自由講場

跳至

首頁

尾頁
   14


侯爵府

積分: 22317


101#
發表於 13-3-5 13:32 |只看該作者

回覆:[私穩何價] 有父母裝cam睇住個女做功課

家用也好,公司用也好,本意係為了保安,咁係無問題,但變成了監視,我個人認為不可接受~




公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


102#
發表於 13-3-5 13:37 |只看該作者
leanna~ 發表於 13-3-5 02:30
邊個嚟㗎?

將心比己, 如果自己父母咁對自己, 感受如何?


侯爵府

積分: 22317


103#
發表於 13-3-5 13:37 |只看該作者

回覆:[私穩何價] 有父母裝cam睇住個女做功課

嗰種認為有需要秒秒監控、督視嘅心態,真係唔可取架




侯爵府

積分: 22317


104#
發表於 13-3-5 13:42 |只看該作者

引用:Quote:leanna~+發表於+13-3-5+02:30+邊個嚟

原帖由 myww 於 13-03-05 發表
將心比己, 如果自己父母咁對自己, 感受如何?
true~ 慶幸呀娘當年無秒秒監督,支持,但不控制,讓我喺自我挑戰下輕鬆快樂成長,到今日我叫學有所成,事業有小成,又有個大好家庭~ 多謝呀娘!!





侯爵府

積分: 23417

好媽媽勳章


105#
發表於 13-3-5 13:45 |只看該作者
我知有LEE個人, 但冇佢面書. 其實佢曬D咩


大宅

積分: 3846


106#
發表於 13-3-5 13:49 |只看該作者

回覆:[私穩何價] 有父母裝cam睇住個女做功課

我有個friend, 個女17歲,佢重check 佢D text messages, 話要protect 佢。我覺得好過份。




男爵府

積分: 6037


107#
發表於 13-3-5 13:49 |只看該作者

引用:回覆+SUNLIGHTBB+的帖子 我都買過佢...都

原帖由 luckybaby2011 於 13-03-05 發表
回覆 SUNLIGHTBB 的帖子

我都買過佢...都幾貴...不過送禮冇計....唔知佢係BLOGGER喎......係開舖先定做BLO ...
但係d料越來越差,淘寶事件後無買lu

***人神共憤!!!香港媽媽聲援台灣小寶貝王昊案,支持保護兒童,嚴懲虐殺***


珍珠宮

積分: 35554

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


108#
發表於 13-3-5 13:51 |只看該作者

回覆:[私穩何價] 有父母裝cam睇住個女做功課

對個女都咁,做佢員工仲得掂??

做佢仔女真慘




伯爵府

積分: 15699


109#
發表於 13-3-5 13:54 |只看該作者
回覆 ssf4fans 的帖子

我又覺得唔洗咁負面反應, 我地憑相片只知人地裝左web cam, 唔知人地兩母女/子點樣溝通, 或者人地媽咪一邊視像一邊同小朋友閒話家常順便望下功課呢? 點都好, 今次又學到野!


水晶宮

積分: 72298

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


110#
發表於 13-3-5 13:55 |只看該作者
我冇睇佢個BLOG, 亦唔識佢. 剩係睇呢件事, 我覺得D人REPLY太人生攻擊, 人地點教女關你咩事? 個個細路性格唔同, 教法唔同, 係佢阿媽由細睇到佢大先知仔女既性格. 我有個朋友佢個女無論做任何事都好慢好慢, 人地寫10分鐘既字佢個女要寫一個鐘, 做幾樣功課可以做到11點都未做完, 佢係嫲嫲湊, 平日兩公婆都要開OT. 朋友都問我想話裝個CAM去睇住個女督促佢做快D功課, 唔使嫲嫲日日咁勞氣, 不過知道原來裝個CAM唔平先放棄左. 而家佢個女依然係慢世魔王, 搞到嫲嫲頭都暈埋. 我想講係一家唔知一家事, 仲咩人生攻擊評論人地家事? 網上世界越黎越過份, 好多人以鬧人為樂


禁止訪問

積分: 32957


111#
發表於 13-3-5 14:12 |只看該作者

引用:Quote:leanna~+發表於+13-3-5+02:30+邊個嚟

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


112#
發表於 13-3-5 14:12 |只看該作者
過火了......


伯爵府

積分: 16757


113#
發表於 13-3-5 16:07 |只看該作者
小朋友知佢裝CAM, 又無反對時, 未為不可丫. 幾清, 幾EFFICIENT 咁喎.


子爵府

積分: 13797


114#
發表於 13-3-5 16:32 |只看該作者

回覆:[私穩何價] 有父母裝cam睇住個女做功課

唔使咁做

我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


大宅

積分: 2739


115#
發表於 13-3-5 23:10 |只看該作者

引用:對個女都咁,做佢員工仲得掂?? 做佢仔女

原帖由 bu-b 於 13-03-05 發表
對個女都咁,做佢員工仲得掂??

做佢仔女真慘
看她的員工永遠態度差就知道了




禁止訪問

積分: 1754


116#
發表於 13-3-13 16:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo