自由講場

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   4


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


101#
發表於 13-3-13 13:04 |只看該作者
我唔會理呢啲人講乜,自己問心無愧就得!
I 大蚊豬   


翡翠宮

積分: 78964


102#
發表於 13-3-13 13:13 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

17歲大肚,有人戴有色眼鏡唔出奇,既然你做哂你應該做嘅責任使咩理人?呢個世界有種生物叫「八x」係無論你做唔做咩都好都睇唔過眼唱衰你,佢哋嘅天職係靠踩低人哋嚟抬高自己。



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


子爵府

積分: 13409

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


103#
發表於 13-3-13 13:15 |只看該作者
行得正企得正,駛鬼理佢…!! :;pppp:


子爵府

積分: 10192


104#
發表於 13-3-13 13:18 |只看該作者
行得正,企得正,夫妻同心的,唔使理人地!

有D人,表面係好,但內心好幼稚,支持你,樓主。


伯爵府

積分: 19097


105#
發表於 13-3-13 14:02 |只看該作者

引用:樓主,你同我沒有關係,所以聽到你的故事,

原帖由 yuenwa 於 13-03-13 發表
樓主,你同我沒有關係,所以聽到你的故事,我沒有反感,甚至沒有感受。但如果我個女像你那樣,就算老公搵幾 ...
其實我都好佩服啲未成年媽媽,好有勇氣、負責任。但如果係我個女,我都會接受唔到!點解會16,7歲就打針避孕?呢個時候係應該專心讀書。17歲就係屋企湊仔..... 我會想個女起碼要讀完大學、做幾年野、俾多啲家用、儲多啲錢先考慮結婚生仔。就算好似樓主咁意外有咗、生咗,我都會想個女等小朋友大少少就出去讀番大學、做吓嘢。始終世事嘅嘢係好難講。




大宅

積分: 2428


106#
發表於 13-3-13 14:18 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

過多幾年你啲仔女大個小小,而你仲係好後生你就會好開心!
有次我帶細b去拍嘢,啲工作人員問我有無20歲(唔排除吹水only),我不知幾開心啊!


其實我生大女時都廿幾啦!




禁止訪問

積分: 778


107#
發表於 13-3-13 14:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-03-13+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1928


108#
發表於 13-3-13 17:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuenwa+於+13-03-13+發表樓主

原帖由 bearclub 於 13-03-13 發表
其實我都好佩服啲未成年媽媽,好有勇氣、負責任。但如果係我個女,我都會接受唔到!點解會16,7歲 ...
的確,我依家雖然無正職讀書,但都有報啲對course 讀,唔會完全放低個書包..


大宅

積分: 1928


109#
發表於 13-3-13 17:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ashley_baby+於+13-03-13+發

原帖由 無飯已完 於 13-03-13 發表
你先生大你五年,即係廿二已揾三皮一個月。故仔,對嗎!?
其實市面好多工都搵到呢個數,只要肯學肯做。


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


110#
發表於 13-3-13 17:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6040


111#
發表於 13-3-13 17:22 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

依家啲人係咁,10幾歲,又話人咁細,過30,又話人咁老先生!無謂人多的是,自己知自己係點ok,唔需要理人講咩




禁止訪問

積分: 22268

好媽媽勳章


112#
發表於 13-3-13 17:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ashley_baby+於+13-03-13+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1928


113#
發表於 13-3-13 17:28 |只看該作者

引用:我諗樓主都幾早熟,十七歳就識打針。我十七

原帖由 isa_ty 於 13-03-13 發表
我諗樓主都幾早熟,十七歳就識打針。我十七歳仲一舊雲。不過出街會唔會比人以為是兩姊弟?



...
唔係阿哈哈,我讀女校,啲性教育好好


大宅

積分: 1928


114#
發表於 13-3-13 17:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+無飯已完+於+13-03-13+發表你

原帖由 sweetcouple 於 13-03-13 發表
好多連鎖店top sales連佣搵三萬一d唔奇
係...佢個職位已經算少人工


琥珀宮

積分: 169639


115#
發表於 13-3-13 17:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+isa_ty+於+13-03-13+發表我諗

原帖由 ashley_baby 於 13-03-13 發表
唔係阿哈哈,我讀女校,啲性教育好好
讀女校性教育好,所以17歲就打避孕針?老實講,我古老思想,一聽到就感覺個女仔好濫!咁當然只係個人感覺,唔一定係事實亦唔係話樓主!




複式洋房

積分: 139


116#
發表於 13-3-13 17:35 |只看該作者
ashley_baby 發表於 13-3-13 06:35
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好 ...
妳後生做左好多人未做嘅野, 人家妒忌妳乍


大宅

積分: 1928


117#
發表於 13-3-13 17:41 |只看該作者

回覆:木土土 的帖子

唔係,係避孕方法係喺學校性教育學番黎,同埋,我都有學到有能力負責任先發生關係


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


118#
發表於 13-3-13 17:55 |只看該作者
bearclub 發表於 13-3-13 14:02
其實我都好佩服啲未成年媽媽,好有勇氣、負責任。但如果係我個女,我都會接受唔到!點解會16,7歲 ...

同意同意...
雖然樓主明顯同無知少女唔同
講野有文有路思想好成熟, 又有禮貌
但如果係我自己個女...知道既時候都會幾震驚
唔好理個男人揾唔揾到錢先啦
我回想返自己既17歲, 真係仲一舊飯...

回返主題, 其實真係好多8掛既 C9 架
可能內心根本唔抵得你咁後生就已經生BB
只要知道自己咩事就得喇, 呢D人又唔識佢, 以後都未必會再見到
唔需要介意佢講既廢話


琥珀宮

積分: 169639


119#
發表於 13-3-13 18:00 |只看該作者

引用:Quote:bearclub+發表於+13-3-13+14:02+其實

原帖由 wing514 於 13-03-13 發表
同意同意...
雖然樓主明顯同無知少女唔同
講野有文有路思想好成熟, 又有禮貌
如果我囡或囝17歲未婚大肚,同我講佢係學到有能力負責任先同人發生關係,我一定嬲到想come 巴佢!所以樓主真係應該好多謝男女雙方家長咁support 佢地!




珍珠宮

積分: 43823

熱血金章 睛靈勳章 BK Milk勳章


120#
發表於 13-3-13 18:01 |只看該作者
問心無愧, 唔需要理閒言閒語
最簡潔的一個抱擁, 也覺熱烘

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo