5 23:21 |只看該作者
回覆 Sasalam2012 的帖子

依家香港真係大6人重多過本地人,聽普通話多過廣東話,
唉........我地呢d香港人已經變咗"港燦" 入去d名店同珠寶店都比人當透明.........


公爵府

積分: 26645


113#
發表於 13-3-5 23:28 |只看該作者

引用:回覆+Sasalam2012+的帖子 依家香港真係大6

原帖由 阿P 於 13-03-05 發表
回覆 Sasalam2012 的帖子

依家香港真係大6人重多過本地人,聽普通話多過廣東話,
都係架,我地買嘢會左睇石睇先買,強國人係唔睇就買。




男爵府

積分: 7410


114#
發表於 13-3-5 23:33 |只看該作者
阿P 發表於 13-3-5 22:48
又話要有卡片+身份證先可以買飛入, 咁點解D b6人可以買飛?
求其一張name card 都得ga la, 真係咁resticit 我都入唔到la


男爵府

積分: 7410


115#
發表於 13-3-5 23:37 |只看該作者
阿P 發表於 13-3-5 23:21
回覆 Sasalam2012 的帖子

依家香港真係大6人重多過本地人,聽普通話多過廣東話,
又唔怪得人gai, 在商言商,人地做生意理得d客係乜野人,幾冇品ar,most important 係佢地買得多又快手 好正常...


侯爵府

積分: 22317


116#
發表於 13-3-5 23:44 |只看該作者

引用:今天真是很多人,包括大量b6+walk+in+買飛

原帖由 baileys000 於 13-03-05 發表
今天真是很多人,包括大量b6 walk in 買飛。有些鋪頭直情俾人掃咗一半貨



...
呢個news..... 真係好sad.... 太過入侵各階層嘅生活、空間.... :(




男爵府

積分: 8282


117#
發表於 13-3-6 00:56 |只看該作者

回覆:珠寶展

搶完奶粉又搶鑽石


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


118#
發表於 13-3-6 01:04 |只看該作者

回覆:珠寶展

點解珠寶展咁早收架!咪要請假先去到




侯爵府

積分: 22317


119#
發表於 13-3-6 03:01 |只看該作者

引用:+本帖最後由+mum-LCC+於+13-3-5+16:15+編輯

原帖由 mum-LCC 於 13-03-05 發表
本帖最後由 mum-LCC 於 13-3-5 16:15 編輯
我都係同hubby去,兼target珍珠呀,想買耳環,吊款去到9mm都carry到,但貼耳款戴太大我好似唔多襯 到時睇下睇下,唔知會唔會變咗買閃閃 hahaaa~!!




侯爵府

積分: 22317


120#
發表於 13-3-6 03:02 |只看該作者

引用:點解珠寶展咁早收架!咪要請假先去到 +

原帖由 李豆豆 於 13-03-06 發表
點解珠寶展咁早收架!咪要請假先去到
Saturday okay ma?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo